Гасите ли двигателя в задръстване?
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: @
denis написа:Когато е на празен ход бордкомпютъра показва разход 0.7л/час.
Това означава:
0.7л х 1.75лв.= 1.22лв./час
за 5 минути = 0.10лв.
Според мен по-евтино излиза ако работи на място, а не я гасиш.
Хората на запад слагат сини светлини и гасят на светофара не за икономии, а заради замърсяването предполагам.
Отделно хората в БГ като загасят и после като светне светофара докато палнат и тръгнат 3-5 коли вече са ги минали и избибиткали

- rexpitbul
- Мнения: 1758
- Регистриран на: Вто 07 ное 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Мелмак
Не съм изчел всички мнения и незнам дали някой не го е казал преди мен тук в темата , но няма смисъл да се спира двигареля в задръстване първо-защото при пускането му харчи повечко гориво и второ-защото при спиране на двигареля маслото се стича в картера и няма добро мазане при пускането, а натоварването на двигателя е най-голямо при стартирането му , т.е. честото стартиране на двигателя води до по бързото му износване!!!!!
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Не, не го гася. Редки са задръстванията когато запецваш и дълго време изобщо не се местиш. Обикновено непрекъснато трябва да се поместваш с по някой друг метър.
С други думи - след като не знаеш колко време ще висиш на място - няма и смисъл да гасиш.
И не е ясно кое е по-ценно - стартер и акумулатор, или съмнителната икономия.
А за сините светлини "на запад" - те такива слагаха в София още по тошово време, ама не ги поддържаха, а и тогава нямаше чак такива задръствания. Имаше на орлов мост, на лъвов също, и другате сигурно, ама забравих вече.
Сегашните "таймери" обаче дето ги слагат по светофарите са далеч по-практични от тези "сини" светлини защото знаеш кога ще светне зеленото. А при синия светофар не е точно така - той угасваше малко преди да светне зелено. Ама дали това "малко" ще ти стигне да запалиш и да се изстреляш, особено ако си отпред - не знаеш.
С други думи - след като не знаеш колко време ще висиш на място - няма и смисъл да гасиш.
И не е ясно кое е по-ценно - стартер и акумулатор, или съмнителната икономия.
А за сините светлини "на запад" - те такива слагаха в София още по тошово време, ама не ги поддържаха, а и тогава нямаше чак такива задръствания. Имаше на орлов мост, на лъвов също, и другате сигурно, ама забравих вече.
Сегашните "таймери" обаче дето ги слагат по светофарите са далеч по-практични от тези "сини" светлини защото знаеш кога ще светне зеленото. А при синия светофар не е точно така - той угасваше малко преди да светне зелено. Ама дали това "малко" ще ти стигне да запалиш и да се изстреляш, особено ако си отпред - не знаеш.

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта