Проблем при палене 1.9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Проблем при палене 1.9 TDI

Мнениеот triplesss » Чет 26 апр 2007 17:49


Здравейте,
Имам следния проблем с голфа,двигател 1Z.От извесно време като паля колата независимо топла или студена двигателя припалва и гасне и така 2-3 пъти докато запали и заработи постоянно.Ама тази сутрин избеснях като ми го направи този номер и запалих чак от десети път :twisted:
Да поясня че двигателя си работи равномерно,без вибрации и си кове на 900 оборота,форсира се идеално и нямам други проблеми с него.
Надявам се някой ако се е сблъсквал с моя проблем да може да ми помогне. :roll:




Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Чет 26 апр 2007 18:08


може да смуче въздух от някъде :roll:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 19:37


Виж дали има мехури в горивопровода за да разбереш дали смуче въздух.Като за начало установи повече неща за не паленето.Изобщо опитвали се да "припали" колата или е мъртвило.Изпушва ли ,притриса ли по време на трудното палене.Стига ли нафта до помпата?


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Мнениеот triplesss » Чет 26 апр 2007 21:49


Помислих и върху варианта да смуче въздух,но защо пък само като паля.Ако смуче въздух няма ли да засмуква и докато си работи двигателя и да почне да прекъсва? :roll:
Иначе колата пали от четвърт при всяко завъртане на ключа но понякога както казах и по-горе като запали и веднага гасне.Запали е силно казано по скоро припалва и гасне.При това няма тресене вибрации пушек или каквото и да е било.
Направи ми впечатление още и че понякога като запали и аха да угасне ама си подава газ сама и си залепва стрелката на 900 оборота.
Това е не знам да ли го обясних както трябва,надявам се да ме разберете.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 21:58


Най-вероятно е имобилайзера или системата компютър-помпа прави проблем.Изгасването изведнъж ли става или все едноче начинаещ шофер пуска съединител?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 26 апр 2007 22:02


Ъммммм , дано да греша , но е от нафтовата помпа (електронния блок), знам го този проблем защото съм се сблъсквал (и поправял) с него на 3 коли (едната беше моята) , след ремонта , предлагам 2 вида палене . От четвърт оборот и от едно превъртане като всички нови дизели . Като запали колата стрелката скача над 1000 оборота и след това пада плавно и закотвя на 880 - 920 . Иначе в момента , колата ти пали и веднага гасне . Тоест палва и стрелката вместо да задържи на 880-920 оборота пада на 0'ла. Дори и да си натиснал педала на газта при паленето , пак загасва . Това не го прави всеки път а само понякой път и може да закотви така че 20 пъти да припалваш . Ако се окажа прав , след време колата ще има и нестабилни ниски обороти и като дадеш газ и върнеш педала , оборотите преди да паднат на стрелката преди 1000 , ще падат (кацат) неравномерно , ако не ти го прави и в момента !

Дано не съм прав !!!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Мнениеот triplesss » Чет 26 апр 2007 22:20


"Ventoman" май и аз като тебе братче съм с тоя проблем.Като пробвам да дам газ когат припалва-гасне нищо не става,газта не реагира,но когато си запали колата и при мен оборотомера скача над 1000 оборота и веднага след това си заковава на 900 и си работи равномерно.
Кажи сега това как може да се оправи и колко ще ми струва,4е много взе да ме дразни вече.
А сетих се и още нещо,мислех да пускам нова тема за него ма така и така съм се разписал...та когато си карам на 5-та с около 70 км/ч колата почва да претриса и има два варианта или да настъпя до дупка да я вкарам в обороти и да се оправи или да върна на 4-та.
Това е другото нещо дето ме дразни.Като купувах колата и в сервиза дето я гледаха казаха че има 4 градуса предварение ли следварение ли как го каза момчето не се сещам точно ма нещо такова.Дали има нещо връзка с по-горния проблем как мислите.
Не съм много в час, та ще ви бъда много благодарен ако ми кажете как да си разреша проблемите.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 26 апр 2007 22:24


Двете са свързани-няма въртящ момент в ниски оборти и стабилност на хода.Вероятно имаш дежиурен проблем "центровка".Първо оправи него ,а после гадай.Интересно как го е установил без VAG-Com тоя майстор :?Освен ако нямаш предварение на газоразпределителния ама тогава мотора ще трака цялостно.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 26 апр 2007 22:29


Значи казвам 100% е електрониката на нафтовата помпа след като обясни и това "А сетих се и още нещо,мислех да пускам нова тема за него ма така и така съм се разписал...та когато си карам на 5-та с около 70 км/ч колата почва да претриса и има два варианта или да настъпя до дупка да я вкарам в обороти и да се оправи или да върна на 4-та.
"

Понеже ме издразни един пич в една друга тема и ме засегна за това колко разбирам от дизели , разгодисе до супер дизел на околовръстното на София и ще я закачат и ще ти кажат точно (в кой обороти се усеща проблема ) че е заминала електрониката на нафтовата помпа и цената е 700лв . Саветвам те да го оправиш скоро защото после става по трудно поправимо , по-точно след ремонта след време може пак да се появи ремонта . Иначе ако я оправиш сега , едно над 100 - 200 000км няма да имаш никакви проблеми . Ще ти пиша на лично да няма дразги във форума . Прочети го !


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Мнениеот triplesss » Чет 26 апр 2007 22:34


На Vag-Com ми гледаха колата и така ми казаха че центровката ми е мръднала ама не било проблем и можело да си карам така ама явно ще се ходи пак да ме закачат на компа да видим как стоят нещата.
Ако имате идеи дали и как може да се оправи проблема преди да ми смъкнат кожата в сервиза казвайте сега е момента :D


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Чет 26 апр 2007 22:36


Имаш лс !


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пет 27 апр 2007 7:17


виж запчатката на коляновия вал - слабото място на VW.Ako се рабие мени центровката и пали трудно.Нека ме корегират по-старите колеги ако греша.УСПЕХ!


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 27 апр 2007 7:50


А най-добре :търсачкаа Писано е доста, и то не съвсем отдавна - и за въздуха, и за помпата, и за филтрите, и за резероара, и за дюзи, и за всичко...


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 27 апр 2007 16:20


това е от имобилаизера ако има6 друг клу4 пробжаи с него ако не по4ести този като го отжори6 до батериата има правоагален 4ип по4исти с парцал


Потребителски аватар
triplesss
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 14:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В.Търново-Лясковец

Мнениеот triplesss » Пет 27 апр 2007 17:28


Нямам чип във ключа, имам аларма с имобилайзер едва от две седмици а проблема си го имаше и преди да сложа алармата,но пък имам ето това:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=62116&photo=5

Това се оказа имобилайзер който беше останал от старата аларма,която италианеца незнайно защо си е смъкнал. Така купих колата с това чудо,но без аларма. Едва преди две седмици си сложих нова аларма.
Данеби тази джаджа да ми прави мазало тещо :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: del21 и 57 госта