
Газови уредби LANDIRENZO - Представители в гр. София
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Днес монтираха газовата там в сервиза на ъгъла на Резбарска - Landi Renzo.
Откарах колата в 10:00 помотах се там до 11:00 докато уточним какво и как и отидох в 13:00 да си я взема. От там за 5лв газ и обратно при тях за настройка.
Цена: 410лв с монтаж и 1 година гаранция + 10лв за анализатор + 5лв за газ - 425лв всичко (после заредих догоре за още 14.18лв - повече нещя
)
Включва: бутилка 30л., електрически изпарител, клапани-млапани и атоматичен превклювател - програмируем с индикация за нивото на гориво в бутилката.
Колата върви по същия начин като на бензин - разлика осезаема няма (даже на ниски обороти е по-добре), немога да ви кажа нищо за разхода все още, като разбера ще пиша.
Като цяло съм доволен
Откарах колата в 10:00 помотах се там до 11:00 докато уточним какво и как и отидох в 13:00 да си я взема. От там за 5лв газ и обратно при тях за настройка.
Цена: 410лв с монтаж и 1 година гаранция + 10лв за анализатор + 5лв за газ - 425лв всичко (после заредих догоре за още 14.18лв - повече нещя

Включва: бутилка 30л., електрически изпарител, клапани-млапани и атоматичен превклювател - програмируем с индикация за нивото на гориво в бутилката.
Колата върви по същия начин като на бензин - разлика осезаема няма (даже на ниски обороти е по-добре), немога да ви кажа нищо за разхода все още, като разбера ще пиша.
Като цяло съм доволен

- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vasstop айде моля ти се обясни по-точно за какво иде реч?
Я хвъли едно око тук - за кое от двете ключета говориш, защото изрично питах по телефона и ми казаха, че слагали това без нивомерната индикация. И дали изобщо е оригинално, че на всички други места където питах ми казаха две цени - една по-евтина за цена с българско ключе и втора доста по-солена за с оригинално.
Имам подозрения, че ги разкомплектоват май. Оня "официалния дистрибутор" в Младост 3 и той така - цена със и без оригинално.
И кви са тия 10 кинта за анализатор
Помпата изключиха ли ти я.
И ти писах лично, да ми оставиш телефон да ти звънна, че съм на зор с времето, pls.
Eдит: и още нещо се сетих- катализатора преебва ли се на газ, че моя е като нов (поне на външен вид изглежда така)?
Ако не се монтират емулатор на ламбда, емулатор на дюза или и двата много ли е кофти, и какво точно е по-лошото? Защото подозирам, че си ги спестяват и тях.
Я хвъли едно око тук - за кое от двете ключета говориш, защото изрично питах по телефона и ми казаха, че слагали това без нивомерната индикация. И дали изобщо е оригинално, че на всички други места където питах ми казаха две цени - една по-евтина за цена с българско ключе и втора доста по-солена за с оригинално.
Имам подозрения, че ги разкомплектоват май. Оня "официалния дистрибутор" в Младост 3 и той така - цена със и без оригинално.
И кви са тия 10 кинта за анализатор

Помпата изключиха ли ти я.
И ти писах лично, да ми оставиш телефон да ти звънна, че съм на зор с времето, pls.
Eдит: и още нещо се сетих- катализатора преебва ли се на газ, че моя е като нов (поне на външен вид изглежда така)?
Ако не се монтират емулатор на ламбда, емулатор на дюза или и двата много ли е кофти, и какво точно е по-лошото? Защото подозирам, че си ги спестяват и тях.
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17179
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Имам вече и информация за разхода на газ:
25.70литра за 246км.
От тях 150км градско и 100км извънградско докато започна да придърпва.
Разхода не е малък за Г3/1.4ми и сега ще чета и ще слушам съвети от по-опитните от мен как да го намалявам.
Може би не е много точно засичането защото и настройките се правиха с това количество газ, но за момента съм доволен, а колата върви много добре и на газ и на бензин и почти няма осезаема разлика.
25.70литра за 246км.
От тях 150км градско и 100км извънградско докато започна да придърпва.
Разхода не е малък за Г3/1.4ми и сега ще чета и ще слушам съвети от по-опитните от мен как да го намалявам.
Може би не е много точно засичането защото и настройките се правиха с това количество газ, но за момента съм доволен, а колата върви много добре и на газ и на бензин и почти няма осезаема разлика.
За колегите с въпроси относно АГУ препоръчвам форума в Dir.bg
Обсъждани са въпросите да се спира ли помпата или не,какво е емулатор на Ламбда сонадта и какво е емулатор на дюзата(инжекциона).При кои коли се налага и защо.
Автоматичен ключ-кога е хубаво да се сложи такъв.
Единият от модераторите(imitev) е с Ланди ренцо и можете да го тормозите с въпроси
Освен това има има връзки към сайтове със схеми на устройството на различни изпарители-много е удобно ако искаш да знаеш коя врътка за какво е
Обсъждани са въпросите да се спира ли помпата или не,какво е емулатор на Ламбда сонадта и какво е емулатор на дюзата(инжекциона).При кои коли се налага и защо.
Автоматичен ключ-кога е хубаво да се сложи такъв.
Единият от модераторите(imitev) е с Ланди ренцо и можете да го тормозите с въпроси

Освен това има има връзки към сайтове със схеми на устройството на различни изпарители-много е удобно ако искаш да знаеш коя врътка за какво е

- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Понеже темата най колегата silent е заключена ще му отговоря в моята
цитат:
Ще отивам в Хаджи Димитър даже си записах час. До утре трябва да реша дали да слагам Ловато или Ренцо Ланди. Там мацката по телефона ми каза че всичко с всички екстри ми излиза 450лв. Имам впредвид бутилка на мястото на рез.гума, ключ с индикация и джаджата дето винаги пали на бензин и после автоматично минава на газ. Междупрочем ми казах че може да ми сложат и БРЦ обаче не съм убеден че искам. Тъй като както виждате съм много назад с материала по отношение на газовите уредби. Приемам всякакви съвети. Примерно за типа на изпарителя и други подробности. Може да ви се сторят незаслужаващи внимание тези мои дребни кахъри, но никога не съм карал на газ и дълги месеци ако не и години портфейла ми води люта война със съзнанието и страха ми от тази крачка.
Твърдо Ланди Ренцо. Само като го видиш как изглежда и го сравниш с Ловатото и ти става ясно кой е по-изпипан. Освен това накрайниците, на които се слагат маркучите са метални и не се скапват с течение на времето като пластмасовите при другите марки.
Също така водата циркулира в отделна "риза" подобно на тази в двигателите, а не да се отделя от допълнителна мембрана - доколкото знам само BRC имат подобен тип изпарител.
А мацката, дето вдига телефона в сервиза на Сашо Вълов в Хаджи Димитър е гола вода - три пъти и звънях да уточнявам дали в обявената цена от 410 лева влиза оригиналния ключ и тя и трите пъти потвърждава. Аз обаче вяра на подобни кокошки нямам, та завъртях на мобилния на Сашо Вълов - сетихте ли де вече - за 410 ти слагат друг ключ
Погледни и тая тема - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=5971
А на vaskoto1 мога да кажа - евалата брато, голяма работа си. bowdown
Довечера идвам с едно шише домашна скоросмъртница двоен препек - тоя път няма да ми избягаш по тъча
цитат:
Ще отивам в Хаджи Димитър даже си записах час. До утре трябва да реша дали да слагам Ловато или Ренцо Ланди. Там мацката по телефона ми каза че всичко с всички екстри ми излиза 450лв. Имам впредвид бутилка на мястото на рез.гума, ключ с индикация и джаджата дето винаги пали на бензин и после автоматично минава на газ. Междупрочем ми казах че може да ми сложат и БРЦ обаче не съм убеден че искам. Тъй като както виждате съм много назад с материала по отношение на газовите уредби. Приемам всякакви съвети. Примерно за типа на изпарителя и други подробности. Може да ви се сторят незаслужаващи внимание тези мои дребни кахъри, но никога не съм карал на газ и дълги месеци ако не и години портфейла ми води люта война със съзнанието и страха ми от тази крачка.
Твърдо Ланди Ренцо. Само като го видиш как изглежда и го сравниш с Ловатото и ти става ясно кой е по-изпипан. Освен това накрайниците, на които се слагат маркучите са метални и не се скапват с течение на времето като пластмасовите при другите марки.

А мацката, дето вдига телефона в сервиза на Сашо Вълов в Хаджи Димитър е гола вода - три пъти и звънях да уточнявам дали в обявената цена от 410 лева влиза оригиналния ключ и тя и трите пъти потвърждава. Аз обаче вяра на подобни кокошки нямам, та завъртях на мобилния на Сашо Вълов - сетихте ли де вече - за 410 ти слагат друг ключ

Погледни и тая тема - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=5971
А на vaskoto1 мога да кажа - евалата брато, голяма работа си. bowdown
Довечера идвам с едно шише домашна скоросмъртница двоен препек - тоя път няма да ми избягаш по тъча

- scalpelo
- Мнения: 90
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 12:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Газови уредби LANDIRENZO - Представители в гр. София
И аз май ще слагам Ланди Лоренцо ама ГИ та някой ако има с ГИ нека каже дали е доволен




Re: Газови уредби LANDIRENZO - Представители в гр. София
само да поясня: въпросният Христо Танев който работи в Младост 3 ми слага газовата уредба и съм много доволна. да не говорим че вече 1 г. не съм имала никакъв проблем. верно е малко странен и даже нерви, но истината е че човека много си разбира от работата и никога не ме е връщал, правил ми е замервания и т.н. без да ми взима никакви пари. просто е малко трудно да се контактува с него, но от към качество на работа е номер 1.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта