Проблем с мощност при натоварване Golf 3 1.9 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
NEPTUN
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Проблем с мощност при натоварване Golf 3 1.9 TDI

Мнениеот NEPTUN » Пон 07 май 2007 19:14


При натоварване особено по стръмен наклон на 3,4и 5 скорост от 2600 оборота изведнъж като че ли губи мощност и престава да се ускорява.Отпускам малко газта и след един или два опита тръгва отново.Отгоре на всичко не го прави всеки път когато опитам, а от време на време.Ако някой може да ми каже от собствен опит някакво предположение или решение ще бъда благодарен.Голфа е с катализатор и не знам дали той не влияе нещо.




Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пон 07 май 2007 21:10


:welcome_to_group : vw fen Здрасти и добре дошъл. Значи вакум мъркучи или клапана за налягане-но има писано много по темата,затова почети да не се повтаряме многократно.РЕГУЛИРАНЕ НАЛЯГАНЕТО НА ТУРБОТО

На регулиращия клапан за налягане на турбонадувния агрегат се подава налягане от магнитния клапан за ограничаване налягането на надува N75. Клапанът N75 получава сигнали от ЕБУ. По такъв начин налягането на надува оказва влияние на характеристиката на двигателя.
Налягането на турбонадува се корегира от ЕБУ допълнително от температурата на смукателния колектор, като тя влияе на плътността на турбонадувния въздух. С помоща на датчика за височина се корегира зададената характеристика за налягане на турбонадува в зависимост от атмосферното налягане, така че двигателя да получава винаги еднакво количество въздух. Започвайки примерно от 1500 м надморска височина, налягането в турбонадува се намалява, за да се предотврати при по-разредения въздух превишаване на номиналните обороти на турбокомпресора.-преписано и много точно.Но първо уточни каква е точно колата и двигателя.


Потребителски аватар
NEPTUN
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот NEPTUN » Пон 07 май 2007 22:41


Колата е Golf 3 .Двигателя е 1.9 турбодизел интерколер
- 90 кс.ще се поровя по темите както препоръча ,но тия релета N75 товаЕБУ какво е ще трябва да си изяснявам.Но преди този голф имах джета 1.6 тди и нямаше тия простотии и електроники,80 коня и вървеше на змей.Не съм отварял капака освен за смяна на масло и филтри.3 години 50 000 км - страшна машина ,но защо я продадох да ми строши главата човек.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 08 май 2007 8:09


NEPTUN, :welcomee
Първо, в много теми тук (дори и в една съседна - ЦЪК) се обяснява какво значи TDI, но в този случай ОПРЕДЕЛЕНО не е това, което си писал. N75 не е реле, а клапан. ЕБУ е Електронен Блок за Управление на двигателя. Прочети малко повече - например тук. Ако четеш руски и английски, мога още много информация да предложа.

Последна промяна от gr_kanev на Вто 08 май 2007 8:18, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 май 2007 8:14


Колега потърси с търсачката за тоя проблем-многократно е записано-че те засипаха с термини.Само да те насоча дежурните проблеми:споменатия Н75 дето управлява турбината/намира се зад въздушния филтър и дебитомера/,дебитомер,центровка,горивен филтър-ама прочети обстойно щото ако трябва някой да напише ще му се откачи раката.Думата ВАГ-Ком е съществена иди да ти закачат колата-по възможност при някой колега от форума за да гледа параметрите ,а не само да трие грешки.


Потребителски аватар
NEPTUN
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 20:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Мнениеот NEPTUN » Вто 08 май 2007 21:10


Благодаря ви за отговорите!От тях разбрах ,че май трябва при толкова датчици и релета да търся стенд някакъв ,който да установи има ли проблем и ако има какъв е точно.Ако пък знаете някой около Монтана пак ми пишете ,ще ме улесните доста.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 08 май 2007 21:19


Не стенд а ВАГ-Ком-това е компютърна програма.До пепелника ти има една малка пласмаска дето се маха и там се вкарва букса от компютър и мотора почва да си изпява кво му е.


Потребителски аватар
fly_free
Мнения: 479
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 10:17
Автомобил: т5
Двигател: вrr
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот fly_free » Пет 15 юни 2007 10:24


смени си въздушния филтър
на мене ми се случи когато сложих филтри филтрон на 7500 км от смяна
сега слагам на колбеншмидт и нямам проблеми



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта