Голф 2 се форсира сам в студено време

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rila2007
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Голф 2 се форсира сам в студено време

Мнениеот Rila2007 » Съб 28 апр 2007 6:40


Голф 2 1988г. бензин се форсира сам при студено време (под 15 градуса). Трябва да работи 15 минути на място докато се нормализират оборотите. В движение явно когато навлезе отново студен въздух отново започва да се форсира. През лятото този проблем го няма. Къде е причината според Вас колеги?




Потребителски аватар
hristian37
Мнения: 1603
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил: Голф 6 ТДИ
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Съб 28 апр 2007 8:19


Добре дошъл колега, дай инфо с какъв двигател си иначе термовремевия ти клапан си е заминал или тока до него не достига, ако е с карбуратор.


Потребителски аватар
Rila2007
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Rila2007 » Съб 28 апр 2007 8:35


1.6, карбуратор, номера на двигателя беше изтрит, когато я купихме


Потребителски аватар
drago_d
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:(

Мнениеот drago_d » Съб 28 апр 2007 8:53


колега един мой приятел 1,8 ГТИ имаше същия проблем зимата.макар че температурите бяха по високи,сутрин като запали сама се форсира иии неравностойни обороти.накрая излезе счупено бутало и сегменти :( и светща на 3 цилиндър не работеше :( закарай я на майстор може да е от много неща успех


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 28 апр 2007 8:56


Тук по-скоро ще са магариите на 2Ex карбуратора.


Потребителски аватар
drago_d
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 19:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

:)

Мнениеот drago_d » Съб 28 апр 2007 8:57


дано колегата се оправи и не е проблемнно :)


Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 28 апр 2007 10:27


Rila2007 написа:1.6, карбуратор, номера на двигателя беше изтрит, когато я купихме
аха крадени коли търгуваш :lol: Много Вероятно е карбуратора ти да е пълен с кви ли не Л**на от висококачествения бенз които наливаме .свали го иго почисти....всъщност не знам ....но имаме едно фиат-че правеше доста такива магарии и баща ми прочисти карбуратора сега е ок


Потребителски аватар
Rila2007
Мнения: 19
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 6:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Инфо за двигателя

Мнениеот Rila2007 » Съб 28 апр 2007 13:51




Потребителски аватар
ChernoGTI
Мнения: 1555
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот ChernoGTI » Съб 28 апр 2007 13:53


2 пъти ги качваш тия снимки 8)


noel
Мнения: 28
Регистриран на: Пон 23 апр 2007 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот noel » Вто 01 май 2007 15:09


ако ти е прецатана клапата в началото на карборатора ще ти вкарва само студен въздох,а иначе има един термо елемент които осъществява моно инжекциона (демек покачването на оборотите) и често се поврежда струва около 70-90 лева


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 02 май 2007 5:56


noel написа:ако ти е прецатана клапата в началото на карборатора ще ти вкарва само студен въздох,а иначе има един термо елемент които осъществява моно инжекциона (демек покачването на оборотите) и често се поврежда струва около 70-90 лева

къде е началото и къде е края на карбуратора :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:това дето покачва оборотите на студен двигател се казва термоампула.И какъв моно инжекцион при положение че колата е чист карбуратор :?: :?: :?: :?: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


xPLOID
Мнения: 120
Регистриран на: Пон 19 фев 2007 18:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот xPLOID » Нед 19 окт 2008 18:06


имам съ6тия проблем как се справихте вие?и защо по дяволите в Русе нема такива майстори като въпросния vit_autosofia,за които се носят само добри думи тук


skoti

Мнениеот skoti » Нед 19 окт 2008 18:39


xPLOID написа:имам съ6тия проблем как се справихте вие?и защо по дяволите в Русе нема такива майстори като въпросния vit_autosofia,за които се носят само добри думи тук


Къде си го носил досега да го видят , имам един който уж малко ги разбира тези неща .


eng.Kostadinov
Мнения: 109
Регистриран на: Сря 13 авг 2008 19:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот eng.Kostadinov » Нед 26 окт 2008 0:57


Здравейте,
малко стара работа е тази тема, но да дам съвет за в бъдеще. Както беше споменато, вероятният извършител на проблема е термо ампулата. Аз също съм изпитвал проблеми с форсирането на двигателя, но те спряха от самосебеси, но когато се форсираше двигателя, след като се угаси изчака се 5-10 секунди и се запали се оправяше. Ако не след първия то след втория. Колегата ще го пратя при майстор Въката, тъй като в Бургас той е човекът към който трябва да се обърнете при проблем с карбуратора.
Поздрави


Потребителски аватар
vetso
Мнения: 49
Регистриран на: Съб 30 авг 2008 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот vetso » Чет 04 дек 2008 12:29


Привет колеги, имам golf 2 1.8 88г. сутрин, когато го запаля се форсира сам за около 1 мин. след което се задържа на 1000 оборота.
Нормално ли е това форсиране при студено време и не са ли малко високи оборотите при положение, че я карам на бензин.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 64 госта