Делкото ми се пълни с масло!!!
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
Делкото ми се пълни с масло!!!
Карам Passat 1.8GT DOHC16V пълен инжекцион,136 к.с. '91г. От известно време забелязах масло по двигателя.Проследих откъде таи и се оказа,че дистрибуторната капачка ми е пълна с масло
:
Датчика на Хол беше целия плувнал.Делкото ми е горе,от дясно,хоризонтално разположено.Интересува ме какво точно трябва да сменя - има ли някакво уплътнение на остта на делкото или има семеринг на разпределителния вал.Питах на няколко места и получих невероятно разнообразие от отговори
,много моля някой ако се е сблъсквал с такъв проблем,да помага
.
Последна промяна от OzzY на Пон 09 май 2005 12:38, променено общо 1 път.
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ози, и аз съм със същият мотор и при мен делкото се омаслява,но по-малко!!! Обясняваха,ми че имало някакви семеринги дето се сменяли!! Но трябва да ти каже някой дето го е правил!!!
Успех и да кажеш когато решиш проблема какво си направил !!!
Щот тука във форума май сме доста малко с тези "екзотични"
мотори !!!
Успех и да кажеш когато решиш проблема какво си направил !!!
Щот тука във форума май сме доста малко с тези "екзотични"
- OzzY
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 27 яну 2005 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково Passat GT 16V 136hp (KR)
WDW написа: ...имало някакви семеринги дето се сменяли...
То това ясно,зависи обаче къде са семерингите.Въпроса е, трябва ли да се сваля капака на главата или може да минем и без това.Ако имам някакъв резултат,ще пиша тук в темата.Само че може да не е много скоро,защото още съм с гипсиран крак
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
WDW написа:Значи,има два болта които се развиват(с тях можеш да регулираш ъгъла) и се издърпва цялото делко със се датчика и се оста !!!! Имаше само една шайба (за която бях пуснал тема) като от клингирит и толкоз!! Но тя е за триенето!Аз така и не я сложих!!
Ако идваш във Варна ще ти резна малко уплътнителен лист.Или някой от Варна ,а ко идва на събора в Елена да ти пратя по него.Само дай необходимата дебелинаЗа сведение няма от 1989 г понятие клингерит / съдържа азбест и е спрян от производство.Руският му аналог е Паронит , който от 01.01.2005г е със спрян внос поради същата причина/.
За делкото ти трябва масло и бензиноустойчив материал.
Може да се направи и шайба от тефлон /издържа на 240 градуса и е устойчив на масло и бензин , а има и самосмазващ ефект.
ICQ то ми е 177329211
- WDW
- Мнения: 1505
- Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
kris11 написа:WDW написа:Значи,има два болта които се развиват(с тях можеш да регулираш ъгъла) и се издърпва цялото делко със се датчика и се оста !!!! Имаше само една шайба (за която бях пуснал тема) като от клингирит и толкоз!! Но тя е за триенето!Аз така и не я сложих!!
Ако идваш във Варна ще ти резна малко уплътнителен лист.Или някой от Варна ,а ко идва на събора в Елена да ти пратя по него.Само дай необходимата дебелинаЗа сведение няма от 1989 г понятие клингерит / съдържа азбест и е спрян от производство.Руският му аналог е Паронит , който от 01.01.2005г е със спрян внос поради същата причина/.
За делкото ти трябва масло и бензиноустойчив материал.
Може да се направи и шайба от тефлон /издържа на 240 градуса и е устойчив на масло и бензин , а има и самосмазващ ефект.
ICQ то ми е 177329211
Като се докопам до личното си ПЦ , ще ти изловя ICQ то да обсъдим нещата !!!
Та аз използвах КЛИНГИРИТ за да поясня горе долу какъв вид има и на пипане също!! Но определено не е от клингирит! Та то е сложено между две метални шайби и вероятно поема триенето!Няма (според мен) никакви уплътняващи свойства! И вече година карам без него , та ще ми се протрият металните шайби , но ще видим...
