грешни показания за темп.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

грешни показания за темп.

Мнениеот dekata » Нед 13 май 2007 19:24


Стана горещо и взех да чувам перката по-често.Стрелката показва към сто градуса може би,перката се включва и т.н.Но днес реших да премеря с мултицет темп. и показа 86 градуса в разширителният съд докато перката въртеше :roll: За проверка кипнах вода на котлона и уредът показа 97 гр.Дори и да греши 3 градуса значи перката се включва на 90 гр.И защо и стрелката на таблото показва много загрял двигател.Къде е проблема.Колата е с климатик.




mi_ho
Мнения: 192
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 12:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mi_ho » Нед 13 май 2007 21:22


Перката може да е включила защото си пуснал климатика :P . Остави колата да загрее, без да пускаш климатик и следи кога ще включи перката. Виж си положението на стрелката и вече ще знаеш-ако стрелката подмине това място значи има проблем. Понякога уреда на таблото показва малко по-различно. Опитай да зачистиш клемите на температурният датчик или го смени /може и с някой взет назаем, само за проба/.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Нед 13 май 2007 21:50


Без да включвам климатика го прави това.Ако се е прецакал датчика който дава показания на таблото-ясно.Но защо и перката се включва при положение,че мултицета показва 87-90 градуса.На перката трябва да има и друг датчик или греша.Или двата са свързани по някакъв начин.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Нед 13 май 2007 22:06


.Или двата са свързани по някакъв начин.

по никакъв начин не са свързани....единия седи на радиатора и си е "силов" датчик , а другите са по разни пластмасови щуцери на охлаждането и са къде комбинирани ( с този за компира евентуално) или са самостоятелни..



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__, simo7 и 122 госта