Голф 2 се форсира сам в студено време
- Rila2007
- Мнения: 19
- Регистриран на: Съб 28 апр 2007 6:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Голф 2 се форсира сам в студено време
Голф 2 1988г. бензин се форсира сам при студено време (под 15 градуса). Трябва да работи 15 минути на място докато се нормализират оборотите. В движение явно когато навлезе отново студен въздух отново започва да се форсира. През лятото този проблем го няма. Къде е причината според Вас колеги?
- hristian37
- Мнения: 1603
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- drago_d
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
:(
колега един мой приятел 1,8 ГТИ имаше същия проблем зимата.макар че температурите бяха по високи,сутрин като запали сама се форсира иии неравностойни обороти.накрая излезе счупено бутало и сегменти
и светща на 3 цилиндър не работеше
закарай я на майстор може да е от много неща успех
- drago_d
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 19:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
:)
дано колегата се оправи и не е проблемнно 
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
аха крадени коли търгувашRila2007 написа:1.6, карбуратор, номера на двигателя беше изтрит, когато я купихме
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
noel написа:ако ти е прецатана клапата в началото на карборатора ще ти вкарва само студен въздох,а иначе има един термо елемент които осъществява моно инжекциона (демек покачването на оборотите) и често се поврежда струва около 70-90 лева
къде е началото и къде е края на карбуратора
-
skoti
-
eng.Kostadinov
- Мнения: 109
- Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Здравейте,
малко стара работа е тази тема, но да дам съвет за в бъдеще. Както беше споменато, вероятният извършител на проблема е термо ампулата. Аз също съм изпитвал проблеми с форсирането на двигателя, но те спряха от самосебеси, но когато се форсираше двигателя, след като се угаси изчака се 5-10 секунди и се запали се оправяше. Ако не след първия то след втория. Колегата ще го пратя при майстор Въката, тъй като в Бургас той е човекът към който трябва да се обърнете при проблем с карбуратора.
Поздрави
малко стара работа е тази тема, но да дам съвет за в бъдеще. Както беше споменато, вероятният извършител на проблема е термо ампулата. Аз също съм изпитвал проблеми с форсирането на двигателя, но те спряха от самосебеси, но когато се форсираше двигателя, след като се угаси изчака се 5-10 секунди и се запали се оправяше. Ако не след първия то след втория. Колегата ще го пратя при майстор Въката, тъй като в Бургас той е човекът към който трябва да се обърнете при проблем с карбуратора.
Поздрави
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта