Голф 3, 1,4 MI не пали

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 3, 1,4 MI не пали

Мнениеот aspetkov » Чет 19 май 2005 9:23


Момчета, колата е 1,4 моно инжекция, 60 коня, 1993 г. Това се случи след рязко натискане на спирачките без натиснат съединител и двигателя изгасна. След това няма палене. Обслужена е масло, филтри, ремък, акумулатора е добре. Ако може да дадете някоя идея ще съм ви много благодарен. Искам само да добавя че през целия ден в КАТ беше перфектна, палеше от половин оборот.




aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Чет 19 май 2005 9:50


Искам да добавя само, че маслото е с около 700 грама над максимума и не знам дали в сервиза са го наляли в по-вече. Минали сме само 10-12 км.


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Чет 19 май 2005 9:50


много странно, да не се е задавила, или да е свършил бензина.


Потребителски аватар
warrior
Мнения: 471
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот warrior » Чет 19 май 2005 9:55


светва ли таблото като дадеш контакт? върти и не пали или нищо не се случва? да не е просто задавена яко? при мен също не щеше да пали лесно след същото спиране и угасване като при твоя случай


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Чет 19 май 2005 10:02


Бензин има, стартера върти яко. Не е и от имобилайзера на алармата, майстора каза, че щом светват лампичките на таблото не е блокиран двигателя.


Потребителски аватар
KRIS
Мнения: 72
Регистриран на: Пон 05 юли 2004 15:55
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот KRIS » Чет 19 май 2005 10:08


хмм... не е задължително като свети всичко на таблото да пали... :roll: провери го тоя момент. Нещо по токовете е ми се струва...


Потребителски аватар
bomini
Мнения: 3037
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
Автомобил: Audi A4 Quattro
Двигател: AVF
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот bomini » Чет 19 май 2005 10:10


А сигурен ли си за имобилайзера? Щото при мен, точно като не изключа имобилайзера върти без да пали...


Потребителски аватар
kuban
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 11 апр 2005 13:53
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: bg

Мнениеот kuban » Чет 19 май 2005 10:10


я виж ангренажния ремък да не е прескочил зъб или нещо.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Чет 19 май 2005 12:52


aspetkov написа:Бензин има, стартера върти яко. Не е и от имобилайзера на алармата, майстора каза, че щом светват лампичките на таблото не е блокиран двигателя.


При мен лампичките на таблото си светват когато завъртя ключа за контакт, но докато не изключа имобилайзера, не мога да запаля!!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Чет 19 май 2005 13:19


Провери дали ти задейства бензиновата помпа - тя е потопена отзад в резервоара и при подаване на контак се чува едно леко изжужаване за 1-2 секунди и спира. Ако не се чува такова жужене има два варианта:
1. Да не отива ток до помпата - проверка на бушон и после на кабелите.
2. (по лошия) - Да ти е изгоряла бензиновата помпа - смяна с нова (струва над 230лв).

Късмет.


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Мнениеот madmen » Чет 19 май 2005 13:26


Общо взето колкото и хора да ти отговорят по темата, ще получиш само различни отговори...
Просто може да има хиляди причини да не запали, макар да не е Тойота :twisted:
Работата е за сервиз и гледане и мерене на място, а не за тук!
Успех и да пишеш после от какво беше!


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Чет 19 май 2005 14:29


може да провериш и бобината, мен така ми загасна и край - бобина - 120 - 160 кинта :(


aspetkov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 19 май 2005 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aspetkov » Сря 25 май 2005 8:55


Момчета, благодаря ви.
Оказа се, че бобината е изгоряла и срещу 125 лв за нова бобина и 10 лв за труд проблема се реши.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], redmed@abv.bg, TheEx0rcist и 125 госта