Съединителят ми си отиде изведнъж ... Решено!

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Sofi
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Съединителят ми си отиде изведнъж ... Решено!

Мнениеот Sofi » Съб 21 апр 2007 9:14


Здравейте, на всички! Реших да пусна тази тема, защото не мога да си обясня защо по такъв начин се счупи съединителя на Пасатчето... В Четвъртък сутринта тръгвам от нас и отивам до Микрон да взема едни платки, докато си карам натам всичко е наред с колата - няма никакви проблеми и съответно не предполагам какво ще ми случи. Стигам до Микрон - чакам там да се намотат докато ми дадат нещата, излизам навън качвам се в колата и какво се случва... Паля колата и тя подскача напред все едно не съм натиснала съединителя (добре че пред мен нямаше друга кола). Викам си - голяма патица съм сигърно не съм натиснала педала както трябва (въпреки че никога преди това не ми се е случвало подобно нещо). Обаче на втория опит пак същия ефект - колата отново скача напред. На загасен двигател изключвам от скорост, паля си колата и си викам като стигна в офиса ще поразпитам защо така се е получило, обаче се оказва че не мога да включа на скорост, ама на никаква скорост. И сега вече изпадам в ужас- обаждам се на мъжа ми и той ми казва да я запаля на скорост както си подскача и да я преместя малко щото сигрно нещо си било залепнало и сугурно щяла да се оправи - да ама не, преместих я малко (назад щото напред вече нямаше на къде), през това време се чуваха някакви невероятни шумове, опитах се да придвижа лоста от задна на нулева -обаче не става.... Обадих се отново, мъжа ми дойде и ме изтегли до сервиза. Чакам днес да почнат да я разглобяват и предполагам до утре ще имам новини колко пари ще съм назад. До тук съм се приготвила за смяна на съединител - надявам се да няма и нещо друго заминало. Обаче не мога да си обясня защо така от раз се почупи? Карах едно Типо преди време - там преди да сменя съединителя ми преплъзваше много, а тук изобщо нямаше такова нещо. Странна работа... :cry:
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 21 апр 2007 10:41


Sofi, предполагам, че говорим за кола с ръчни, не с автоматични скорости, нали?
Ако да, как се натискаше педала на съединителя? Беше ли по-мек от нормалното?
Идеята е да не би да се е скъсал маркуча за помпата му (той нали е хидравличен и...) Имаше ли спирачна течност в казанчето? Изгасна ли лампата за ръчната спирачка?
Ако не е нещо по помпите, може да е по лостовата система след долната помпа. Тогава ще е по-скъпичко, наистина, ама при счупването на нещо метално, каквото и да е то, ще се чуе просто. Няма как да не се усети хлътването.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 21 апр 2007 11:39


На мен тук ми мирише на нещо друго, дано не съм прав... Не може да се изключи от задна скорост - ето това е притеснителното... Аз съм се прибирал от Шипка до Русе със скъсано жило на съединител, включването на скоростите ставаше с налучкване на обороти... Демек без съединител скоростите не само трябва да могат да се изключват, ами дори и да се включват. Включитлено и един москвич съм карал по този начин, той даже нямаше капак на скоростната кутия отдолу...mhihi


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 21 апр 2007 15:37


dobrinb написа:Не може да се изключи от задна скорост - ето това е притеснителното...

Мммнеее...
Тя колежката е пробвала първо напред, после назад...Значи скоростите си превключват. А предполагам, че не е успяла да изключи, защото нали се сещаш как е тежко такова изключването, когато ти е под наклон, примерно колата и трябва да го чатнеш рязко и силно лоста, ако изкаш да исключиш, без да си ползвал съединител...
А че не е автоматик колата се сетих почти веднага, след като го пуснах предното, ама ме домързя да го поправям
Sofi, предполагам, че на феродовия диск нищо му няма, но не съм на 100% убеден за състоянието на притискателния...
Ако той е заминал, замисли се за евентуална смяна в комплект.


Потребителски аватар
Sofi
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sofi » Съб 21 апр 2007 18:24


Значи скоростите си се превключват, ама само при загасен двигател - като е запален (ако като съм го запалила е бил на първа или задна) не могат да се изключват или включват, е не съм напъвала здраво де. Иначе ще го сменям съединителя с комплект щото предпочитам всичко да си е неред. Самата смяна не ме притеснява - нали няма да я правя аз :), обаче се чудя как така от раз се почупи. Щеше да е голяма мизерия ако не бях в София.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 21 апр 2007 18:35


Дано се оправи само със съединителя, не че е малък разход, но по-добре от скоростна кутия... Успех, и да пишеш защо е станало така отведнъж, ако са открили причината...:да:


Потребителски аватар
Sofi
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sofi » Пон 23 апр 2007 12:36


Вчера вечерта си взех колата от сервиза - вече всичко е наред. Минах само със смяна на съединител. Счупила се е една от демпферните (не знам дали се пише така) пружини и едно от парчетата се е забило във феродовия диск и съединителя е блокирал. Самия феродов диск беше износен и смених всичко комплект. Сложиха ми съединител Лукас - уж бил оригинален - немски ама да видим. Ефекта след смяната е че педала на съединителя стана много по-лек и отделя доста по-долу.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 23 апр 2007 13:58


Цената на удоволствието и мястото на получаването му ?


Потребителски аватар
batmilko
Мнения: 8857
Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
Автомобил: Opel Zafira
Двигател: 1900 CDTI
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batmilko » Пон 23 апр 2007 13:59


а дали е било удоволствие :wink:

Последна промяна от batmilko на Вто 24 апр 2007 13:38, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sofi
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Sofi » Вто 24 апр 2007 11:02


Съединител - 320 лв., труд - 160 лв. Колите си ги карам в един сервиз срещу Ситроен - до мястото където маркират застрахованите в ДЗИ и Буинс.


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

!!!

Мнениеот peshoxx » Пет 27 апр 2007 17:18


И на мен ми се беше случило същото,ама беше се счупило друго...Не можех да вкарам на скорост,а ако е на скорост,то тръгва като палиш.... :D Смених феродов и си оправи ,но от време на време ми прави същия проблем за малко...


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Re: !!!

Мнениеот zdr_spasov » Пет 27 апр 2007 21:12


peshoxx написа:И на мен ми се беше случило същото,ама беше се счупило друго...Не можех да вкарам на скорост,а ако е на скорост,то тръгва като палиш.... :D Смених феродов и си оправи ,но от време на време ми прави същия проблем за малко...

Значи нищо не се е оправило. За съжаление ...



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта