
Пасат RP 91 год падат оборотите на бензин при 80-90 градуса
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Пет 05 яну 2007 14:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат RP 91 год падат оборотите на бензин при 80-90 градуса
Колеги,много странен проблем имам с колата(RP 91 год).Сутрин като запаля колата си работи перфектно и така докато стигна някъде докъм 80 градуса.След това като пусна газта оборотите падат почти до нула и ако не пипам педала след 4-5 сек пак ги вдига и така докато мина 90 градуса.Странното е че ако е през деня и е по топло времето навън не ми го прави този номер
.Някой да има представа от какво може да се получава така?

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Пасат RP 91 год падат оборотите на бензин при 80-90 град
neznaiko2 написа:Колеги,много странен проблем имам с колата(RP 91 год).Сутрин като запаля колата си работи перфектно и така докато стигна някъде докъм 80 градуса.След това като пусна газта оборотите падат почти до нула и ако не пипам педала след 4-5 сек пак ги вдига и така докато мина 90 градуса.Странното е че ако е през деня и е по топло времето навън не ми го прави този номер.Някой да има представа от какво може да се получава така?
Пробвай с един рестарт на компютъра първо ..да ти е мирна главата

- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
neznaiko2 написа:Рестарта го пробвах още преди да пиша,ама резултат никакъв.Ако пък е от температурният датчик няма ли да го бърка през цялото време не само на моменти.
Пробвай да откачиш температурния датчик ..те са два един до друг , отпред на двигателя над делкото май беше, откачи и и двата ако не знаеш кой кое е и гледа дали има промяна ... иначе може и кабелчетата които стигат до тях да са се прекъснали ... моите са целите напукани ..
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
_DIVEIN_ написа: СПОРЕД МЕН НЕ Е ВЪЗДУШЕН ФИЛТЪР ,ЩОТО МОЯ Е НА НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 5000 КМ
Здравей, _DIVEIN_ и

Това, че е на 5 000 км не е гаранция!
И при мен не беше минал филтъра регламентираните 10 000, ама...
Още повече, че това е ориентировъчно казано. Ако св движиш преимуществено в запрашена среда, може да се наложи и на 2 000 км да го сменяш

Всъщност, това за филтъра е само една от възможностите. Напълно възможно е да е от температурни датчици: на охл. течност или на входящ въздух... не може да се каже точно и еднозначно.
Нека колегата каже след смяна на неговите датчици оправили ли са се нещата.
Напиши, моля, за каква кола става въпрос. Код на двигателя, година. Най- добре, напиши го и в профила си.
Пиши дали имаш и монтирана газова уредба.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Чет 14 сеп 2006 7:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ЗДРАСТИ RADOTOM ,АМИ НАЧИ СТАВА ВЪПРОС ЗА VW PASSAT 1.8 MI B3 1989 ,КОЛАТA Я КАРАМ САМО НА БЕНЗИН ,НИКОГА Е НЯМАЛА ГАЗОВА УРЕДБА .ТЕМПЕРАТУРНИЯ ДАТЧИК СКОРО ГО СМЕНЯХ ,А ЗА ДРУГИЯ ДЕТО КАЗВАШ НЕ ЗНАМ В КАКВО СЪСТОЯНИЕ Е .НО ПРЕДИ ПЪК МИ ПРАВЕШЕ ДРУГ ПРОБЛЕМ ,ПРИ СПИРАНЕ ОБОРОТИТЕ ПАДАХА ПОЧТИ ДО 0 И АКО НЕ ПОДАМ ГАЗ ГАСНЕШЕ .ПЪРВО ГО ПРАВЕШЕ САМО НА СТУДЕН МОТОР ,НО ПОСЛЕ ЗАПОЧНА И НА ТОПЪЛ(ТОВА БЕШЕ ЗИМАТА ) .СЕГА ТОЗИ ПРОБЛЕМ КАТО ,ЧЕ ЛИ ГО НЯМА ,НО СЕ ПОЯВИ ТОЗИ ,НЕ Е КОИ ЗНАЕ КАКВО ,НО ДРАЗНИ .
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Нищо конкретно не ми хрумва, _DIVEIN_.
От много неща може да е!
Напълно възможно е този термодатчик, въпреки, че е нов, да прави магарии. Възможно е от датчика за празен ход на дроселната клапа да е, може и стъпковото моторче да е, но защо пък е го прави на точно определена температура...
Би трябвало да е свързано с термодатчици, ама...
Я някой колега да подсети таралеза за подгряване на смукателния колектор от какво се управлява- от компа или от отделен термовключвател, моля.

От много неща може да е!
Напълно възможно е този термодатчик, въпреки, че е нов, да прави магарии. Възможно е от датчика за празен ход на дроселната клапа да е, може и стъпковото моторче да е, но защо пък е го прави на точно определена температура...
Би трябвало да е свързано с термодатчици, ама...
Я някой колега да подсети таралеза за подгряване на смукателния колектор от какво се управлява- от компа или от отделен термовключвател, моля.
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега _DIVEIN_ имам абсолютно същия проблем като при теб. Проблема е когато температурата е м/у 70-80 градуса, оборотите падат и са неравномерни. То 70 проблем нямам, а след 80 почти не се усеща и го прави предимно на бензин. На газ е в много по-малка степен. Въздушния филтър аз си го сменям на 4-5 000 км задължително, което го изкарва от сцената. Ходих на диагностика и колата даваше след като загрее 4 сигнала вместо 16. Смениха ми палец и дистрибуторна капачка, бобина с комутатор, ресетнаха компа, но не се оправи и ми върнаха старите части. Накрая ми смениха датчик на Хол, като казаха че той е останал по веригата ама нищо не се подобри. Сега като се стопли времето си я карам на газ и понеже и загрява по бързо явно по бързо минава критичния момент и се държи сравнително нормално.
Но на бензин проблема си остана.
Но на бензин проблема си остана.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта