Монтаж на конусен спортен филтър на ГОЛФ 3 ГТИ 2.0 16в

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
damga
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Монтаж на конусен спортен филтър на ГОЛФ 3 ГТИ 2.0 16в

Мнениеот damga » Сря 11 май 2005 14:55


Здравейте,

Интересувам се дали някой е монтирал конусен спортен филтър на ГОЛФ 3 ГТИ 2.0 16в?
Чудя се какво да правя с двете вакуумните тръбички, които излизат от кутията на въздушния филтър?
А също и с дебитомера?




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 11 май 2005 15:38


Тръбичките ги изолираш/ запушваш а дебитомера е малко по сложно....

Правиш си тръба на Т така че да можеш да вкараш дебитомера вътре и да си спазва посоката на движение, захващаш цялото някъде да не се тресе и си готов.....

Изображение


Потребителски аватар
damga
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф3 ГТИ

Мнениеот damga » Сря 11 май 2005 16:24


А как да го закрепя дебитомера за тази тръба? Не искам да го лепя, защото може след време да си сложа пак кутията.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 12 май 2005 15:10


не казвам да ползваш точно тази тръба, просто я правиш така че да можеш да го закрепиш на нея.....може да я направиш по дебела и да го завиеш или нещо..... измисли го за домашно :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 14 май 2005 23:16


г3 16в , няма дебитомер .
има само един датчик за въздушния поток (а това не е дебитомер)
и монтажа на филтър става много лесно.
Взимаш една тръба ПВЦ ф70 към 20см, сваляш датчика от оригиналната кутия на въздушния филтър, после правиш един отвор с диаметърана датчика точно по средата на тръбата, така че тои да влезе плътно в дупката, после мажеш със силикон около датчика и си готов, а да ша трябва и някаква стоика щот иначе ще се клати маркуча и може да се скъса. Това е наи елементарния монтаж на външен филтър.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 17 май 2005 22:31


Това е на осем-клапанов.
Изображение


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 17 май 2005 23:32


Screwy Screwy Screwy


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Вто 17 май 2005 23:33


KILLER GTI написа:Screwy Screwy Screwy


?


Потребителски аватар
damga
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 ГТИ

Мнениеот damga » Сря 18 май 2005 9:04


Ти да не си отрязал кутията на филтъра :?:


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Сря 18 май 2005 9:06


Не, просто цялата липсва :)
Колата така си дойде когато я взех март месец.


Потребителски аватар
damga
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 ГТИ

Мнениеот damga » Сря 18 май 2005 9:09


Така изглежда и затова питам.
Защото и при мен най-лесно е да отрежа от кутията тръбата, на която е датчика за температурата на въздуха :)


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Чет 19 май 2005 0:11


izzo написа:
KILLER GTI написа:Screwy Screwy Screwy


?

Ми на мен не ми беше заредило още снимката колега!
Иначе да това е за 8в , ама само едно не ми е ясно този мотор не се ли правеше само за щатите с този всмукателен колектор?
Защото това не е 2е мотор а някакъв хибрид на 1.6и 101кс не му знам кода, а това като гледам тама на интеика има дросел а това след филтура маи е въздушна помпа!!!

А на АБФ-а след филтъра се слага траба с една дупка в нея там се лепи датчика за въздухо потока и готово.


Потребителски аватар
damga
Мнения: 106
Регистриран на: Сря 27 окт 2004 11:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3 ГТИ

Мнениеот damga » Чет 19 май 2005 10:22


Е да и аз така съм решил да го направя - с ПВЦ тръба и да залепя датчика. Ама си мисля и за по мързелив вариант :D
Иначе съм си набавил и плексиглас за да изолирам филтъра да не смуче топъл въздух от двигателния отсек.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 3 ГТИ

Мнениеот KILLER GTI » Нед 22 май 2005 1:13


damga написа:Иначе съм си набавил и плексиглас за да изолирам филтъра да не смуче топъл въздух от двигателния отсек.

няма деа е лошо и това да го направиш!!![/list]


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Нед 22 май 2005 13:39


Малкия мотор на първата снимка е осем-клапанов два литра АБА.
А ето и другия, с плексигласова изолация на сектора за интейка:

Изображение



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта