Да не казваме кой колко разбира щото има дастатъчно хора тука дето са си цапали ръцете с тия двигатели

(аз не много,но няма значение) За теорията е ясно
КР-а е първия излязъл от двата(по спомени от форума) Пл-а почва да се произвежда за изпълнение на поръчка покриваща стандарт за екология)
Оттам е с малко по-ниска мощност,което не е болка за умиране щото въртящия момент е по-голям и "отпушването" му става много лесно.
Всмукателя няма роля тук щото вие го казахте-има кр-и(старите) с малки колектори.
Всмукателния вал го казахте
Инджекцията(Ке при ПЛа сигурно заради КАТ-а и Ламбда сондата,не съм сигурен че оказва влияние на мощността)
Изпускателната система е по-различна
ПЛа е пригоден за 95Н - КРа за 98Н
Всичката останала карантия си е същата-бутала,"пръскала" и други екстри

теорията ми е ясна ама практиката
