От 2 месеца насам много яко харчи масло например 1л. на 1000 километра. Най странното е че колата пали добре, работи добре, не загрява, не пуши, единствено когато остане с малко масло на минимума трудно пали сутрин. Забелязах единствено че са омаслени болтовете (от към купето) на капака на клапаните. Гледах я на канал и не можах да видя толкова масло да се е стичало по двигателя. Възможно ли е от там да се губи толкова много масло или пък да го изгаря двигателя.
Маслото е ЕSSO 15W40 минерално
Колата е голф 2 1.6 дизел 87г.
Много масло харчи Голф 2
- buller
- Мнения: 2192
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
При мен също има теч от гарнитурата на клапаните, но мисля, че такъв теч не би могъл да ти дава разлика от 1л масло...
Проблемът ти е другаде. От кога не си сменявал маслото? След 7000-8000км колата нормално започва да харчи повечко масло. Ама чак 1л на 1000 км ми се вижда много.
Пробвай със смяна на маслото - може да не е особено качествено...
Проблемът ти е другаде. От кога не си сменявал маслото? След 7000-8000км колата нормално започва да харчи повечко масло. Ама чак 1л на 1000 км ми се вижда много.
Пробвай със смяна на маслото - може да не е особено качествено...
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Smeagol написа:При мен също има теч от гарнитурата на клапаните, но мисля, че такъв теч не би могъл да ти дава разлика от 1л масло...
Проблемът ти е другаде. От кога не си сменявал маслото? След 7000-8000км колата нормално започва да харчи повечко масло. Ама чак 1л на 1000 км ми се вижда много.
Пробвай със смяна на маслото - може да не е особено качествено...
Аз го смених щото си мислех, че проблема е от него.А новото масло е на 1500 км.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 107 госта