На какво се дължи мириса на бакелит след стръмно изкачване?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
nahito
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

На какво се дължи мириса на бакелит след стръмно изкачване?

Мнениеот nahito » Съб 12 май 2007 22:37


Здравейте имам сеат ибиза 97 година и сам забелязал, че когато сам на стръмен пат и го изкачвам колата за задъхва, също след това мерише на бакелит. От какво може да бъде това ????

Предварително благодаря !!!
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 12 май 2007 23:12


Хммм, ами май съединителя ти се е скапал.Забелязва ли се увеличаване на оборотите без увеличение на скоростта при изкачването???


Потребителски аватар
cheren_golf
Мнения: 421
Регистриран на: Нед 04 юни 2006 15:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот cheren_golf » Нед 13 май 2007 1:43


bobcho написа:Хммм, ами май съединителя ти се е скапал.Забелязва ли се увеличаване на оборотите без увеличение на скоростта при изкачването???


Провери съединителя!


nahito
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nahito » Нед 13 май 2007 19:45


ми не откарах го на майстор и ми каза че съединителя е на ред, но не мога да усетя кода отделя съединителя.


Потребителски аватар
BaHko
Мнения: 97
Регистриран на: Сря 26 юли 2006 12:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот BaHko » Пон 14 май 2007 8:54


Отпускай съединителя много бавно, без да подаваш газ и от където почне да тръгва леко колата естествено от там ти отделя :lupe


nahito
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nahito » Пон 14 май 2007 21:23


мерси, а възможно ли е да е изгоряло нещо по инсталацията ??? за да мерише на бакелит ???


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Пон 14 май 2007 21:34


Колаега ако искаш пробваи си съединителя така: на равно место включи на 3та дръпни ръчната и с някаде около 3000об. отпускаи съединителя все едно че тръгваш плавно,ако колата продължи да работи след като си отпуснал педала напълно значи ти е отишал феродовия диск :wink:


nahito
Мнения: 21
Регистриран на: Съб 12 май 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот nahito » Нед 20 май 2007 20:24


а ако изгасне, от какжо ще се дължат тези неща !!!


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Нед 20 май 2007 21:32


nahito написа:а ако изгасне, от какжо ще се дължат тези неща !!!


Ако изгасне значи съединителя ти е наред!

Може да провериш следното:
След като я покараш малко, съвсем нормално както си караш по-прицип.
Проверяваш с ръка дали някое от колелетата не ти е загряло! Пипаш джантата с ръка!

Има вероятнос, макар и много малка, след по интезивно изповане на спирачки, някой от апаратите да не връща добре и да търка накатката. Следва мирис на изгоряло феродо и значително падане на мошноста!

Това е малко смело предположение. но ако отхвърлим съединител от друго да мирише така не се сещам.



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта