1.8 ABS пуши при форсиране

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

1.8 ABS пуши при форсиране

Мнениеот bboikov » Вто 01 май 2007 12:32


Здравейте момчета!

Имам следния проблем - колата върви без проблем, но при форсиране пуши /черен пушек/ - много богата смес. Колата не е качила съществено разхода. Усеща се когато е студено - ако не изчакам да загрее се дави, но не винаги.
Смених датчика, който регулира подаването на гориво, когато колата е студена, но ефект няма. Възможно е да съм попаднал и на менте, но... Мисля, че не е ланда-сондата, когато колата е студена тя не играе. Смених и свещите - сложих Бош, триточкови, за мози модел двигател са. Някаква идея? :dontknow:




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: 1.8 ABS пуши при форсиране

Мнениеот radotom » Вто 01 май 2007 12:37


bboikov написа:Мисля, че не е ланда-сондата, когато колата е студена тя не играе.

Само като идея! Не казвам, че е това
Ако Ламбдата ти е с 4 проводника, т.е. с подгряване, тя много бързо си влиза в режим и почва да играе. Много, преди да е загрял мотора.


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Вто 01 май 2007 12:51


Възможно е, но защо ще продължава да пуши, когато двигателя е вече загрял? Само при форсиране го прави, без значение да ли е топла или студена, дави се само когато е студена.


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Вто 01 май 2007 14:11


На газ караш ли? При мен се получава това щото карам на газ но след ресет на компа няма ядове ......до следващия път :lol: но ми пуши само когато е студена.
А каде е тоя датчик които си сменил - за темп. датчик ли става на въпрос които подава инфо за компа и таблото или друг че немога да зацепя?


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Сря 02 май 2007 11:54


Не нямам газ, да за температурния датчик става дума. Идея? Какво друго може да е? :roll:
Вероятно проблема не е сериозен, но предпочитам да не става. Възможно ли е някой датчик да подава неверни данни и поради това да пуска повече гориво? Ако е така, кой от всичките?


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Сря 02 май 2007 18:40


Май ще трябва диагностика - така няма да се открие кво е - пък и да се набутваш смени това смени онова невърви.....А как си с възд. филтър?


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Чет 03 май 2007 12:46


Въздушния филтър е сменен преди 7 хил. километра, по принцип го сменям заедно с маслото. Мисля, че това е достатъчно, не карам на газ.

Закарах колата на диагностика, показателите са в нормата, според комюпътра двигателя работи перфектно. Тъкмо идвам от там, след смяната на датчика за горивото колата намали разхода, пушека остана /при форсиране/. :motz: Направо :047:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 03 май 2007 21:14


олиото не е наред.Смени или марката или доставчика.


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 04 май 2007 12:14


Карам с 95 на Лукойл, маслото е ELF с точното означение за WV, както знаете WV са капризни. Не бих сложил масло, на което няма означение, че е подходящо за ABS двигател на Голф 3. :sly
Вчера отвориха инжекциона и го почистиха Майстора разправя, че тряба да я покарам за да се види има ли ефект. Пък ще видим... :roll: Отново я закачиха на компютъра и отново показва стойности, които са перфектни. :042:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 05 май 2007 15:42


Махни тия свещи Бош бе човек.По-голям боклук от тях не съм виждал.
Карах ги само 1000 км и ги хвърлих защото буквално забиха колата...
Вземи си БРИСК-чешки,сигурен оригинал и перефектна работа...
И все пак черният пушек при форсиране означава много богата горивна смес...това може да се получи и от повреден или разместен TPS...провериха ли го на стенда...за него има отделен стенд за измерване на ъгълът на положението му....Свалиха ли го да проверят да не са износени пистите му?
Ако колата ти е над 250 000-300 000 км вероятността да е TPS е много голяма...моя на 280 000 имаше такива износени писти,че лъщяха като кубетата на катедралния храм Александър Невски....


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Нед 06 май 2007 11:51


Колата не е на толкова километри, но ще проверя, благоря ти :да:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта