Въпрос за: колектори; свещи; кабели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
musashipower
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Въпрос за: колектори; свещи; кабели

Мнениеот musashipower » Пон 30 апр 2007 21:13


Колеги въпроса ми е какви хубави свещи и кабели да сложа на АБФ-а и горе долу какви пари са, защото моите свършиха курса вече...

Решил съм да слагам колектори 4-1 но незнам къде тука в БГ мога да си ги намеря защото ако си ги поръчам ми идвам на 700-800лв.
Ако знаете някои които ги прави или някои да продава споделете. :oops: [/img]




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пон 30 апр 2007 22:31


Здрасти и добре дошъл ;)
За колектора имаше отделна тема(потърси я - полезна е). Та от нея става ясно, че 4-1 е за драг изпълнения и има ефект във високите обороти. За по цялостно подобрение на ежедневна кола е 4-2-1. Имаше някой от форума да прави ама непомня кой. Излиза м/у300-400лв май.
За свещи на моя съм се ориентирал към - http://www.prospeed.bg/tuning_product.php?c=3206&s=3239

Само ще използвам темата да попитам за топлинното число - кое е по добе 5,6,7,8 или 9?

Ето и кабели - http://www.prospeed.bg/tuning_product.php?c=3206&s=3238


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 30 апр 2007 22:34


полезна тема за кабели и свещи:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=44282
Натоварване - когато двигателя оперира във високи обороти продължително или тегли тежък товар, употребата на СТУДЕНИ свещти е препоръчителна.


Не се набутвай с извънземни свещи. Вземи си едни нормални NGK и ги сменяй на 10-15К км. и ще имаш по-добър ефект :wink:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Пон 30 апр 2007 23:43


group® написа:


Само ще използвам темата да попитам за топлинното число - кое е по добе 5,6,7,8 или 9?


На АБФ фабрично ги дават 6-ци.Поне в на NGK каталога така излизат.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10072
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Вто 01 май 2007 10:53


Kozunak написа:На АБФ фабрично ги дават 6-ци.Поне в на NGK каталога така излизат.

А какво се случва ако се сложи с по-малко или по-голямо число?


Потребителски аватар
emmko
Мнения: 301
Регистриран на: Вто 08 ное 2005 14:43
Автомобил: BMW E92 330d
Двигател: 2007
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот emmko » Вто 01 май 2007 11:00


Kabeli na BERU izlizat okolo 185-200lw komplekta ,a swe6ti s BOSCH platinium warwi nai dobre waw wisokite oborori no izlizat soleni4ki okolo 30-35lw towa e ot moq li4en opit s ABF-a li4no smenih kabeli i sve6ti o6te kato go kupih!

Izvinqvam se za latinicata ama kompa na koito sam e takav


musashipower
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот musashipower » Вто 01 май 2007 11:21


тея кабели 200лв ми идват малко скъпички ще търся нещо малко по евтино, а за колекторите 4-1 някои може ли да ми каже нещо повече или поне да ме саночи от каде мога да си ги взема.

Един приятел ми каза че имало ефект ако сменя гарнитурата с желязна? Някои да ме светне по тоя вапрос ако е запознат и с каква по точно


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Вто 01 май 2007 11:25


group® написа:А какво се случва ако се сложи с по-малко или по-голямо число?


Прочети линка, който съм пуснал :idea:


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 01 май 2007 12:45


Нали нямаш пари за кабели!
Какви колектори, какви железни гарнитури?


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Вто 01 май 2007 12:47


Пък и АБФ-а си е с желязна.


musashipower
Мнения: 33
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 11:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот musashipower » Вто 01 май 2007 12:56


не съм казал че нямам пари за кабели, а че ми се виждат малко скъпички незнам заслужава ли си да дам 200лв за кабели а съм решил да сменям свещи, кабели колектори и се чудя за гарнитурата затова искам малко повече информация ... да знам на къде да се ориентирам.
утре ще закачам и чипа :oops:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 01 май 2007 16:57


Топлинното число на свещите как е - колкото по голяма е цифрата, толкова е по-топла свеща ли? Примерно 5 - студена, 7 -топла?


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 01 май 2007 17:28


driver написа:Топлинното число на свещите как е - колкото по голяма е цифрата, толкова е по-топла свеща ли? Примерно 5 - студена, 7 -топла?


Да.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 01 май 2007 19:54


Абе не знам какви подобрения ще правиш като не ти се дават пари за кабели. Поне си ги провери дали нямат пробиви. (получават се едни лилави ореоли около самите лули). Ако не са ти наред решението е Beru от V&D Auto. Излизат по 50 и нещо кинта на брока. Кабела за бобината е 20. Що се отнася до свещи и искаш "спортни" вземи си Denso Iridium. Аз лично карам с NGK OEM. Що се отнася до колектора. Обърни се към колегата r_tuning


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Вто 01 май 2007 21:31


group® написа:
Kozunak написа:На АБФ фабрично ги дават 6-ци.Поне в на NGK каталога така излизат.

А какво се случва ако се сложи с по-малко или по-голямо число?


И мен ме интересува точно това, но в линка на musura не видях отговор на въпроса. :?

Примрно с 5 мога ли да карам ABF-a?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта