Golf 5 1.9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 23 апр 2007 15:07


Нямам пред себе си характеристиките мощност-въртящ момент на двата двигателя, но си мисля че въртящият момент на дизела ще е по-голям, и по-плавно разпределен в работната област обороти. Нямам представа от по-новите бензинови и дизелови двигатели, но си мисля че при еднаква номинална мощност, дизела ще е по-добре - още един глас за него.




Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Пон 23 апр 2007 19:36


Оня ден се прибрах от Германия, там мноооого дизели бре, особенно онова нечовешко 2,5 ТДИ.

По темата - аз съм за дизела, конете не ги гледай много 1.4 пред 2.0 кубика при едни коне - 2000 кубика!!!!!! НЕ прави моята грешка, гаранция, че 1.9 ТДИ 90 коня върви дотса повече от моята 1.4 Д4Д 90 коня.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 23 апр 2007 19:47


mladvampirTDI написа:Оня ден се прибрах от Германия, там мноооого дизели бре, особенно онова нечовешко 2,5 ТДИ.

По темата - аз съм за дизела, конете не ги гледай много 1.4 пред 2.0 кубика при едни коне - 2000 кубика!!!!!! НЕ прави моята грешка, гаранция, че 1.9 ТДИ 90 коня върви дотса повече от моята 1.4 Д4Д 90 коня.


Ама едно е бензин с компресор + турбо, а другото дизел, така, че сравнението става доста сложно.

Естествено, че мотори от рода на 1.3ЦДТИ, 1.4 Д4Д и 1.4ТДИ дори и да са = като коне на едно 1.9ТДИ няма да вървят еднакво.
Малък турбо дизел, от рода на 1.3, 1.4 и 1.5, които да ми е харесъл досега не съм карал, всичките са страшно лагави и имат огромна турбо дупка :idea: без значение какъв е мотора. На никой не бих препоръчал подобен мотор.

При 1.4ТСИ тези проблеми, които ги има при малолитражните дизели ги няма :lol:

Друг е въпроса колко ще е ресурса на този мотор, това за сега никой не може да каже, времето ще покаже най-добре дали е добра инвестиция този мотор, има и още един момент, които е неясен и това колко ще струва след време един автомобил с 1.4ТСИ и дали ще държи цена и ще се препродава толкова лесно и колкото едно 1.9/2.0ТДИ
Все неща, за които трбява малко време.


Абе опеределено при 1.4ТСИ има повече въпросителни, но пък върви повече от 2.0ТДИ и на мен ми е по-приятен да го ръчкам, просто при дизела кефа почва от 1800об мин и свърша много рано към 3700-4000, няма я тръпка от оборотите и сменянето и връщане на предавките, които може да достави бензина, да не говорим, че лично мен ме кефи да гледам как стрелката на оборотомера подминава спокоино 6000об/мин и мотора не се задъхва, чак до 6500об/мин.
:lol: :roll:


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Пон 23 апр 2007 20:29


Здравейте!

Днес ходих, консултирах се и все още не съм сигурен какво да взема, но ми се струва, че клоня към дизела. Нямаха TSI+DSG, но покарах един с механична кутия. Много е тих тоя двигател. Направо ме очарова. Дърпа доста сериозно, много е приятен за каране. Карах и TDI+DSG. Скоростната кутия е страшна. Изобщо не се усеща кога сменя предавките, изобщо не се замисля. Много бързо реагира. Ускорението е много добро. Двигателят като цяло много ми харесва. Преди никак не бях фен на автоматиците, ама това си е друга работа.
Аз съм карал пасат с този двигател много пъти, но с механична кутия.
С оглед на това, че TSI е още сравнително нов и няма коли с повечко навъртяни километри малко се притеснявам да не се набутам. Също и разходът до колкот чета значително подминава посочените данни, ако го гониш много, докъто при TDI остават в някакви поносими гранци.
Пф, и аз се обърках вече :D


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 23 апр 2007 20:43


Altea 2.0TDI + DSG ми дава градско +8литра (даже и +9 отива много пъти, пасат 2.0ТДИ и той там някъде голфа и той е 8литра реално.
2.0ТДИ си лапа осезаемо повече от 1.9ТДИ, с 1.9ТДИ рекорда ми е 5.8лтира, а реално е 6.8-7.4литра доста пъти съм си правил експерименти, та така.

1.4ТСИ при нормално каране си лапа към 9литра, така, че разхода не е болка за умиране, а може да потърсиш по някой чужд форум какви отизиви дават собствениците на 1.4ТСИ моторите, мисля си, че ФВ са го направили като хорара, а и с 1.4ТСИ автомобила завива и се управлява много по-леко, а това има значение (за мен лично е от голямо значение) :lol: :drive


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Чет 03 май 2007 22:06


Здравейте колеги,

остава последната дилема с DSG или без DSG :D Напоследък започнах да се колебая кое от двете, защото четох, че DSG + чип няма голям ефект, пък и кутията може да носи натоварване до 360Nm (казвам го по спомени).


Потребителски аватар
erich
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 20 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот erich » Чет 03 май 2007 23:50


ultralamer написа:
shenko написа:ако искаш да купуваш, разликата между двата е 2-3 хил.лв според мен си вземи 2.0 TDI :wink:


Да, 3 хил. лв е разликата, но с екстрите отиваме вече към 40к при 2.0 версията, та не знам. Иначе се спрях 1.9, защото за него имам добра оферта, но просто се чудех дали няма да е слаб двигателя. Като се замисля и пасата 110к.с. не вървеше зле, а до колкото знам Голфа е по-лек от него.
Мислех и за Skoda Fabia RS. Единственото, което ме притеснява е, че цената и пада по-бързо. Също така Фабията е на базата на Голф 4 (може и да бъркам), което си е по стара генерация кола от петицата. Също така Голфа изглежда по-качествен от към изпълнение.

Купи си Fabiq RS .Много съм доволен .Няма такъв змейс лекото купе,131 коня и 6 степенната кутия.Да не ти казвам и с какви фабрични екстри е наблъскан 8)


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Пет 04 май 2007 9:42


Последно реших да е 2.0 TDI с DSG. Като дойде колата при мене и я покарам малко ще ви кажа впечатленията ми.

Благодаря на всички, които помагаха :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пет 04 май 2007 11:00


Изборът ти е екстра, няма такова удоволствие като DSG, пък и 2.0 TDI - супер. Да пуснеш непременно снимки като я вземеш, и да дойдеш на някоя месечна среща да й се порадваме...
П.П: Само за протокола Фабията е на базата на Поло...


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Пет 04 май 2007 13:42


Непременно :D Надявам се наистина да съм направил правилният избор. Времето ще покаже. Ако имам възможност ще дойда на някоя от срещите.


Потребителски аватар
ultralamer
Мнения: 108
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 0:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BG/D

Мнениеот ultralamer » Нед 08 юли 2007 22:35


Ето я в крайна сметка колата и снимките, които бях обещал. Ако някой модератор прецени, може и да премести темата или да я раздели.

Та двигателят е 2.0 TDI 140 к.с. със DSG. Цветът е Blue Graphit с перлен ефект и на слънце изглежда много добре. Джантите са 15" с гуми 195/65 R15 V91 Michelin Energy. Джантите ми се иска да ги сменя, но ще бъде по-натам. Иначе какво да кажа като екстри...Comfortline, двузонов климатроник, фарове за магла, автоматично пускане на фаровете, чистачките, автоматично затъмняване на вътрешното огледало, подгряване на страничните огледала, контрол на налягането в гумите, AUX изход в жабката, MFA plus, кожен волан, скоростен лост и ръчна спирачка може да има и други, но това е като цяло.

Тия дни ще пусна и още снимки от вътре и т.н.
Пожелавам на всеки такава кола, че и по-хубава. :beer

Поздрави!

Последна промяна от ultralamer на Пон 10 сеп 2007 18:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 09 юли 2007 8:17


Честито !
Поздравления за хубавата кола, и :welcomee в групата на VW-TDI. Ако не е тайна, колата от Fly-промоцията ли е, и какви пари излезе ?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 09 юли 2007 10:14


Честито-много да те радва.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 09 юли 2007 10:47


Честито и милион безаварийни километри :lol:

На лизинг ли е и ако да сподели с нас схемата на изплащане???



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта