


AIRBAG проблем
AIRBAG проблем
Еърбега на шофьорското място не работи или поне ми показва на лаптопа. Имам VAG-COM лицензирана разбира се с няколко кабела и мисля, че е прекъсната някаква връзка във волана, защото и клаксуна не работи, а не мога да разглобя волана, някакви щипки ми пречат отзад на болтовете. Грешката която ми излиза е: 00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95) 32-00 - Resistance Too High
- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А сигурен ли си че имаш еърбег?
Масово колите втора злоупотреба са преживявали удари ( кои по-слаби, кои по-силни ) и еърбеците са били отваряни.
По мои наблюдения доста рядко след това българските джамбази си правят труда да слагат работещ еърбег. В повечето случай само изключват лампичката да не ти мига.
Масово колите втора злоупотреба са преживявали удари ( кои по-слаби, кои по-силни ) и еърбеците са били отваряни.
По мои наблюдения доста рядко след това българските джамбази си правят труда да слагат работещ еърбег. В повечето случай само изключват лампичката да не ти мига.
- iurimil
- Мнения: 244
- Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
- Контакти:
Безкрайно голямо съпротивление
Безкрайно голямо съпротивление(Resistance Too High) - имах подобния проблем на моята 3-ка.Оказа се накрая скъсана спирала във волана.Но за съжаление не знам как се отваря на 4-ка.
На 3-ката се вади бега навън и се разкача от кабелите във волана,после има още едно съединение под кожуха на ключа на запалването(МНОГО Е ВАЖНО ДА СЕ РАЗКАЧИ И ТО-понеже е така направена буксата,че сама укъсява този край и от към волана само се замерва с уред).
Ако няма верига/или се явява само при въртене на волана - скъсана спирала е диагнозата.
Друг метод е да разкачиш пак бега от спиралата и да боднеш съпротивление(не знам с какви параметри обаче) и да пуснеш VAG-COMa разпознае ли го и угаси лампата след рестарта проблема е вече в самия бег.Съпротивлението може да се бодне и по-напред във втората букса за да потвърдиш изправността на системата.
Но това е за 3-ка с 1 бег.При теб са 4-ри може и да е прекъсната веригата до някой от останалите 3-това е същността на грешката ти.
И леко с тея бегове да не ти откачи вратлето докато си над него и човъркаш.Работи само при откачен акумулатор,а при първото даване на контакт след твоята намеса не се надвесвай над волана/бега.
Успех.
На 3-ката се вади бега навън и се разкача от кабелите във волана,после има още едно съединение под кожуха на ключа на запалването(МНОГО Е ВАЖНО ДА СЕ РАЗКАЧИ И ТО-понеже е така направена буксата,че сама укъсява този край и от към волана само се замерва с уред).
Ако няма верига/или се явява само при въртене на волана - скъсана спирала е диагнозата.
Друг метод е да разкачиш пак бега от спиралата и да боднеш съпротивление(не знам с какви параметри обаче) и да пуснеш VAG-COMa разпознае ли го и угаси лампата след рестарта проблема е вече в самия бег.Съпротивлението може да се бодне и по-напред във втората букса за да потвърдиш изправността на системата.
Но това е за 3-ка с 1 бег.При теб са 4-ри може и да е прекъсната веригата до някой от останалите 3-това е същността на грешката ти.
И леко с тея бегове да не ти откачи вратлето докато си над него и човъркаш.Работи само при откачен акумулатор,а при първото даване на контакт след твоята намеса не се надвесвай над волана/бега.
Успех.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта