Здравейте.
Скоро си купих Голф 3 , 1.8 mi 12.1992 г. внос от Швейцария.Когато вчера карах по път за София няколко пъти се активира някакъв звуков сигнал ( прекъснато пиукане или как да го нарека не знам ), който не беше придружен от никаква светлинна индикация по таблото. Първите 2 пъти го игнорирах защото беше за кратко, но на тунел "Витиня", където намалих от 120 км/ч на 80 км/ч сигнала стана постоянен ( отново не бе съпроводен със светлинна индикация ). Излязох от тунела и отбих. Угасих двигателя, отворих предния капак и започнах да се оглеждам за какво аджиба ми сигнализира. Нямах време да изчакам маслото да се оттече в картера за да проверя нивото му и на сляпо долях около 200 гр. масло, иначе спирачна течност,антифриза и хидравликата проверих. Запалих и тръгнах и до София не е гъкнало. Като паркирах пред блока изчаках да изстине двигателя и проверих маслото. нивото беше над максимума, което ме навежда на мисълта,че онези 200 гр. на магистралата не са били нужни. Горещо моля ако някой може да ми каже какъв е този сигнал и какво трябва да направя за да го отстраня ще съм му много благодарен. Ако има значение искам да добавя че имам и АГУ, което ми монтираха в България, но мисля,че няма общо защото веднъж бях чул сигнала и когато я карах на бензин т.е. нямаще я още газовата уредба. Предварително благодаря за съдействието на всички, които ще отговорят.



Неясен звуков сигнал при Голф 3, 1.8 mi 1992 г.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София

Ето ти темичка и е точно до твоята
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=45365
А ето ти и още
http://forum.vwclub.bg/viewtopi ... 2%E8%F0%E8
Благодаря ви за светкавичните отговори господа и за приведствието "Welcome to our group". Ами, joker щом казваш,че може проблема да е от кофти датчик, да взема да го сменя тогава. Имаш ли идея на каква цена е? А, ако ми кажеш къде се и намира, цена няма да имаш. А, нормално ли е този звук да не е съпътстван и със светлинен сигнал? И ако това не помогне следват едни страшни ремонти описани в линковете които ми изпрати Теодор. Вече започвам да се замислям кога ще я карам аз тази кола. То от ремонти няма да остане време.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Go зумера задължително е съпътстван със светлинен сигнал, мигаща лампа на маслото или водата в зависимост от къде идва предупреждението за неизправност. Не бързай с изводите за най-лошото ако това съсзумера е единичен случай вероятно се касае за кофти масло, неизправен датчик или лоша връзка някъде
Joker обикновенно обича да подготвя хората за най-лошото така че не приемай всичко дословно
П.П. Joker да не вземеш да се засегнеш сега


П.П. Joker да не вземеш да се засегнеш сега

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Теодор написа:Go зумера задължително е съпътстван със светлинен сигнал, мигаща лампа на маслото или водата в зависимост от къде идва предупреждението за неизправност. Не бързай с изводите за най-лошото ако това съсзумера е единичен случай вероятно се касае за кофти масло, неизправен датчик или лоша връзка някъдеJoker обикновенно обича да подготвя хората за най-лошото така че не приемай всичко дословно
![]()
П.П. Joker да не вземеш да се засегнеш сега
Не се засягам приятелю.По въпроса имам в момента две пуснати теми и ако колегата ги прочете няма въобще да се стряска-не ми се пишат едни и същи неща на три места!А светлинния сигнал може да липсва заради изгорял светлоизточник!
Последна промяна от joker на Сря 02 май 2007 15:19, променено общо 1 път.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
[quote="joker"]
- Мда за зумера за маслото и аз писах преди няколко месеца че ми се включи на магистралата при рязко намаляване от 160 на 60км.ч но това беше единичен случай и затова не съм го разисквал повече.Така че затова пиша ако е единичен случай при по голямо натоварване на двиг. че не е повод за притеснение

- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
естествено, че ще светне от 160->80
причина..
двигателят се товари повече при 160 загрява повече, маслото си намалява вискозитета, налягането пада.. но е компенсирано от високите обороти на мотора /респ. на маслената помпа/.
В момента в който паднете на 80, налягането рязко намалява /поради издухали най-често биелни или основни лагери/ но все още си над 2000 оборота.. и системата сработва...
Типичена диагноза.
Ха вземете прочетете малко.. писано писано с тонове.!.
Пищене на зумера на маслото и още описано
взето от
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
причина..
двигателят се товари повече при 160 загрява повече, маслото си намалява вискозитета, налягането пада.. но е компенсирано от високите обороти на мотора /респ. на маслената помпа/.
В момента в който паднете на 80, налягането рязко намалява /поради издухали най-често биелни или основни лагери/ но все още си над 2000 оборота.. и системата сработва...
Типичена диагноза.
Ха вземете прочетете малко.. писано писано с тонове.!.
Пищене на зумера на маслото и още описано
взето от
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=37409
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта