начин на употреба на този спрей........цена,от къде?За ГТИ ?jettro написа:Rabbit_TDI написа:Абе и аз не му виждам много смисала след като добавките за бензинови мотори чистят и клапаните-или греша
Добавките само спомагат да не се натрупват гадости, по скора са превантивна мярка. Или поне аз не съм попаднал на други.
Поенето с водичка го пробвах и определено имаше ефект.
Но по принцип два пъти в годината използва един почиствощ спрей на Валволин...ефекта е същия но той чисти и моното, затова го предпочитам....
Почистване на нагара в двигателя
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ChernoGTI
- Мнения: 1555
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 16:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Какъв е този спрей,откъде го взимаш,каква му е цената?
По повод водата и аз съм чувал от много хора че наистина има ефект и то доста добър ама не трябва да се пръска прекалено много или прекалено малко защото в единия случай рискуваме да сътворим воден удар а в другия просто водата се изпарява още горе и въобще не се засмукв достатъчно.
Успех!
По повод водата и аз съм чувал от много хора че наистина има ефект и то доста добър ама не трябва да се пръска прекалено много или прекалено малко защото в единия случай рискуваме да сътворим воден удар а в другия просто водата се изпарява още горе и въобще не се засмукв достатъчно.
Успех!
- jettro
- Мнения: 662
- Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе / Любимец
- Контакти:
quote] начин на употреба на този спрей........цена,от къде?За ГТИ ?[/quote]
загрявам двигателя, махам капаците на моното пръскам директно вътре 2-3мин, после слагам капаците и 10-15 мин форсове на някой безлюдна уличка.
Цената му е 10лв, стига ми за 2-3 процедури.
Вземам го от един магазин за авточасти тук, имат щанд на Валволин с разни добавки и такива неща. Предполагам лесно ще намериш в Стара Загора.
загрявам двигателя, махам капаците на моното пръскам директно вътре 2-3мин, после слагам капаците и 10-15 мин форсове на някой безлюдна уличка.
Цената му е 10лв, стига ми за 2-3 процедури.
Вземам го от един магазин за авточасти тук, имат щанд на Валволин с разни добавки и такива неща. Предполагам лесно ще намериш в Стара Загора.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 21:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Погледнете това мисля че е по темата... и ми изглежда по безопасно от пръскането с вода... обаче някой ако знае да каже дали е ефективно...
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Ами и аз "рискувах" никаква разлика не открих , изпръсках 200мл. с пулверизатор за цветя.
Дори като пръсках ez-ката не се замисли много от от сместа бензин/вода.
Те по бензиностанциите се грижат за наште клапани споко
PS Идеална машинарийка за целта би била парочистачката или там както се казва, това дето бълва пара и чисти, рекламират ги TV магазинитe.
По този начин няма да пръскаме студена вода, а пара 80~90 грд.
Дори като пръсках ez-ката не се замисли много от от сместа бензин/вода.
Те по бензиностанциите се грижат за наште клапани споко

PS Идеална машинарийка за целта би била парочистачката или там както се казва, това дето бълва пара и чисти, рекламират ги TV магазинитe.
По този начин няма да пръскаме студена вода, а пара 80~90 грд.
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"Добавки", та "добавки".
Сипваш 50грама "вълшебна" добавчица в резервоара и хоп - всичко е като ново. Мечти... Е не става така. Добавките могат (с много уговорки и противопоказания) да почистят горивната система и толкоз. Ефекта им е от резервоара до инжектора. По-нататък е предимно фантазия на производителя и нагла реклама.
Принципът при водата е друг. Заради високото налягане в цилиндъра по време на работния такт, водата остава течна, въпреки че температурата е много над 100градуса, до момента в който се отвори изпускателния клапан и налягането рязко падне. Тогава тя рязко сменя агрегатното си състояние, получава се ефект на мощна пароструйка в самия цилиндър. Поне според мен това е обяснението на метода.

Принципът при водата е друг. Заради високото налягане в цилиндъра по време на работния такт, водата остава течна, въпреки че температурата е много над 100градуса, до момента в който се отвори изпускателния клапан и налягането рязко падне. Тогава тя рязко сменя агрегатното си състояние, получава се ефект на мощна пароструйка в самия цилиндър. Поне според мен това е обяснението на метода.
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
DimitarBT написа:добре де...аз също съм навит.ама нещо неразбрах в кое маркучле се пръска водица.каде са тези вакуумни маркучлета?![]()
еми явно толкова си чел и темата-впръскай в трабата дето ти отива от въздушния филтър към инжекциона.Но прочети първите 3-4 страници на темата,там е описано всичко стъпка по стъпка
- Golf`mafia
- Мнения: 648
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 13:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта