Въпрос към PACO, KILLER GTI, 1Bar и отбора на знаещите

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Пон 16 апр 2007 8:59


Kingpin написа:А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента :D :D :D )

Аве ти от 3 години наи разли4ни неща праиш,ама само си ги пишеш по форумите :twisted: То не беха Турбини на КР-а ... то ко ли не беше :lol:
Защо според теб не си заслужава да се праи КР-а ... карал си такав направен и си стигнал до тоз извод ли :?:




Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Пон 16 апр 2007 11:04


Bobby_ написа:Велкооооо.... оспами тематааааа
Ти намери с кои хора да спориш за турбо конверсии и т.н.
ИЗЛАГАШ СЕ !!!!


За турбо конверсия не споря с никого :idea: Ти що са обади ся?

Sachko написа:
Kingpin написа:А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента :D :D :D )

Аве ти от 3 години наи разли4ни неща праиш,ама само си ги пишеш по форумите :twisted: То не беха Турбини на КР-а ... то ко ли не беше :lol:
Защо според теб не си заслужава да се праи КР-а ... карал си такав направен и си стигнал до тоз извод ли :?:


Прощавай ти кой беше? Ти от къде знаеш какво съм си правил по колата си, че гледам голям капацитет се извъди? И верно от 3 години, аз преди 1 и половина взех колата ма карай :D :D :D И според мен си написах ясно защо не си заслужава да се прави читав КР :idea: :!:

Айде стига с тоя спам :!:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пон 16 апр 2007 11:48


Kingpin написа:...


приятел,бъди сигурен че знаеш мого по-малко за тия неща от хората с които спориш а и не мисля че да плюеш по когото и да било,говори добро за теб.това са хора които действат повече отколкото приказват, за разлика от някои други.като не те устройва цената отиваш на друго място.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Пон 16 апр 2007 23:21


:да: :да: :да:


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Съб 21 апр 2007 0:14


kingpin написа:Прощавай ти кой беше?


0898/666868 В Неделя ще съм на Божура ... звънни ако ти е зор да разбереш кои бях :wink: Може и само да клипнеш аз ще набера :twisted:
Там ше си прецениш сам дали съм капацитет или не :arrow:

А относно тфа ко си щял да праищ по колата си .... Да не ти ровя сега темата на Пацо от миналата година как му обясняваш 4е ше си щял да си слага6 турбо на колата , ама да било по малко понеже за писта така треало и т.н. а ся ве4е си си на друго мнение ... интересно ми е другата година на кфо ше си :roll:
Миналата година ме питаше на ЛС ко треало за да си напраиш ТВОИТЕ си врати с малкия джам , да станат с голям джам .... ми купи си врати ве по 60-70лв са броиката .... мноо се стискаш , а уж се изкарваш мераклия .... ся да не по4не6 да се оправдаваш 4е е тежак живота ... и как парите се не стигат .... ако не стигат изходите са 2 ... или сменява6 работата(бизнеса) или се отказваш от спорта и се возиш в нещо по скромно :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 21 апр 2007 1:09


kingpin написа:Прощавай ти кой беше?


батка.. с такива изказвания спокойно можеш да се преместиш в един форум в който гледам че влизаш често. и да ти кажа.. немисля че си някой че да говориш така. Аз не разбирам.. за това не се обаждам.. ти като не разбираш нямаше смисъл да се излагаш според мен.. щото написа доста големи глупости в темата на човека


Sachko написа:
kingpin написа:Прощавай ти кой беше?


0898/666868 В Неделя ще съм на Божура ... звънни ако ти е зор да разбереш кои бях :wink: Може и само да клипнеш аз ще набера :twisted:
Там ше си прецениш сам дали съм капацитет или не :arrow:

А относно тфа ко си щял да праищ по колата си .... Да не ти ровя сега темата на Пацо от миналата година как му обясняваш 4е ше си щял да си слага6 турбо на колата , ама да било по малко понеже за писта така треало и т.н. а ся ве4е си си на друго мнение ... интересно ми е другата година на кфо ше си :roll:
Миналата година ме питаше на ЛС ко треало за да си напраиш ТВОИТЕ си врати с малкия джам , да станат с голям джам .... ми купи си врати ве по 60-70лв са броиката .... мноо се стискаш , а уж се изкарваш мераклия .... ся да не по4не6 да се оправдаваш 4е е тежак живота ... и как парите се не стигат .... ако не стигат изходите са 2 ... или сменява6 работата(бизнеса) или се отказваш от спорта и се возиш в нещо по скромно :wink:


Евала пич че сикаш да се докажеш.. може много да разбираш.. но немисля че това трябва да е толкова показно..другите му го казаха по-нагоре.. няма смисъл да падате толкова долу че да се доказвате пред някой !! според мен е така





А сега.. ако някой мод го прочете това.. вместо да трие теми на хора които влизат за първи път във форума без да им обяснят... могат да изтрият нашите мнения.. предполагам че и сашко няма да има нищо против :wink:


Потребителски аватар
K_Power
Мнения: 750
Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот K_Power » Съб 21 апр 2007 2:16


Sachko написа:
Kingpin написа:А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента :D :D :D )

Аве ти от 3 години наи разли4ни неща праиш,ама само си ги пишеш по форумите :twisted: То не беха Турбини на КР-а ... то ко ли не беше :lol:
Защо според теб не си заслужава да се праи КР-а ... карал си такав направен и си стигнал до тоз извод ли :?:


Верно, що така скочи на 1.8Т, щото едно от величията на тунинга, Величков от проспийд в една тема в тунинг форума каза как било по-хубаво да се прави 1,8Т мотор и всички вече се прехвърлиха на тоя мотор, ми по-хубаво е, ма не виждам на КР какво му е! Аз лично ако ше тръгвам да правя турбо конверсия, ще се занимавам с ВР6! И ето, отново типично в български стил, образно казано, сменяваме свещите и заради това ше сложиме и стенд алоун! За какво ги сменявате тея електроники, от незнание как да се мапне заводксата, затова, защото с една заводска БОШ електроника можеш да направиш същите настройки като на стенд алоун и ще е по-стабилна .... е да верно, нема да се мапне толко лесно като стенд алоун, ама смятам, че е по-интересно да ти е малко по-трудно! Заглеждали ли сте се по проекти в чужбина, ето например Голфа на Далбак, с 5 цилиндровия Ауди мотор ... ми с най-нормален мотроник е, с изкарани цокли външно на капака на ЕКУ-то за по-бърза смяна на Епроми! А относно гарнитурата на главата ... 350 лева за смяна е отвратително много, работата не е за един ден, около 4 часа са и то спокойна и бавна работа! То припасване на клапаните не е сложнотия, ама ти тряя фреза, а кат нямаш 15 000 евро за фреза, отиваш и даваш по 5 лева на легло! Почти във всички сервизи/не фирмени/ взимат около 150-200 лева! И каква гаранция може да даде като смени гарнитурата? Ти или си стегнал болтовете на нужните нм.кг или не си, тази цена и още 100 лева отгоре се прави основен ремонт в повечето сервизи където съо ше ти дадат някаква гаранция! Извинявам се за спама!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 21 апр 2007 8:56


K_Power написа:
Sachko написа:
Kingpin написа:А турбо конверсията на КР според мене не си заслужава, особено ако е перфектен. За тия пари си вземи 1.8Т, сложи му една Т3ка и хубава електроника и излиташ (аз май т'ва правя в момента :D :D :D )

Аве ти от 3 години наи разли4ни неща праиш,ама само си ги пишеш по форумите :twisted: То не беха Турбини на КР-а ... то ко ли не беше :lol:
Защо според теб не си заслужава да се праи КР-а ... карал си такав направен и си стигнал до тоз извод ли :?:


Верно, що така скочи на 1.8Т, щото едно от величията на тунинга, Величков от проспийд в една тема в тунинг форума каза как било по-хубаво да се прави 1,8Т мотор и всички вече се прехвърлиха на тоя мотор, ми по-хубаво е, ма не виждам на КР какво му е! Аз лично ако ше тръгвам да правя турбо конверсия, ще се занимавам с ВР6! И ето, отново типично в български стил, образно казано, сменяваме свещите и заради това ше сложиме и стенд алоун! За какво ги сменявате тея електроники, от незнание как да се мапне заводксата, затова, защото с една заводска БОШ електроника можеш да направиш същите настройки като на стенд алоун и ще е по-стабилна .... е да верно, нема да се мапне толко лесно като стенд алоун, ама смятам, че е по-интересно да ти е малко по-трудно! Заглеждали ли сте се по проекти в чужбина, ето например Голфа на Далбак, с 5 цилиндровия Ауди мотор ... ми с най-нормален мотроник е, с изкарани цокли външно на капака на ЕКУ-то за по-бърза смяна на Епроми! А относно гарнитурата на главата ... 350 лева за смяна е отвратително много, работата не е за един ден, около 4 часа са и то спокойна и бавна работа! То припасване на клапаните не е сложнотия, ама ти тряя фреза, а кат нямаш 15 000 евро за фреза, отиваш и даваш по 5 лева на легло! Почти във всички сервизи/не фирмени/ взимат около 150-200 лева! И каква гаранция може да даде като смени гарнитурата? Ти или си стегнал болтовете на нужните нм.кг или не си, тази цена и още 100 лева отгоре се прави основен ремонт в повечето сервизи където съо ше ти дадат някаква гаранция! Извинявам се за спама!


да ..браво и ти написа един тон глупости :)
1) не са много хората с наличен двигател ВР6
2) за да тунинговат 1.8Т значи има нещо.. замисли се..
ходих от време на време в един сервиз където обикновенно цялата компания си правехме колите.. пича който работи там не е от СУПЕР професионалистите в проспийд примерно или тн.. но в това малко безгрижно забутано сервизче ходят от 7-ци нагоре.. и той ми каза едно... най-лесно се турбинира турбо кола! замисли се какво е имал в предвид


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 21 апр 2007 11:24


Много компетентни се извъдиха по тунинга, пък до колкото съм запознат, хората към които е отправено питането се изказаха. Техните коли, като се явят на срещата пред НИМ, се чуват от далече... Другите колко турбини сте поставили и колко пъти сте си оцапали ръцете с масло? Пак се почна с кой е по- по- най-...
Тук не е върпосът за цени - тунинг не се прави с пари, прави се с много пари... Който не може да си го позволи, просто не го прави...
П.П: Мусурски, кажи като дойде КР-ра в БГ за да отключа темата.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MartinGP и 46 госта