Чукане/тракане при завой (Б3 РП)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Вто 24 апр 2007 23:14


малеее.. аз си мислех, че са по ефтинки :? 60-70 лв. тц тц... Май ще го чакам да се построши повечко така, че да му е по-наложително да го сменя :)




Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Вто 24 апр 2007 23:18


Е то технологията им на правене е по-сложна заради формата и затова е такава цената.На повечето масови автомобили са там някъде (аз даже очаквах някаква по-щура цифра за Пасат-ите)


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 25 апр 2007 11:18


Пак на пасатите е добре като карето е отделно а питате ли ги тея дето карето им варви заедно с полуоската и ако се наложи смяна цифрите са космически. Има карета и по 30 лв китайски ако искате ниска цена :)



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта