Знам че е писано доста но нека обобщим...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Знам че е писано доста но нека обобщим...

Мнениеот Andonov » Пон 07 май 2007 13:58


Плюсове и минуси за премахване на ЕГР-а.Нека които го е прваил (правили) на автомобила му да спедели - работа на двигатея,разход и т.н.Ако темата не се хареса нека бъде изтрита.




WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Пон 07 май 2007 14:09


Ако го ограничиш през ваг-кома(т.е. да влизат минимално количество изгорели газове) работата на мотора става по-остра, мисля че една идея е по-пъргав в ниските обороти, загрява по-бавно(тези неща са пробвани от мен).
По-бавно ще ти се запуши(с гняс) EGR.
За разхода не знам щото не съм го мерил.Ама сигурно е незначителен в полза накъде - нямам представа.:)

П.С
Аз си го върнах както е стандартно, щото ми харесва как меко работи, но пък разбирачите препоръчват да се ограничи работата му, точно заради по-бавното му запушване, особено като сме на над 300х.км :)))


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 май 2007 14:22


Аз мисля че най-добпрото решение е по средата,а именно:
1.Изчистване на самия механизъм :!: +проверка на управляващия клапан - това 100% независимо дали ще го спираш или не.
2.Винт в маркуча/много важно е в кой маркуч и тука као някой сподели впечатления/който като ти кефне го махаш или слагаш според сезона и къде патуваш.
P.S.Според мене в градско и през зимни условия ЕГР е в плюс ,а на дълго и в топло време тормоз на мотора.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 07 май 2007 14:25


Понеже при откачен вакуум на клапана показанията на дебитомера се промениха почти два пъти надолу(мисля че беше) а това би повлияло и на разхода и на ускоряването мисля.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 май 2007 14:29


andonov написа:Понеже при откачен вакуум на клапана показанията на дебитомера се промениха почти два пъти надолу(мисля че беше) а това би повлияло и на разхода и на ускоряването мисля.

Щото набива грешка и компа влиза в авариен.Болтче се слага на точно определено място.Мисля че на входа на самия ЕГР/не на управляващия клапан/и се слага пак маркуча отгоре.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Пон 07 май 2007 14:33


ами за грешка не набива,проверих го.Също така и на едно 407 ХДИ го изолираха(с карнитура) и пак не от4ете грешка.А там управлението е ел. не вакуум.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта