Светна ми лампичката на ръчната спирачка тази сутрин и не иска да изгасне
Спирачна течност има Накладки предни има,задни не знам /барабани/
Имам ABS,чиято лампа не свети както и самия той от преди доста време
Какъв може да е проблема?
Утре трябва да пътувам - да се притеснявам ли?
Пробвах с търсачката,но само спирачна течност като проблем ми излиза



Лампата на ръчната спирачка
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
И на трите датчика активното състояние е спрямо маса
Щом си сигурен, че имаш накладки и спирачната течност ти е наред, както и не личи да има проблем с бутончето на ръчната, то може би имаш протъркана изолация някъде.
Само да отбележа, че ако спирачната течност в казанчето е много над нормалното ниво, поплавъка пак излиза от нивото на датчика и пак може да светне.

Щом си сигурен, че имаш накладки и спирачната течност ти е наред, както и не личи да има проблем с бутончето на ръчната, то може би имаш протъркана изолация някъде.
Само да отбележа, че ако спирачната течност в казанчето е много над нормалното ниво, поплавъка пак излиза от нивото на датчика и пак може да светне.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Така,ще разкажа един интересен случай:
Едно приятелче с Венто 1.8 АБС си свалял стартера,за ремонт и при монтажа взел че направил някакво късо съединение с ключа,който е ползвал да монтира стартера.В резултат на това лампата на ръчната/спирачките му светва постоянно,когато е на контакт.Интересното беше,че когато се дръпне и ръчната или извадим датчика от казанчето с течността,лампата светваше по-силно.Очевидно проблемът не беше лесно разрешим и отидохме на електричар.Човекът каза,че на VW в таблото си има закъснител на изгасването на лампата и това естествено е направено с цел - като дадеш на контакт да не гасне съвсем веднага,а да видиш,че все пак системата работи и е ОК.Той каза,че е изгорял някакъв елемент в таблото,най-вероятно част от интеграл и каза,че ще направи байпас и просто лампата няма да загасва със закъснение.Та така си кара колегата,като даде на контакт лампата не се включва,освен ако няма течност/дръпната е ръчната.Виж дали има разлика в интензитета на светене при дръпната ръчна и без нея.Успех!
Едно приятелче с Венто 1.8 АБС си свалял стартера,за ремонт и при монтажа взел че направил някакво късо съединение с ключа,който е ползвал да монтира стартера.В резултат на това лампата на ръчната/спирачките му светва постоянно,когато е на контакт.Интересното беше,че когато се дръпне и ръчната или извадим датчика от казанчето с течността,лампата светваше по-силно.Очевидно проблемът не беше лесно разрешим и отидохме на електричар.Човекът каза,че на VW в таблото си има закъснител на изгасването на лампата и това естествено е направено с цел - като дадеш на контакт да не гасне съвсем веднага,а да видиш,че все пак системата работи и е ОК.Той каза,че е изгорял някакъв елемент в таблото,най-вероятно част от интеграл и каза,че ще направи байпас и просто лампата няма да загасва със закъснение.Та така си кара колегата,като даде на контакт лампата не се включва,освен ако няма течност/дръпната е ръчната.Виж дали има разлика в интензитета на светене при дръпната ръчна и без нея.Успех!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ogogin и 81 госта