
Молибденов бисулфид, високи обороти,налягане на маслото
K04A написа:Даскала™ написа:joker написа:[/b]А за високите обороти не важен толкова молибдена а вискозитетната устойчивост на загрялото масло-именно тя дава налягането в мазилната система![/b]
Трябва да е W50
Води се SAE 50, a "W" e означение за вискозитета на маслото при зимна употреба и е част от първата цифра (0;5;10;15 или20)

Никъде не съм виждал масло W10SAE50

Всичко е 5W40,10W40,15W40,20W40,5W50,10W5O,15W50,20W50 :wink:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
kamus11 написа:да бе спокообаче все си мисля че двигателите на голфа не са толкова претенциозни 4е 4ак толкова да се 4удим с кво масло ште караме
особено с тези хидравлични повдигачи...хич не са претенциозни...
Абе защо почна да ми прилича разговора на ретро-спор от 60-те години межу шофьори на Москвичи ина Лади в махалата????
кой колкото иска да си го сменя....има твърди принципи към които всеки уважаващ себе технически грамотен шофьдр се придиръжа
1.Икономия от масло не се прави,че излиза бая скъпо...
2.Мазилната система не търпи компромиси и сама ти напомня за тях...
Има и други но тези два са достатъчни..
4 коли смених три от които соцвозила ама въпреки всичко твърдо съм ги спазвал тези принципи и когато хората-икономаджии правеха ремонти аз си карах и си свирках......
Няма двигател непретенционзен към маслото .....!!!!!!!
- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
масло
Колегата kamus11 с тия темпове 5 дена 35
мнения си е готов за модератор.




- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Даскала™ написа:kamus11 написа:а за6то ме наблюдаваш не мога да разбера
По-добре се откажи да спориш,защото на глава няма да излезеш



yossarian написа:Пише го в във всяка една сервизна книжка на VW! Например в моята ако е правилното масло пише смяна между 30000 и 50000км, в зависимост от показанията на MFA, ako е неправилното - 15000км.

Батенце, извинявай, ама да не си гледал за ангренажния ремък на колко се сменя?!?

15 000 км горе-долу ще го изтърпи мотора, ама ако си го оставял 50 000... не ми се ще да купувам от теб кола...
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
radotom написа:
Батенце, извинявай, ама да не си гледал за ангренажния ремък на колко се сменя?!?![]()
15 000 км горе-долу ще го изтърпи мотора, ама ако си го оставял 50 000... не ми се ще да купувам от теб кола...
Що пък си мислиш че точно на теб кола ще продавам?!?!
BTW никога не е късно да забравиш ладата и да научиш нещо ново, естествено ако имаш желание.
Та на въпроса ти, за моя двигател смяна на масло (VW 507 00) се прави в интервал 30 - 50 хил км или 2 години. Смяна на филтри на 60 хил км, а смяна на ангренажен ремък 90 хил. Това са изискванията по книжка, а и на оторизирания сервиз на VW на автокъщата от където съм я купил - стандартна процедура от 7-8 години вика и се long live service.
Е, ако предпочиташ да си седиш на знанията от преди 30 години - твой проблем. И за десерт, на някой от двигатели на VW смяната на ангренажния ремък се прави на не повече от 120хил. км - изискване на производителя

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
yossarian, основната причина, за да се регистрирам във форума е точно за да науча нещо ново.
Ако мога да дам съвет на някого- правя го. Гледам и да е верен.
За това, че на някои модели дават ангренажа да се сменя на 120 000 го знам
Ако говорим за Голф 5 - то да! Бих могъл да се съглася, особенно като се има предвид, че нямам нужната информация и в такова положение не споря!
Но съгласи се, че колкото и да е хубава колата, колкото и нова и съвършенна да е, не може да се направи така, че за 60 000км да не смениш примерно въздушен филтър... просто не виждам как....
Не се опитвам ни най-малко да се заяждам, повярвай ми!
А дали споряяяя... не знам какво имаш пред вид под спор. Аз много обичам да споря с приятелите си
Последното е, че не съм имал Лада
От Трабантче скочих направо на Голф 2
Ако мога да дам съвет на някого- правя го. Гледам и да е верен.
За това, че на някои модели дават ангренажа да се сменя на 120 000 го знам

Ако говорим за Голф 5 - то да! Бих могъл да се съглася, особенно като се има предвид, че нямам нужната информация и в такова положение не споря!
Но съгласи се, че колкото и да е хубава колата, колкото и нова и съвършенна да е, не може да се направи така, че за 60 000км да не смениш примерно въздушен филтър... просто не виждам как....
Не се опитвам ни най-малко да се заяждам, повярвай ми!
А дали споряяяя... не знам какво имаш пред вид под спор. Аз много обичам да споря с приятелите си

Последното е, че не съм имал Лада

От Трабантче скочих направо на Голф 2

- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
radotom написа:....Но съгласи се, че колкото и да е хубава колата, колкото и нова и съвършенна да е, не може да се направи така, че за 60 000км да не смениш примерно въздушен филтър... просто не виждам как....
Е щом ти казваш значи е така. Какво да им обесняваме на тия дето са направили тези коли и ги поддържат, те какво ли разбират от long live service.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта