
Температурен датчик на двигателя Golf3 GTI 2.0/115 hp
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Температурен датчик на двигателя Golf3 GTI 2.0/115 hp
С какъв пръстен трябва да е този датчик? Стария нямаше никаъв. От каталога в магазина ми казаха че е с жълт. Новия датчик ми показва с около 7-8 градуса повече. Перката се включва по-късно... всичко се случва по-късно от преди с разлика горепосочените градуси. 

- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Температурен датчик на двигателя Golf3 GTI 2.0/115 hp
eckopratt написа:С какъв пръстен трябва да е този датчик? Стария нямаше никаъв. От каталога в магазина ми казаха че е с жълт. Новия датчик ми показва с около 7-8 градуса повече. Перката се включва по-късно... всичко се случва по-късно от преди с разлика горепосочените градуси.
жълт - бензин
зелен - нафта
Взел си ментак...взимай нов made in luxenburg - 28лв и стария иди им го върни...много хора от форума минахме по тоя път...
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Температурен датчик на двигателя Golf3 GTI 2.0/115 hp
последсвия ако остана с този датчик?
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Погрешни показания на таблото, нищо повече!
И моите са погрешни, но знам с колко.
А виж, ако и към компа ти отива вече погрешен сигнал, може и да има грижи...
Ако показва, че е загряла колата, а тя ое е студена няма да ти сработва дюзата за студен старт -> трудно палене сутри.
Ако показва, че е студена, а тя вече е загряла и не вдига повече -> повишен разход на гориво.
И моите са погрешни, но знам с колко.
А виж, ако и към компа ти отива вече погрешен сигнал, може и да има грижи...
Ако показва, че е загряла колата, а тя ое е студена няма да ти сработва дюзата за студен старт -> трудно палене сутри.
Ако показва, че е студена, а тя вече е загряла и не вдига повече -> повишен разход на гориво.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ами гледай сега,в това време няма да ти даде кой знае къв проблем,но зимата няма да запалиш докато не се стопли времето.Изводите оставям за теб,и за мъчението на колата тиeckopratt написа:Стария датчик показваше -32 градуса когато го закачих на компа за диагностикаПонякога е като задавена колата трудно се форсира, а разхода е нормален мисля 6.5-7 извънградско 10-11 градско. И сега продължава да се дави понякога и немога да разбера от какво...?

-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 21 фев 2007 22:14
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AEE 1996
- Местоположение: Велико Търново
С колко пина ти е датчика /2 или 4/.Днес отработих този въпрос с датчика .Кой наложи смяната при теб.Стрелката на таблото или грешна информация към компютъра.
Във В Търново се продават по 18лв.,41лв. и в централния сервиз на Фолксваген по 56лв.
В централния вместо жълт за бензин ми предложиха със син пръстен /от2003г. "имало" промяна на цвета/.
Във В Търново се продават по 18лв.,41лв. и в централния сервиз на Фолксваген по 56лв.
В централния вместо жълт за бензин ми предложиха със син пръстен /от2003г. "имало" промяна на цвета/.
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
С 4 пина е. Взех си датчика от авто-моргата оригинален с надпис "Made in Luksenburg" за 5лв. и направо залепна. Бях си купил един от 18 лв. ама излезе някво менте. Направо ми скапа компа. Иначе по магазините оригинале нов не можах да намеря. Тоя дето взех от моргата е с жълт пръстен. За сега няма проблем 

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 85 госта