1.6тд - интеркулер

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Чет 19 апр 2007 0:35


гарнитура сменяй като я издуха - метална се слага за да кара по-дълго време без интервенции :)




Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 19 апр 2007 10:28


Колеги много ви благодаря за отговорите :wink: А,ина4е да попитам ако е на 1бар без да сменям гарнитурата колко време ще изкара (горе долу)защото не ми се пипа защото ве още не е барано нищо по двигатела(вси4ко си е заводко).А,за този вал даите малко пове4е инфо :roll: Много ще сам ви благодарен. :lol:




А ,трабите заводските 50-фи ли са или баркам :?:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 19 апр 2007 10:41


Ето го и двигатела


http://img.data.bg/i.php?show=278565#img


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 20 апр 2007 23:35


Mom4eта каде из4езнахте :?: :wavecry


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 21 апр 2007 8:40


Ми май никой неможе да се ангажира с отговор колко точно ще изкара гарнитурата.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Съб 21 апр 2007 13:26


На един бар.Ще ти издържи ако в момента не е много зле около 8000
10000хил.Но това е много субективно.По добре го ревизирай и тогава надувай.


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Нед 22 апр 2007 23:46


Колеги мерси за инфото :)
А да попитам отново ауспусните траби на тд 50фи ли са или баркам и с какви е наи добре да се сложат да я саживим о6те пове4е 8)


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 23 апр 2007 11:56


По принцип са 32мм а за тебе 50мм ще те устрои идеално.


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Пон 23 апр 2007 19:11


Аз съм с Ф50 и съм доста доволен..доволно "съска' ;)


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пон 23 апр 2007 23:23


колеги мерси много за инфото.зна4и с 50 ще е наи добре след като ги слож :wink: а вклиу4ително с К-Н филтера ще ви се похваля веднага :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Нед 27 май 2007 23:03


колеги знам 4е за това е писано и пак ве питам амас спортния филтер няма ли много да реве :?: :roll:




А,питах един приятел и ми каза 4е е натегал турбото на 1,4бар и направо след 10-тия километар се е праснало(станало е на пар4ета) на Сеат Ибиза 1998година :(

Със един мои приaтeл( тои е с JR )a aз с SB сме решили да отидем да ги натегнем и двамата на 1бар според вас за всекидневна кола колко време ще издаржи турбото и гарнитурата като и на двете коли гарнитурите ве4е са метални :?:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Нед 27 май 2007 23:07


Ще ви помоля да сте малко по из4ерпателни,знам 4е някои от вас даже са го правили и го знаят затова ве моля за инфо :bowdown ,защото имаме по някои друг лев заделен и се 4удим как да го похар4им :wink:


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Сря 30 май 2007 23:44


каде се изггобихте бре колеги :roll:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Чет 31 май 2007 17:55


Тук сме си ама чакаме някакво видео още :) иначе Т2-ката държи до 1.3 бара, но това и е предела, такаче 1 бар не би трябвало да си проблем.


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Чет 14 юни 2007 9:45


колеги извинявам се 4е още няма клип4ета ,но обещавам 4е ще има

Колеги искам да попитам сега след като сам натегнал турбото с около 0,1 бар пове4е го осещам 4е се вклиу4ва и по рано,оба4е така не загрева ли пове4е турбото,има ли смисал да и слагам МАСЛЕН кулер или няма проблем :?: Ако трябва препора4аите от каква кола и как по то4но да го зака4а

ето го и двиг. 1.6 турбоККК14 с интерколер които ве4е е отпред



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 133 госта