Въпрос за съединител

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Въпрос за съединител

Мнениеот Dan4ote » Пет 11 май 2007 0:23


Карах някои други аудита а4, а6 и като натисна съединителя - ок, като почна да го отпускам много отчетливо бута педала сам нагоре. Май преди и при мене беше така, но нали всеки ден я карам и не съм усетил промяна. Като се качих на а4 от >95 г. усетих голямата разлика.
На мене ми отделя доста високо и често приплъзва, дори като изрежа на пъра и включа втора, случвало се да превърта съединителя и да не иска да зацепи. После смърди на запалена кофа за боклук:D Скоро трябва да го сменявам, но питането ми е за автоматичното бутане на педала. Дали трябва да е при мен така и има ли връзка износения съединител




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 11 май 2007 0:39


разбира се 4е е впряка връзка;когато се износи феродовия диск-притискателния не е толкова натегнат(по мек е)и съответно буталцето на цилиндър4ето като се връща не е със същия натиск


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 11 май 2007 6:52


Отделно самия притискател и той с времето омеква и затова не винаги притиска достатъчно силно феродовия към огледалния диск и започва да превърта и се получава и ефекта,че педала става доста по-мек.
Сменяй в комплект всичко (притискател,феродов,лагер).
Успех!


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пет 11 май 2007 7:11


Мерси много!


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 11 май 2007 8:28


Хайде да използвам темата за да питам и аз. Значи моят съединител отделя доста високо горе, но все още не приплъзва. Карат ме да чакам да започне - ще видим. Засега съм намерил LUK комплект за около 300 лв. и Lockheed за около 500 лв. същия комплект. Въпроса ми е кое да избера ?


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пет 11 май 2007 10:27


gr_kanev написа:Хайде да използвам темата за да питам и аз. Значи моят съединител отделя доста високо горе, но все още не приплъзва. Карат ме да чакам да започне - ще видим. Засега съм намерил LUK комплект за около 300 лв. и Lockheed за около 500 лв. същия комплект. Въпроса ми е кое да избера ?

И моя отделя високо и ако карам нормално, не приплъзва, но не е както трябва.
Аз питах в Ауто+ за комплет цена 266 на LUK. И аз искам да попитам дали е добър този вариянт.


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3970
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Пет 11 май 2007 13:15


според мен, колеги, вземете си SACHS!


Потребителски аватар
mitaka
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 2:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот mitaka » Пет 11 май 2007 15:08


Аз си взех SACHS 260 лева комплекта и сам си доволен


Потребителски аватар
jeronimo93
Мнения: 24
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот jeronimo93 » Съб 12 май 2007 10:59


И аз да попитам, 'начи, моя пък отделя мнооого долу, почти не мога да си отлепя крака от пода. Дали има нужда от нова течност, обезвъздушаване или....? Няма промяна след "напомпване". Използвам "двойното амбрииране" и пак няма промяна.
Дотук го карам вече над 1500км и му посвикнах ама не знам дали е нормално?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Съб 12 май 2007 14:27


mitaka написа:Аз си взех SACHS 260 лева комплекта и сам си доволен

От къде (освен ако не е класифицирана информация) ?


Потребителски аватар
mitaka
Мнения: 27
Регистриран на: Нед 12 ное 2006 2:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот mitaka » Съб 12 май 2007 17:49


Комплекта го взех от магазин ауто плюс ако не ме лъже памета.Става вапрос за град Добрич.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 12 май 2007 18:30


jeronimo93 написа:И аз да попитам, 'начи, моя пък отделя мнооого долу, почти не мога да си отлепя крака от пода. Дали има нужда от нова течност, обезвъздушаване или....? Няма промяна след "напомпване". Използвам "двойното амбрииране" и пак няма промяна.
Дотук го карам вече над 1500км и му посвикнах ама не знам дали е нормално?
или въздух или помпа ,но ходи някои да види коя от двете е сгънала;по вероятно е помпата на педала



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта