Въпрос относно Golf 3 1.6Mi ABU

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Golf_Lozenec
Мнения: 160
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 20:08
Автомобил: Vw Transporter T2b 1979г
Двигател: 1641cc Aircooled [AS]
Местоположение: София

Въпрос относно Golf 3 1.6Mi ABU

Мнениеот Golf_Lozenec » Съб 12 май 2007 20:56


Здравейте колеги имам няколко въпроса за моят Голф.При пълно завиване на ляво или дясно(на място)падат оборотите на мотора и се усилва шума от хидравликата(сервото).Нормално ли е това?Тръбата която влиза в хидравличната помпа или някъде около нея прокапва масло но двигателно(черно)при сменени семеринги на колянов и разпределителен вал.Двата датчика за маслото(намиращи се на главата)за омаслени.Благодаря предварително 8)




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Въпрос относно Golf 3 1.6Mi ABU

Мнениеот joker » Съб 12 май 2007 22:05


Golf_Lozenec написа:Здравейте колеги имам няколко въпроса за моят Голф.При пълно завиване на ляво или дясно(на място)падат оборотите на мотора и се усилва шума от хидравликата(сервото).Нормално ли е това?Тръбата която влиза в хидравличната помпа или някъде около нея прокапва масло но двигателно(черно)при сменени семеринги на колянов и разпределителен вал.Двата датчика за маслото(намиращи се на главата)за омаслени.Благодаря предварително 8)

Хидравличната помпа натоварва двигателя и оттам ти падат оборотите.....явно е повредена ..имаше един постинг за ремонта на хидравлична помпа.....потърси го!На първо време пробвай да смениш ремъка хидравличната помпа и маслото на хидравликата(ако е за смяна)но не вярвам стова да се реши проблема!Май нова помпа???!!!


Потребителски аватар
milenkrastew
Мнения: 112
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот milenkrastew » Нед 13 май 2007 9:16


втора употреба -искай гаранция 1 месец - ако го изката - кара като нова 120 лв е ,с работа 20 лв и задължитено ново масло- цветовете не се смесват!


Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Нед 13 май 2007 13:31


Първо си виж нивото на течността - казанчето до акумулатора. Тя също е добре да се сменя от време на време - със спирачната и антифриза, примерно. После виж /ако трябва - на канал/ от къде точно прокапва и какво, леко ли се омаслява, сълзи ли, или направо си капе - тогава мислете какво да сменяте и при кого...


Потребителски аватар
Ronin
Мнения: 1025
Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
Контакти:

Мнениеот Ronin » Нед 13 май 2007 21:40


Скоро правих един ремонт на моето абу и реших да запаля мотора без да е закачен пистовия ремък на хидравликата и динамото.....от същата тръба на помпата протече масло и аз останах много изненадан без помпата да се върти да капе така че направи петно 20 на 20 см. за 30 сек. Оказа се че е моторно масло от семеринга на коляновия вал и се стича отдолу и стига до оня маркуч ....след като си закачих ремъка нямам и капка теч от никъде !!!!!Двигателя е като от магазина което не е нормално за абу.....така казват ама мога да кача снимки !!!Смени си семеринга на коляновия вал и че спре !!Относно помпата има някакъв проблем който трябва да се търси....

[img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/30/7296_198.JPG[/img][/img][img][img]http://www.molia-polzvaite-drug-host-za-snimki/u/30/7297_221.JPG[/img][/img]



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Краси брест и 104 госта