
Всъщност не е кои знае каква работа, но най-хубавото е ,че схемката заработи, дори вече съм я монтирал в колата и очакваните резултатите са повече от полужителни

Като цяло представлява един най-обикновен компаратор, на който парга на превключване е около 0,2волта входно напрежение, тъй като напрежението на моята ламбда щъка между 0,1 и 0,3.....0,4 Волта.
А на изхода на компаратора съм свързал един делител който ако мога така да се изразя играе ролята и на формировател на импулси наподобяващи идеален сигнал от Ламбдата. И като цялао схемката си работи идеално. След като ресетнах компа, изчаках двигателя да позагрее (на бензин) до към 80С, и тогава на ламбда мониторчето започнах да наблюдавам как един или два пъти в секунда ,напрежението започна да щъка между 0,2 и 0,8 волта, каквато и беше целта.
Отначало, след като ресетнах компа, и стартирах двигателя се усещаха разни анумалии в оборотите на ПХ, но после всичко се изглади.
За сега това ми е решението на проблема, а за напред като се скапи тотално сондата, може и с нова да я заменя


благодаря на всички които изразиха мнение по въпроса
