Проблем мощност

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем мощност

Мнениеот sebastianz55 » Сря 09 май 2007 11:44


Привет, разрових търсачмката, но не успях да намеря това, което ме интересува, защото явно не уцалвам клучовите думи а имам спомен, че се обсъждан подобни нещо.

Става дума за следното.

Колата от скоро пали трудно на газ и на бензин. Вчера забечелязах, че не ускорява - направих тест, съединителя е ок, няма значение дали е на газ или бензин.
като се подаде газ и не си на скорост максимума обороти, които се достигат с мъка са 4000.

Това буквално е от вчера.

Като се кара колата ако не се смени на 2 хиляда на следваща предавка просто умира.

Споменаха ми, че може да е от клапата, която пуска въздух в двигателя да има проблем, но вчера гледах и не видях проблеми с тръби и други, но все пак не съм наясно коя е тази клапа - упътете ме :?
Предположение, че може да смуче само горещ въздух.

Помня, че съм чел че подобен проблем идва от някаква спукана тръба за въздух или клапан, който не се затваря или отваря, но не откривам темите.

Дайте съвет какво да търси и как да диагностцирам проблема по-точно.




Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 09 май 2007 11:53


Първият и най прост проблем филтри:бензинов,въздушен,има и един в газовия клапан който като се задръсти(с нещо което оприличавам на графит) колата спира да върви на газ. Въздушния задръстен ли е ако ще 500 октана да и сложиш пак няма да върви,че и на газ неще щото и се разбутва сместа :!: А бензиновия като е запушен (щото има много "качествени" бензини) може да ти коства нова бензинова помпа :cry:


Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sebastianz55 » Сря 09 май 2007 11:55


А къде е клапана, който се грижи за пускането на въздух - топъл или студен към двигателя?


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 09 май 2007 12:06


Покрай въздушния филтър трябва да има едно маркуче(за вакуум) проследи го щото не съм сигурен с кой филтър си :D


Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sebastianz55 » Сря 09 май 2007 12:49


Погледнтах сега. Виждам само една тръбичка която влиза във филтъра и командва клапата. Интересното беше, че има допълнително поставено скоба и при мене клапата беше блокирана да гълта само горещ въздух с нея.

Махнах и я тествах - самият клапан си работи. Пробвах и с отворен филтър и пък същата работа - макс 4000 оборота.

Пак проверих маркучите, но нищо не виждам,у сигурно защото не знам какво да гледам :(.

Двигателят е този
http://tmp.sebastianz55.org/dvg.jpg


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Сря 09 май 2007 13:19


sebastianz55 написа:Погледнтах сега. Виждам само една тръбичка която влиза във филтъра

А самия филтър погледали го колега ако е задръстен няма да върви :!:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Сря 09 май 2007 13:43


1.Минаваш само на бензин караш малко до загряване и почваш диагностичните процедури.
2.Провера тампона под моното.
3.Проверка на вакуума за сервото и т.н
Абе проверка навсякъде от където може да засмуче въздух,защото най-вероятно имаш бедна смес..А пък най-бързо и точно на диагностика с декодер и газ анализатор...30 лв и бързо ще получиш информация за която иначе можеш да се мотаеш с дни...


Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sebastianz55 » Сря 09 май 2007 14:50


По принцип проверих всички мъркучета, не звам къде е тампона под моното, сервото съм проверил, чувал леко, че смуче въздух от съда за антифриза, като стисна тръбите спира.
По въздушния филтър три пъти съм гледал всичко е наред.
Както казах и като се махне филтъра и с енатисне педала на газта не може да качи повече от 4000...


Потребителски аватар
sebastianz55
Мнения: 550
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 23:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sebastianz55 » Сря 09 май 2007 16:20


Сега вече дори и трудно пали с газ...


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 09 май 2007 20:06


По въпроса ти за клапата топъл-студен въздух - ако караш предимно на газ я блокирай пак както си е била(да влиза само топъл въздух),само че въздуховодът(на снимката),който смуче топъл въздух от колекторите,го изкарай да гълта студен отнякъде.Най-удобният вариант е да смениш възуховода с по-дълъг,да махнеш от кутията на филтъра фунията за студен въздух(която е насочена към калника) и точно натам(между кутията и фара,към калника)ще се освободи място да насочиш въздуховода. Разбира се,след това трябва да направиш настройки на газ-най вероятно ще се наложи да развиеш малко тройника.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 10 май 2007 12:31


Жоро написа:По въпроса ти за клапата топъл-студен въздух - ако караш предимно на газ я блокирай пак както си е била(да влиза само топъл въздух),само че въздуховодът(на снимката),който смуче топъл въздух от колекторите,го изкарай да гълта студен отнякъде.Най-удобният вариант е да смениш възуховода с по-дълъг,да махнеш от кутията на филтъра фунията за студен въздух(която е насочена към калника) и точно натам(между кутията и фара,към калника)ще се освободи място да насочиш въздуховода. Разбира се,след това трябва да направиш настройки на газ-най вероятно ще се наложи да развиеш малко тройника.

На бензин пък въобще не можеш я настрои и като я палиш зимата на бензин компютърът ти съвсем ще се побърка ....що забравяте,че има датчик за температурата на засмуквания ъздух дето работи в синхрон с TPS ,лабмда -сонда,стъпков мотор и компютър.Има да гълташ студена вода...Аз го направих този опит за 2 дни ....не го прави и ти!
И на клапата основното положение е за студен въздух!


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Чет 10 май 2007 14:46


Аз постоянно виждам доста газифицирани автомобили,направени по тоя начин и виждам и логика,зашото като запалиш зимата на бензин ако клапата работи както трябва двигателят смуче"топъл" въздух имено оттам,а след това на газ не му трябва толкова много въздух,колкото ще влиза през отвора за студен.Подчертах-ако колата се кара предимно на газ,т.е.,че ще работи студена на бензин няколко мин.А и е поправимо по всяко време-работа за 10-ина минути.Смятам,че при тия цени на бензина и газта си струва.


Потребителски аватар
pitbula90
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 08 май 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово - София
Контакти:

Мнениеот pitbula90 » Пон 28 май 2007 20:01


кажете ми за6то колата ми не иска да варви на бензин без да и давам газ а като натисна газта варви.,при отпускане на педала на газта колата прелъцва голфа ми е 1.4 моноинйекция .благодаря ви предварително!


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Вто 29 май 2007 0:17


Колега ако намериш нещо пиши че и моята е с същия мотор,нямам подобни оплаквания освен че след като преплавах две локви толкова дълбоки че купето се напълни с два пръста вода колата не ускорява добре,като натисна газта ускорява за секунда и после забива и без значение колко газ давам си набира като народна песен ....така е вече цяла седмица .....ама събота и неделя ще дойде .....тогава ще се занимая с нея....клоня към ламбда сонда ама ще видим....в момента в който цопна в водата се получи това..откачах акумолатора ...ефекта е незначителен


Потребителски аватар
pitbula90
Мнения: 217
Регистриран на: Вто 08 май 2007 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Елхово - София
Контакти:

Мнениеот pitbula90 » Вто 29 май 2007 16:05


добре.ако намери6 и ти какав е проблема пи6и ми.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 58 госта