Проблем с мощност при натоварване Golf 3 1.9 TDI
Проблем с мощност при натоварване Golf 3 1.9 TDI
При натоварване особено по стръмен наклон на 3,4и 5 скорост от 2600 оборота изведнъж като че ли губи мощност и престава да се ускорява.Отпускам малко газта и след един или два опита тръгва отново.Отгоре на всичко не го прави всеки път когато опитам, а от време на време.Ако някой може да ми каже от собствен опит някакво предположение или решение ще бъда благодарен.Голфа е с катализатор и не знам дали той не влияе нещо.
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна


На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора.-преписано и много точно.Но първо уточни каква е точно колата и двигателя.
Колата е Golf 3 .Двигателя е 1.9 турбодизел интерколер
- 90 кс.ще се поровя по темите както препоръча ,но тия релета N75 товаЕБУ какво е ще трябва да си изяснявам.Но преди този голф имах джета 1.6 тди и нямаше тия простотии и електроники,80 коня и вървеше на змей.Не съм отварял капака освен за смяна на масло и филтри.3 години 50 000 км - страшна машина ,но защо я продадох да ми строши главата човек.
- 90 кс.ще се поровя по темите както препоръча ,но тия релета N75 товаЕБУ какво е ще трябва да си изяснявам.Но преди този голф имах джета 1.6 тди и нямаше тия простотии и електроники,80 коня и вървеше на змей.Не съм отварял капака освен за смяна на масло и филтри.3 години 50 000 км - страшна машина ,но защо я продадох да ми строши главата човек.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
NEPTUN,
Първо, в много теми тук (дори и в една съседна - ЦЪК) се обяснява какво значи TDI, но в този случай ОПРЕДЕЛЕНО не е това, което си писал. N75 не е реле, а клапан. ЕБУ е Електронен Блок за Управление на двигателя. Прочети малко повече - например тук. Ако четеш руски и английски, мога още много информация да предложа.

Първо, в много теми тук (дори и в една съседна - ЦЪК) се обяснява какво значи TDI, но в този случай ОПРЕДЕЛЕНО не е това, което си писал. N75 не е реле, а клапан. ЕБУ е Електронен Блок за Управление на двигателя. Прочети малко повече - например тук. Ако четеш руски и английски, мога още много информация да предложа.
Последна промяна от gr_kanev на Вто 08 май 2007 8:18, променено общо 2 пъти.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Колега потърси с търсачката за тоя проблем-многократно е записано-че те засипаха с термини.Само да те насоча дежурните проблеми:споменатия Н75 дето управлява турбината/намира се зад въздушния филтър и дебитомера/,дебитомер,центровка,горивен филтър-ама прочети обстойно щото ако трябва някой да напише ще му се откачи раката.Думата ВАГ-Ком е съществена иди да ти закачат колата-по възможност при някой колега от форума за да гледа параметрите ,а не само да трие грешки.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта