Мнения за дизелов автомобил

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dymbo
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF

Мнения за дизелов автомобил

Мнениеот dymbo » Съб 28 апр 2007 19:31


Моля даите ми съвет , търся си кола с дизелов мотор 1.9TDI след 1999г. Накратко на първо място държа за двигателя да е надежден ако може с по малко електроника, и да не капризен от към гориво смятам да я карам с екодизел. На второ място държа на ходова част . Всяко мнение за конкретен дизелов двигател на VW ще ми е от полза . Или просто казано препоръчаи4те ми дизелова кола до 5000-6000 евро




Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Съб 28 апр 2007 19:43


Г4 казвам аз! Пасата е добър, но окачването му е малко усложнено. С електроника са натъпкани всички дизели след 97г. (че май и по-рано) Точният мотор е АФН (като моя) - не е претенциозен към гориво, върви добре, харчи нормално... това е! Все пак зависи за какво ти трябва колата!
Успех!
Щях да забравя :welcome_to_group


dymbo
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF

Мнениеот dymbo » Съб 28 апр 2007 21:04


А какво означава АФН . От колко време го имаш някакви проблеми да ти е правил? точно към ПАСАТ съм се насочил .Ако си купувал нещо за него дай някво инфо за цени пр. ремъци накладки. Скъпо ли се поддържа такава кола?


Потребителски аватар
DOCDOBREV
Мнения: 359
Регистриран на: Съб 17 фев 2007 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DOCDOBREV » Съб 28 апр 2007 21:20


dymbo написа:А какво означава АФН . От колко време го имаш някакви проблеми да ти е правил? точно към ПАСАТ съм се насочил .Ако си купувал нещо за него дай някво инфо за цени пр. ремъци накладки. Скъпо ли се поддържа такава кола?

Ами колега днес ми изгоря ротора на алтернатора(делкото).В цяла Варна неможах да намеря та стигнах до Шумен.това първо и второ ще ми струва само ротора 200 лв.изводите си прави сам.
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 29 апр 2007 8:47


Ех, колега, то не може хем вълкът да е сит и агнето и бирата да са цели ... Ако ще си купуваш млада кола, трябва да се подготвиш психологически и финансово за ремонтите..... моя съвет е : ако ще започваш от сега да си броиш стотинките ( които ти се дават , не които имаш ) и да мислиш за начините да минеш по "тънко" с разни ментаци - новите коли не са за тебе .... те са общо казано по чупливо направени от старите и изискват по прецизна поддръжка....демек - кинта ... :D


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 29 апр 2007 17:43


trunner написа:Г4 казвам аз! Пасата е добър, но окачването му е малко усложнено. С електроника са натъпкани всички дизели след 97г. (че май и по-рано) Точният мотор е АФН (като моя) - не е претенциозен към гориво, върви добре, харчи нормално... това е! Все пак зависи за какво ти трябва колата!


Не че съм пристрастен /понеже и моята е като на колегата/ ,но твоя въпрос са го задавали и други и най-честия отговор е бил точно този-TDI без PD /помпа дюза/ които дори не са в ценовия диапазон който си посочил. По възможност 110кс само че на Г4 кодовете на тези двигатели са AVG,AHF и ASV а този който е посочил колегата AFN е на Г3 /пак 110кс/ . Пишеш че си се насочил към пасат ,да знаеш обаче че там потдръжката особено на ходовата част е малко по скъпичка от на Г4 но пък като комфорт нямат нищо общо а и в голфа ако на тези отпред им е широко значи на пътниците отзад коленете са им до гърдите :lol: Разхода на голфа обаче е по-малък /с малко/ от на пасата заради разликата в габаритите. Така че ти си преценяваш кое ти върши работа като купе а за двигателя трябва да сме те убедили вече кой е избора :wink:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Нед 29 апр 2007 18:11


Според това което си писал че търсиш определено 1.9ТДИ - 90 или 110 коня е перфектия избор - хем вървят хем не харчат :wink:
Както спомена колегата - на Пасата и Г4 се слагат AVG,AHF и ASV, като мисля че най-добре е AHF! А AFN е от Г3 и е малко по-познат и по-доказал се, също така мисля че има вероятност да с по-малко електроника и по опростено устройство! За по другите 105, 115 или 131 коня забрави - те са ПД и са капризни към горивото и не на последно място скъпи като цена и поддръжка!
Ако всичките ти пари са 6000Е то тогава малко трудно ще намериш Пасат след 99 и то дизелов, овсен ако не направиш компромис с екстрите :cry: Казвам го защото има едно неписано правило при копуване на кола - никога не давай всичките си пари за колата, а си остави една извстна сума за смяна на консумативи и/или дребни ремончета :!: Тази сума варира според годината, марката, класа на автомобила! Нека хора с подобни пасати да кажат една смяна на консумативи колко излиза предполагам 1000 лв поне трябва да си заделиш за тези цели!
Успех с покупката!


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 29 апр 2007 21:56


наи-добрата кола е служебната :D


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Пон 30 апр 2007 18:04


kombito-tdi написа:наи-добрата кола е служебната :D

Подкрепям!!!

Сори за кодовете - това не го знаех, че са различни, ето още нещо което научих от форума! 10х


dymbo
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 19:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: A3 1.6 fsi 116ps BLF

Мнениеот dymbo » Пон 30 апр 2007 19:37


Значи изборът ми е 1.9ТДИ - 90коня само да ви попитам и още нещо , гледам тука http://www.mobile.de/SIDTJ38nJrGc4-8BKI1cEqsog-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1177955977A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B32%82B-t-vCaMIMiMkPRQuRDSeUnVb_X_Y_x_yetprrdsO~BSRA6D1100F150000B25E25200H60000000BGND2007CPKWA0HinPublicA2A0A0A0FDieselH40000000D1994A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=4&id=11111111216784088&
този със същия двигател ли е като http://www.mobile.de/SIDTJ38nJrGc4-8BKI1cEqsog-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1177955977A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B32%82B-t-vCaMIMiMkPRQuRDSeUnVb_X_Y_x_yetprrdsO~BSRA6D1100F150000B25E25200H60000000BGND2007CPKWA0HinPublicA2A0A0A0FDieselH40000000D1994A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=3&id=11111111257013083&
в смисъл същия двигател ли е , или същия но подобрен?? До колкото разбрах този двигател е добър не е капризен и не е дюзопомпа :D и подръжката му не е много скъпа :lol: .


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 30 апр 2007 19:47


Не съм много запознат с двигателите на Б4, но си мисля че може да има малка разлика (не е фрапираща). Най-точно може да се каже като се сравнят кодовете. Определено не е помпа-дюза, и може би е най-непретенциозния двигател (турбото му няма променлива геометрия, която да се зацапва, заяжда, и т.н.). Добър избор, според мен, независимо какво си избрал - Б4 или Б5 !



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 143 госта