случката е следната - огледах долу на радиатора,където излиза едното водно съединение за към термостата и там всичко е влажно т.е. не е мокро а само леко влажно.Погледнах отпред през решетката и целия радиатор от дясната страна (не шоф а другата) е влажен по същия начин отгоре до долу.
Колата локви не прави нито пък капят капки.
Наскоро имах дълъг път (около 1300км за един ден) и сега като погледнах течността беше намаляла с разстоянието от min до max.Иначе казанчето отвън беше поолято т.е. си личеше че по време на движение е изхвърлило част от течността (преди това си го бях забърсал да е чистичко).
Това трябва ли да ме притеснява по някакъв начин или е нормално? И също така има ли някоя екстра дето да я спия в течността за да се пооправи радиатора (преди време купувах за друга кола една зелена работа от Shell и не беше лоша).
Благодаря!
Явно ми се е резтекъл радиатора->проблем с водно с-ие :(
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Явно ми се е резтекъл радиатора->проблем с водно с-ие :(
Последна промяна от zfa159 на Нед 06 май 2007 22:24, променено общо 2 пъти.
- Dart
- Мнения: 259
- Регистриран на: Вто 30 яну 2007 12:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди месеци имах подобен проблем със сълзене на радиатора - сипах си RADWELD или RADEWELD - не съм много сигурен точно как се изписваше. Представлява едно синьо шишенце - вътре е течност , а не стружки. Има го по бензиностанциите на ШЕЛ и струваше около 7-8лева. След сипването му за около 30 - 40 мин. всичко по радиатора беше сухо и до сега проблеми не съм имал. По проблема или вероятността на изибила охл. течност от казанчето - да кажат по-компетентнитеи патили.
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
zfa159 написа:Ми...всъщност бях налял повечко (увлякох се) и затова явно е изхвърлило.Иначе да...загледах го въпросното място и оливането е предимно оттам.
По повод радиатора то даже не сълзи ами просто е леко влажно ама ще видя това дето ми казваш да го сипя да видим дали ще се пооправи.
Благодаря!
Мене ако питаш не сипвай нищо.Тия добавки са само да се добереш до вкъщи или до майстор.Карай си така и го наблюдавай.Щото добавките са си нож с две остриета.Вземи си една да имаш в колата ако ще си по спокоен.И аз съм така и си доливам на 500 км 200-300 грама.
- kbot
- Мнения: 389
- Регистриран на: Съб 20 ное 2004 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Дачия Дъстър 4x4 dci
- Контакти:
Радиатора на пасата е с пласмасови "неща" отстрани и там дето се съединяват с метала се скапва като навърти годинки. Не се оправя никакси. Смяна с нов - между 100 и 200 лв., зависи от двигателя/модела/климатик и дали искаш нещо по качествено. Няма втора употреба (такъв си имаш
)
и аз имам един за 2Е без климатик (наистина много малко пропуска
)
Аз с добавка не бих тръгнал на дълъг път.

и аз имам един за 2Е без климатик (наистина много малко пропуска


- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
При мен се оказа доста по-дълбок проблема.
Купих си въпросната добавка (преди време съм я ползвал и се сетих че съм много доволен от резултатите с нея на Фиат-а който също е с въпросните пластмасови казанчета).Та както и да е реших да я сипвам ама се оказа много голям проблем да я сипя понеже се получаваше следното :
-докато работи двигателя не може да стане и дума да отворя казанчето с течността.
-изгася ли двигателя направо започва да излиза течност отстрани до капачката....тогава се замислих че има по-дълбок проблем.
Прибрах се вкъщи и разколачих цялата охладителна система около казанчето.....оказа се че ми е запушен маркуча дето излиза отгоре (пипнах го че е студен при загрял двигател преди да разглобя всичко).По-точно се беше запушила някаква пластмасова втулка в самия тройник откъдето започва маркуча.Да ама това се разбра като го срязах малко преди самия тройник.
Сега проблема е такъв :
-главния маркуч който е дебелия така или иначе ми е за смяна.По принцип моята система е такава че от главния маркуч излиза малкия (не е от пластмасовия тройник за датчиците ами от самия маркуч) и сега съм съединил малкия временно ама трябва да си намеря същия дебел маркуч с малкия.
Ако евентуално не открия такъв има ли възможност да си насадя обикновен дебел маркуч и да сменя пластмасовия тройник с такъв,който си има и изход за малкия маркуч (отделно трябва да си има и мястото за 3-те датчика).
Иначе вътре в малкия маркуч имаше пластмасова втулка с неясна за мен идея и я разкарах понеже така или иначе беше задръстена с ръжди и мизерии и не минаваше грам течност или въздух като надуя.Сега в момента маркуча е снаден с едно парченце тръба и две водни съединения ама не е решение това.Иначе пък дори при работещ двигател мога да си ровя в разширителния съд без проблем и без да плсика и т.н. като отворя капачката.
Купих си въпросната добавка (преди време съм я ползвал и се сетих че съм много доволен от резултатите с нея на Фиат-а който също е с въпросните пластмасови казанчета).Та както и да е реших да я сипвам ама се оказа много голям проблем да я сипя понеже се получаваше следното :
-докато работи двигателя не може да стане и дума да отворя казанчето с течността.
-изгася ли двигателя направо започва да излиза течност отстрани до капачката....тогава се замислих че има по-дълбок проблем.
Прибрах се вкъщи и разколачих цялата охладителна система около казанчето.....оказа се че ми е запушен маркуча дето излиза отгоре (пипнах го че е студен при загрял двигател преди да разглобя всичко).По-точно се беше запушила някаква пластмасова втулка в самия тройник откъдето започва маркуча.Да ама това се разбра като го срязах малко преди самия тройник.
Сега проблема е такъв :
-главния маркуч който е дебелия така или иначе ми е за смяна.По принцип моята система е такава че от главния маркуч излиза малкия (не е от пластмасовия тройник за датчиците ами от самия маркуч) и сега съм съединил малкия временно ама трябва да си намеря същия дебел маркуч с малкия.
Ако евентуално не открия такъв има ли възможност да си насадя обикновен дебел маркуч и да сменя пластмасовия тройник с такъв,който си има и изход за малкия маркуч (отделно трябва да си има и мястото за 3-те датчика).
Иначе вътре в малкия маркуч имаше пластмасова втулка с неясна за мен идея и я разкарах понеже така или иначе беше задръстена с ръжди и мизерии и не минаваше грам течност или въздух като надуя.Сега в момента маркуча е снаден с едно парченце тръба и две водни съединения ама не е решение това.Иначе пък дори при работещ двигател мога да си ровя в разширителния съд без проблем и без да плсика и т.н. като отворя капачката.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Реших проблема радикално - купих си снадка метална за мъничко по-дебел маркуч от един магазин за част Лада и си го снадих перфектно.
За информация на колегите с такъв маркуч - струва 89лв с поръчка в Елит Кар или пак с поръчка неоригинален от Ауто + на цена от 55.40лв.
Не приключвам темата понеже не съм гледал какво става с радиатора.
Въпросния маркуч понеже се беше понацепил преди ама не дотолкова,че да тече или да има възможност да се спука и затова го умотах с няколко пласта стегнато с изолирбанд за да може ако евентуално се спука да не протече веднага а да имам време за реакция.Днес като го стисках и т.н. забелязах че на едно място май се е резцепил под изолирбанд-а така че ще го сменям (ще видя как точно се поръчва в Ауто +) когато намеря същия.
Утре ще я изстрелям на дълъг път и ще си каже за радиатора какво съм постигнал с добавката.
За информация на колегите с такъв маркуч - струва 89лв с поръчка в Елит Кар или пак с поръчка неоригинален от Ауто + на цена от 55.40лв.
Не приключвам темата понеже не съм гледал какво става с радиатора.
Въпросния маркуч понеже се беше понацепил преди ама не дотолкова,че да тече или да има възможност да се спука и затова го умотах с няколко пласта стегнато с изолирбанд за да може ако евентуално се спука да не протече веднага а да имам време за реакция.Днес като го стисках и т.н. забелязах че на едно място май се е резцепил под изолирбанд-а така че ще го сменям (ще видя как точно се поръчва в Ауто +) когато намеря същия.
Утре ще я изстрелям на дълъг път и ще си каже за радиатора какво съм постигнал с добавката.
- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
zfa159 написа:Реших проблема радикално - купих си снадка метална за мъничко по-дебел маркуч от един магазин за част Лада и си го снадих перфектно.
За информация на колегите с такъв маркуч - струва 89лв с поръчка в Елит Кар или пак с поръчка неоригинален от Ауто + на цена от 55.40лв.
Не приключвам темата понеже не съм гледал какво става с радиатора.
Въпросния маркуч понеже се беше понацепил преди ама не дотолкова,че да тече или да има възможност да се спука и затова го умотах с няколко пласта стегнато с изолирбанд за да може ако евентуално се спука да не протече веднага а да имам време за реакция.Днес като го стисках и т.н. забелязах че на едно място май се е резцепил под изолирбанд-а така че ще го сменям (ще видя как точно се поръчва в Ауто +) когато намеря същия.
Утре ще я изстрелям на дълъг път и ще си каже за радиатора какво съм постигнал с добавката.
Успех и безаварийно пътуване.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Оказа се че Ауто + за пореден път се изложиха - обаждам се аз да си поръчам маркуча и някакъв продавач ми обяснява че те маркучи не продават изобщо.Обясих му че съм говорил с негов колега и той ми е предложил да си поръчам и ми бе отговорено че въпосния колега го няма и не може да си поръчам маркуч така или иначе защото не предлагали.
Иначе по темата - днес го развих и под изолирбанд-а си е съвсем здрав (мислех че се е спукал вече) и си го намотах отново още по-дебело и си карам със снадката и колата си пее направо и няма проблем.
За радиатора засега е сух ама като покарам още малко ще се види окончателно.
Някои колеги от работата ми споменаха че се правели маркучи по поръчка и ще се разтършувам да видим какво ще изскочи по темата.
Иначе по темата - днес го развих и под изолирбанд-а си е съвсем здрав (мислех че се е спукал вече) и си го намотах отново още по-дебело и си карам със снадката и колата си пее направо и няма проблем.
За радиатора засега е сух ама като покарам още малко ще се види окончателно.
Някои колеги от работата ми споменаха че се правели маркучи по поръчка и ще се разтършувам да видим какво ще изскочи по темата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта