въпрос за проблем при TDI AFN 110ps

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Мнениеот sstancheff » Пон 07 май 2007 15:34


Rabbit_TDI написа:Борд компютара не дава чак толкова точни показания ама като нищо е било 4 на сто :) ЕГР ти е затапен ама ако самия механизъм ветре е замърсен и заклинил отворен/а тва е много често както се установи в една тема-аз затова смятам да ида да го изчистят/няма никво значение.При мене правеше същото като сложиха филтара /аз съм си с прозрачен маркуч/и после спря да гони въздух/което си е доста странно :? /-как се запушва това за затопляне н нафтата-да го пробвам и аз?


Довечера ще ти обясня как го направих, но още не съм я пробвал




sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

По темата

Мнениеот sstancheff » Пон 07 май 2007 17:58


Колата продължава да гони въздух постоянно през прозрачния маркуч. Смених филтъра с друг, с две тръбички само и без вход за излишното гориво, но същата работа. Утре ще вадя сондата. Абе неприятна работа.


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Вто 08 май 2007 9:23


Къде ти се появява въздуха? Преди или след горивния филтър?


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

по темата

Мнениеот sstancheff » Вто 08 май 2007 12:03


Днес въздуха се пизчисти, или поне вади по едно две малки мехурчета на изхода на горивния филтър. Отворих сондата, която беше чиста. След това закачих един дълъг прозрачен маркуч от сондата до филтъра и въздуха изчезна. След това закачих отново системата както е оригинално. Почна да гони въздух. Изкарах гумения маркуч от снадката с шлауфката , която е закачена на една пластмасова скоба на подкалника до турбината и там скъсих малсо маркуча и го натиках отново в снадката. Положението се пооправи. Почти не гони въздух. Пробвах я колата и сякаш върви по добре. Обаче ми се струва че не дърпа достатъчно след 2500 оборота. Преди тази кола имах митсубиши каризма с рено двигател турбо дизел с интерколер и ми се струваше, че дърпа повече от този на толедото. Ще се позаинтересувам дали да махна катализатора. Между другото мотора ми е добре, защото след 300 км от смяна на маслото, същото си остана бистро. Сле обяд ще чистим грешки на бош тестер. Довечера ще коментираме.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 08 май 2007 12:33


sstancheff написа:... Между другото мотора ми е добре, защото след 300 км от смяна на маслото, същото си остана бистро...

Е това хич не е добре, и би трябвало да го знаеш след като си карал дизел - маслото много бързо почернява, но това не е признак за нещо лошо, а напротив - показва, че маслото си върши работата (която в дизела хич не е лека).
Грешките е хубаво не само да се чистят, а да се анализират - причината за появяването, и т.н. Помоли SMEL да те насочи към човек с VAG-COM във Варна.
Успех !


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 08 май 2007 17:30


gr_kanev написа:
sstancheff написа:... Между другото мотора ми е добре, защото след 300 км от смяна на маслото, същото си остана бистро...

Е това хич не е добре, и би трябвало да го знаеш след като си карал дизел - маслото много бързо почернява, но това не е признак за нещо лошо, а напротив - показва, че маслото си върши работата (която в дизела хич не е лека).


Напълно съм съгласен с колегата gr_kanev! Единственото масло което ми седеше бистро беше една полусинтетика на Лики Моли дето я купих от Хит в Младост и с него за първи път чух да ми потракват повдигачите на студено. Може да съм уцелил кофти партида въпреки че е купено от популярно място но повече не могат да ме накарат да си купя такова масло. Иначе съм си доволен от Total-а и той си почернява докато си стигна от сервиза до нас както е било с всичките ми дизели досега !


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

по темата

Мнениеот sstancheff » Сря 09 май 2007 6:39


Вчера избуших катализатора, изрязох парче ламарина и неутрализирах напълно клапана за рециркулация на газовете, мръднах помпата към предварение и вече е 2,5-3.0 градуса. Единствено започна на ниски обороти да се чува малко свистене на турбината. Колата още не съм я пробвал на дълъг път но ми се струва, че е малко по пъргава и не придърпва след 2500 оборота. А въздуха се появява след горивния филтър, макар че го сложих нов. Струва ми се, че този въздух - по 1-2 малки балончена на 3-4 секунди не е опасно или вредно до толкова.
Значи двигателя го закачехме на БОШ тестер КТС, а не на ВАГ-ком. От там видяхме и настроихме точното предварение.


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

По темата

Мнениеот sstancheff » Сря 09 май 2007 12:52


В крайна сметка се оказа, че от дебитомера колата няма мощност след 2500 оборота. Стойностите не са добри според БОШ тестера. Дайте някакви ориентировъчни цени за дебитомер с каталожен номер 074906461, този който е с с тръбата,т.е. в комплект с нея.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Сря 09 май 2007 13:20


Питай klenbuterol за дебитомер.Само да знаеш че тука се ширят едни плаващи цени в магазините та не е истина.Не давай обаче повече от 300 лв.Иначе от ибей.де с доставка може да ти легне 250 ама е доста чакане и разправия.Сигурен ли си че твоя не е с пълнител?


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

Мнениеот sstancheff » Вто 15 май 2007 21:33


Значи вчера го продухах с компресора, понеже имаше някакви маслени налепи по мрежичката и сякаш положението се подобри. Припоръчаха ми да го напръскам с контактен спрей. Не съм го правил, Вие какво ще кажете?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 15 май 2007 22:36


със спрея ще му скъсиш живота още по бързо :!:
направо сменяи с нов -не струва милиони


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 16 май 2007 17:10


niks76 написа:със спрея ще му скъсиш живота още по бързо :!:
направо сменяи с нов -не струва милиони


Той така и така ще го смени,що да не направи някой експеримент за благото на целия форум /ако сподели резултата де/ :wink:


sstancheff
Мнения: 78
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Долни Чифлик

По темата

Мнениеот sstancheff » Чет 17 май 2007 16:36


Колата сякаш се оправи с това придърпване след 2500 оборота. Дебитомера само го издухах със обикновен въздух от компресор. Чудя се дали да го напръскам със спрей за контакти на Мотип. Между другото колата върви съвсем нормално и се чудя да я ръчкам ли повече.
Сега остана само лампата на аербега. За нея съм постнал друга тема, но нищо конкретно, като препъръка не съм установил до момента. Изчетох бая форуми и се говори за кабел под седалката - моята няма, говори се за лентов кабел под волана - още не съм проверявал. Знам само, че зад аербега на волана има един кабел дето се мъчих да го вадя докато нагласях положението на волана но се отказах. Не мога да си спомня, като я купувах дали сметваше изобщо лампата и дали аз съм имъкнал по невнимание буксата от сигналната лампа на таблото, или продавача го бе направил за да не му смъквам цената при покупката.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986 и 113 госта