Golf 4 ALH

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
icer
Мнения: 2
Регистриран на: Съб 12 май 2007 17:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Golf 4 ALH

Мнениеот icer » Съб 12 май 2007 17:04


Здравейте искам да попитам Golf 4 ALH 90 k.с турбото с променлива геометрия ли или не ?




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 12 май 2007 17:15


Не


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 12 май 2007 18:05


Stivi написа:Не

Не ама да с VNT-15 e за съжаление.


AGR e с фиксирана геометрия.
Много е харен за ъпдейти , дюзи и чип и :олелеее


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 12 май 2007 20:31


L&R написа:....
извинявай, но не разбрах AGR или ALH e харен за ъпдейти?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 12 май 2007 20:39


ALH защото е с еднаква турбинка с по-големите си братчета и плаче да си покаже истинските възможности, но пък AGR е железен за калпавата ни нафта.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 13 май 2007 18:01


L&R написа:
Stivi написа:Не

Не ама да с VNT-15 e за съжаление.


AGR e с фиксирана геометрия.
Много е харен за ъпдейти , дюзи и чип и :олелеее


:oops: посипвам си главата с пепел ! Написах го след дедуктивна преценка на различни теми по въпроса съпоставени с малко инфо от Doppel WOBber-а ама съм сбъркал !


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Вто 15 май 2007 17:22


Колеги извинявам се ако развалям темата, но имам кола с такъв двигател, интересувам се от вакумните маркучета, искам да ги сменя някои да има информация от къде могат да се купят и колко струват.
п.с. Освен че този двигател е с променлива геометрия на турбото, интересува ме Помпа-дюза ли е защото някои казват че е дръги че не е :roll:
Благодаря Ви предварително


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Вто 15 май 2007 17:33


urbanwax написа:...

Не е PD, маркучи има във всички свестни магазини за авточасти.
Два размера са, като диаметър.


Потребителски аватар
tih
Мнения: 843
Регистриран на: Съб 01 юли 2006 0:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич Golf IV 1.9TDI ALH 90++

Мнениеот tih » Вто 15 май 2007 21:47


urbanwax написа:.....


И аз съм със същия двигател, не е помпа дюза. Колега, може би съм в грешка, ама до колкото знам ALH са 90коня и не са помпа дюза, което означава, че неможе да има такива след 99`та година, защото тогава почват серийно да ги правят помпа дюза, без изключение, гледам в гаража ти си писал ALH 99та, моя е края на 97ма, нищо че съм писал 98ма.

ПС: може би казах няква голяма глупост, дайте някво подробно инфо ако е така.


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Сря 16 май 2007 12:15


Колега моя първата регистрация е 99 иначе производството е края на 98 година. Но аз пък някъде четох не си спомням къде точно че АЛХ се монтирал до 2000 и някоя година /странно/. А на мен Ваското1 като гледа колата ми каза че е помпа-дюза!
п.с. И аз не знам вече какво става :lol: може ли чак пък толкова много видове двигатели да измислят и ние само да се чудим и надлъгваме тука!!!


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 16 май 2007 12:20


Ами до съвсем скоро продаваха шкоди с този двигател 2005 мисля :roll:

ПС Колега тук не се лъжем , а работим с факти!!!
Изображение

Изображение


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Сря 16 май 2007 12:49


Знам колега че не се лъжем цялото това изречение е насмешка, не съм имал нищо против никои. А на теб благодаря за информацията, уча се още и без тва гледам двигателя като индианец пишеща машина :cry:

Разчетох се малко из руската ллитература. Производството на този двигател започва 10 месец 1997 години и със сигърност има и след 2000 както и ти каза! Но не мога да открия дали е ПД, ама май не е :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 16 май 2007 12:56


Ами как ще е помпа дюза ето затова приложих снимки на двигателя както се вижда дюзите са само дюзи.


Потребителски аватар
urbanwax
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 07 юли 2006 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот urbanwax » Сря 16 май 2007 14:07


ОК разбрах!
Благодаря за инфото


bateRoro
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 30 май 2007 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол

Мнениеот bateRoro » Сря 30 май 2007 16:21


аз съм с ALH 90 кс производство 10.2001 и не съм с помпа-дюза. доколкото знам ги произвеждат чак до 2003



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 130 госта