ТДИ-то ,прави проблеми!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 03 май 2007 18:04


kombito-tdi написа:давам жокер:не набива грешки и в двата слу4ая :idea:


Който и датчик да откачиш автоматически ти се "начислява" грешка в компа /проверено пт личен опит/ ,това разбира се не оказва влияние на вървенето като си го закачиш пак ама грешката си е факт !




Потребителски аватар
vl_gg
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vl_gg » Пет 04 май 2007 12:51


никакви грешки не изписва,проверил сам клапана ок е,изпускаше ми един маркуч на турбото -оправен е и,сега ми казаха,че най-бероятно било от боклуци в резервоара!! сваляне и чистене.........


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 04 май 2007 12:55


Само да добавя филтър и центровка.Това че не дава грешки не значи нищо :!: Повечето "майстори" просто гледат за грешки на която и да е програма.Трябва да провериш дали е в нормални параметри колата за да си сигурен че не е от компа :!: Типичен пример е Н75 -компа го следи дали дава сигнал ,но може механично да е замърсен/питай Ventoman/ и да не работи точно както трябва и тогава се получават въпросните аномалий.


Потребителски аватар
vl_gg
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vl_gg » Пет 04 май 2007 13:00


за центровка може да е......аз го купих от един дето май само е карал.....и сега за мен ха-честито,инвестиция и тва е........:(


Потребителски аватар
vl_gg
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vl_gg » Пет 04 май 2007 13:10


[quote="Rabbit_TDI"]Това което казваш за бавното набилане ми намирисва на дебитомер.Притрисането обаче няма да е от него :? Какво имаш предвид под набира сама от 1ва на 2ра?[/quot

при смяма от1 на 2 поема все едно и давам газ!


Потребителски аватар
vl_gg
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vl_gg » Пет 04 май 2007 13:16


kombito-tdi написа:проблемрето само ти изглежда сериозно ако идваш на 9-10 ще ти го оправя вървенето за 5 минути за притрисането е по сериозно може и цял ден това да не те плаши даваи гас ништо не може да са с4упи



за 9-10 незнам къде да идвам,а и ако може да ми кажеш ,какво да направя това за 5мин.да пробвам сам,и според теб от какво е притрисането? благодаря предварително :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 04 май 2007 13:36


vl_gg написа:
Rabbit_TDI написа:Това което казваш за бавното набилане ми намирисва на дебитомер.Притрисането обаче няма да е от него :? Какво имаш предвид под набира сама от 1ва на 2ра?[/quot

при смяма от1 на 2 поема все едно и давам газ!

Това за набирането го имаше в една тема и как се оправяше-ама не мога да се сетя от какво идваше :? Май твойта кола не са и в ред няколко неща.Потърси темата като напишеш да търси "набира сама" в дизеловия раздел.


Потребителски аватар
vl_gg
Мнения: 13
Регистриран на: Нед 08 апр 2007 16:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vl_gg » Пет 04 май 2007 13:41


ок,благодаря!по принцип колата си е готина,аз сам фен на голф,тоя е малко грозничак бял лебед,хехехе,ама е от германия уж,на 17300,върви,добре,обаче моя приятел, предишния собственик-голяма излагация............!!!!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 04 май 2007 13:46


vl_gg написа:ок,благодаря!по принцип колата си е готина,аз сам фен на голф,тоя е малко грозничак бял лебед,хехехе,ама е от германия уж,на 17300,върви,добре,обаче моя приятел, предишния собственик-голяма излагация............!!!!

Споко .Едно идване на клубната среща да ти го качат на ВАГ-Ком и 50-150 лв. за смяна на някое клапнче или маркуче и колата ще си тръгне екстра.Моторчето е много добро и ако го постегнеш доста ще те радва :)


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

за отговора

Мнениеот variable intake system » Пет 04 май 2007 21:15


Rabbit_TDI написа:Само да добавя филтър и центровка.Това че не дава грешки не значи нищо :!: Повечето "майстори" просто гледат за грешки на която и да е програма.Трябва да провериш дали е в нормални параметри колата за да си сигурен че не е от компа :!: Типичен пример е Н75 -компа го следи дали дава сигнал ,но може механично да е замърсен/питай Ventoman/ и да не работи точно както трябва и тогава се получават въпросните аномалий.

Колега, евала ти правя за отговора-изпреварил си ме (тъкмо мислих да напиша същото като гледам какво се пише). Действително в много сервизи гледат само дали има грешки, което е крайно неправилно. Много е важно да се види дебитомера до каква стойност стига при изфорсиране и/или при пълна газ под товар (т.е. на пътя). Ако дебитомера не стига макс. си стойност колата няма да има мощност. Важно е да се проверява в такива случаи състоянието на клапана за упр. на турбото(да не би да зацапан и блокирал) и работата на помпата. Цялостта на маркучите покрай турбото и вакуум системата са важни по подразбиране!
Още веднъж евала!

PEACE!


variable intake system
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

VAG - Com

Мнениеот variable intake system » Пет 04 май 2007 21:20


Rabbit_TDI написа:
vl_gg написа:ок,благодаря!по принцип колата си е готина,аз сам фен на голф,тоя е малко грозничак бял лебед,хехехе,ама е от германия уж,на 17300,върви,добре,обаче моя приятел, предишния собственик-голяма излагация............!!!!

Споко .Едно идване на клубната среща да ти го качат на ВАГ-Ком и 50-150 лв. за смяна на някое клапнче или маркуче и колата ще си тръгне екстра.Моторчето е много добро и ако го постегнеш доста ще те радва :)


Това какво означава - някой има такъв тестер ли? Въпроса ми може и да е малко тъп, но както знаеш съм отскоро в клуба :)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Pet_rov и 145 госта