Знам че е писано доста но нека обобщим...
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Знам че е писано доста но нека обобщим...
Плюсове и минуси за премахване на ЕГР-а.Нека които го е прваил (правили) на автомобила му да спедели - работа на двигатея,разход и т.н.Ако темата не се хареса нека бъде изтрита.
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако го ограничиш през ваг-кома(т.е. да влизат минимално количество изгорели газове) работата на мотора става по-остра, мисля че една идея е по-пъргав в ниските обороти, загрява по-бавно(тези неща са пробвани от мен).
По-бавно ще ти се запуши(с гняс) EGR.
За разхода не знам щото не съм го мерил.Ама сигурно е незначителен в полза накъде - нямам представа.
П.С
Аз си го върнах както е стандартно, щото ми харесва как меко работи, но пък разбирачите препоръчват да се ограничи работата му, точно заради по-бавното му запушване, особено като сме на над 300х.км
))
По-бавно ще ти се запуши(с гняс) EGR.
За разхода не знам щото не съм го мерил.Ама сигурно е незначителен в полза накъде - нямам представа.

П.С
Аз си го върнах както е стандартно, щото ми харесва как меко работи, но пък разбирачите препоръчват да се ограничи работата му, точно заради по-бавното му запушване, особено като сме на над 300х.км

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Аз мисля че най-добпрото решение е по средата,а именно:
1.Изчистване на самия механизъм
+проверка на управляващия клапан - това 100% независимо дали ще го спираш или не.
2.Винт в маркуча/много важно е в кой маркуч и тука као някой сподели впечатления/който като ти кефне го махаш или слагаш според сезона и къде патуваш.
P.S.Според мене в градско и през зимни условия ЕГР е в плюс ,а на дълго и в топло време тормоз на мотора.
1.Изчистване на самия механизъм

2.Винт в маркуча/много важно е в кой маркуч и тука као някой сподели впечатления/който като ти кефне го махаш или слагаш според сезона и къде патуваш.
P.S.Според мене в градско и през зимни условия ЕГР е в плюс ,а на дълго и в топло време тормоз на мотора.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
andonov написа:Понеже при откачен вакуум на клапана показанията на дебитомера се промениха почти два пъти надолу(мисля че беше) а това би повлияло и на разхода и на ускоряването мисля.
Щото набива грешка и компа влиза в авариен.Болтче се слага на точно определено място.Мисля че на входа на самия ЕГР/не на управляващия клапан/и се слага пак маркуча отгоре.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта