За размнаването между теорията и практиката съм съгласен.Но все пак концерна Фолксваген не е руските автомобилни заводи,където не знаеш кой инженер на колко водки е дошъл на работа и на колко водки си е отишъл!!!!!!!Една от предишните ми коли в миналото беше Алеко с карбуратор "Солекс"-вървеше като спънат кон!!!-Аз обаче изнамерих една формула по която се изчисляват диаметрите на жигльорите и дифузьорите в зависимост от кубатурата на ДВГ и степента на сгъстяване.Оказа се ,че този карбуратор напълно се разминава по характеристики,а най-точно пасва карбуратор Озон от Лада 2107.Смених карбуратора и все едно си купих нова кола!!!Колата вече 18 години я карат и ме благославят(вече 3 пъти купувачът ме черпи!!!!!

)Та немските инженери не са руснаци да ги учим на автомобилостроене...
Може би скоростната кутия на 1.9 ТDI да стане най-вече на 1.8 ABS тъй като той има параметри на максималния въртящ момент блики до дизела...Ама все пак-да уважаваме техническата мисъл на германеца...доказали са хората възможностите си още по времето на ІІІ-я Райх!Sieg Heil!