Първо, Лики Моли у нас няма как да е "евтин ментак", защо съм сигурен ли, ами защото работя във фирмата вносител.
Второ, за ценовите политики, формиране на цена и т.н. мисля че е излишно да се говори.
Трето, за сертифицирането, има си масла които си отговарят на изискванията по VW, BMW, Mercedes и т.н. има си масла които са специфични на самата фирма, те са сертифицирани само по API и ACEA, има си и масла които са разработени съвместно с автопроизводителите и специално за техните типове двигатели, има такива специално за VW група, за Мерцедес, за Форд и т.н.
Търси се разнообразие.
За съотношението молибден в маслото, не смяташ ли че това вече влиза във фирмената тайна, едва ли има фирма която да обяснява какво, колко и как е вградено в маслото.
Молибденов бисулфид, високи обороти,налягане на маслото
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Последна промяна от L-M на Пон 14 май 2007 12:53, променено общо 1 път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
L-M написа:Първо, Лики Моли у нас няма как да е "евтин ментак", защо съм сигурен ли, ами защото работя във фирмата вносител.
Второ, за ценовите политики, формионе на цена и т.н. мисля че е излишно да се говори.
Трето, за сертифицирането, има си масла които си отговарят на изискванията по VW, BMW, Mercedes и т.н. има си масла които са специфични на самата фирма, те са сертифицирани само по API и ACEA, има си и масла които са разработени съвместно с автопроизводителите и специално за техните типове двигатели, има такива специално за VW група, за Мерцедес, за Форд и т.н.
Търси се разнообразие.
За съотношението молибден в маслото, не смяташ ли четова вече влиза във фирмената тайна, едва ли има фирма която да обяснава какво, колко и как е вградено в маслото.
Точно когато дистрибутор си хвали стоката най-малко вярвам(аба Бай Ганювска работа, ама нали знаеш гледал шопа жирафата в зоологическата градинаь, гледал и накрая отсякъл....ТВа не мое да бъде-такова животно нема!).....не се обиждай не е против теб...ама,че си продавач на Лике Моли не биваше да го пишеш защото попадаш под подозрение.....иначе имаш перфектна аргументация!
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 24 ное 2006 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Не съм крил, че продавам продуктите и че работя във фирмата вносител.
Ако си забелязал, никога по никакъв повод не съм си позволявал да изтъквам някакви предимства на продуктите, никога не съм правил сравнения между нашите и другите, това е нещо което оставям клиента сам да направи. Винаги съм смятал, че няма да е коректно да изтъквам каквито и да било предимства или недостатъци, затова ако забелязваш, никъде не съм се и опитвал да агитирам някой. Единствено се включих защото разговора пое към нашите продукти, опитвам се да бъда обективен, това е.
Ако си забелязал, никога по никакъв повод не съм си позволявал да изтъквам някакви предимства на продуктите, никога не съм правил сравнения между нашите и другите, това е нещо което оставям клиента сам да направи. Винаги съм смятал, че няма да е коректно да изтъквам каквито и да било предимства или недостатъци, затова ако забелязваш, никъде не съм се и опитвал да агитирам някой. Единствено се включих защото разговора пое към нашите продукти, опитвам се да бъда обективен, това е.
joker написа:Точно там прочетох от компетентни колеги за молибдена като бавнооборотна смазка.....Абе искам просто да споделим опит дали е поредния мит това пусто Лике-Моли с молибдена,че аз две смени само с него правя.,а както си видял от темите за първи път макар и за малко и само еднократно ми светна лампата за маслото(верно вече 300 км мълчи),ама.....Понеже изчетох всичко за мазилната система и сигналните датчици....та затова питам за маслото....
Съжалявам за досадата......
Молибдена има лигиращи своиства при високи температури, в случаите когато се добавя в маслото той заздравява циментацията на валове и лагери и други метални части. Но не на последно масто молибденовия сулфат отвежда и разпределя температурата равномерно. Молбдена няма смазващи свойства, не се лъжи.С таз добавка маслото не си губи качествата и при 115 градуса. Така че караи спокойно
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
вапроси няма ...yossarian написа:kamus11 написа: ..... то пише бе бате ....VW 500.00 (1/97).......което значи че е от 97г. но явно караш магазинка кола и си над нештата
Гледай сега малкиядобре почнал си да четеш, но и ако пък помислиш малко още по-добре щеше да е. Та обеснявам още веднъж и бавно.
![]()
1/97 Liqui Moly прави масло което да отговаря на VW norm 500.00 А самия VW norm 500.00 е на повече от 20 години. Други въпроси?


- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
ssliga написа:...
Молибдена има лигиращи своиства при високи температури, в случаите когато се добавя в маслото той заздравява циментацията на валове и лагери и други метални части. Но не на последно масто молибденовия сулфат отвежда и разпределя температурата равномерно. Молбдена няма смазващи свойства, не се лъжи.С таз добавка маслото не си губи качествата и при 115 градуса. Така че караи спокойно
Много се радвам че този ФОРУМ съществува! Винаги може да се научат нови и интересни неща. Ето например от колегата ssliga. Никога не бих заподозрял че молибдена е способен да разреши проблеми с които автомобилните производители се борят вече над 100 години, а решението е било толкова просто. Хвала на такива колеги и на техните постове!
Последна промяна от yossarian на Сря 16 май 2007 8:15, променено общо 2 пъти.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
yossarian написа:kamus11 написа: .....но см сменил 2 голфа сега карам трети.....всичките см ги карал лики моли и нямам оплаквания а трябва да знае6 4е тия коли см ги карал напрекаснато в екшън
Хм, аз пък за сега съм сменил само един. Може би щото сипвам само предписаното масло и изкарват повече
ми смятам за нормално като минеш 90000 100000 км да смениш колата
joker написа:kuki написа:абе пичове незнам кой колко си купува маслото ма като погледнах в един Немски сайт цената на Лики Моли С молибдена е с 2 евпо по-висока от тази на Кастрол магнатех.Говорим за опаковкА от 5 литра.Май може и да излезне по -добро???
А Кастрол и той ли е туба от 5л???Щото опаковките му у нас са по 4 л и пак е много по-скъп!
Ако пък в Германия е така както казваш това е още едно доказателство,че Лике Моли у нас е някакъв евтин ментак с примес от Молибденов дисулфид в неясно съотношение-да сте прочели някъде по опаковката какво е съотношението масло/молибден?
да и CASTROL е туба от 5 литра,а цената на едното е 34 Евро а,на другото 32 Евро! направете си сметка колко плащаме ние тука за тоя прословут CASTROL.Аз незнам колко струва маслото на SHELL 10W40 тука,ама на тоя сайт е с 2-4 Евро по евтино от другите две!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kamus11
бъди така добър да си прочетеш личните! не ми се ще да продължавам да те предупреждавам!!!
yossarian не знам какъв кеф ти прави да държиш тоя заядлив тон?!? няма ли вариант да пишеш човешки? длъжен ли се чустваш да се заяждаш с всеки?
подкрепям тезата ти в случая но тона ти не е никак добронамерен!
попромени го това много те моля.
бъди така добър да си прочетеш личните! не ми се ще да продължавам да те предупреждавам!!!
yossarian не знам какъв кеф ти прави да държиш тоя заядлив тон?!? няма ли вариант да пишеш човешки? длъжен ли се чустваш да се заяждаш с всеки?
подкрепям тезата ти в случая но тона ти не е никак добронамерен!
попромени го това много те моля.
- kamus11
- Мнения: 851
- Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.........НЕЗНАм ЗАЩО го приемаш така .....ако наистина тонът ми е такав ......извинете .....vaskoto1 написа:kamus11
бъди така добър да си прочетеш личните! не ми се ще да продължавам да те предупреждавам!!!
yossarian не знам какъв кеф ти прави да държиш тоя заядлив тон?!? няма ли вариант да пишеш човешки? длъжен ли се чустваш да се заяждаш с всеки?
подкрепям тезата ти в случая но тона ти не е никак добронамерен!
попромени го това много те моля.


- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Vaskoto 1,аз съм виовен за крамолите,защото аз пуснах тази тема...на пръв поглед банална........но пък от друга страна стана интересно,защото няма нищо по-лошо от това да се робува на легенди и да се работи по инерция.....
Последното е страшно нещо -особено в медицината......
Преди много години първите хирурзи са си измивали ръцете след операция,а не преди операция......Та спорът и аргументацията са основни движещи сили на новото ...а без него за къде????Нищо,че някъде прехвърчат искри.....тъкмо действат каталитично(по медицински -като ензими)!!!
Последното е страшно нещо -особено в медицината......
Преди много години първите хирурзи са си измивали ръцете след операция,а не преди операция......Та спорът и аргументацията са основни движещи сили на новото ...а без него за къде????Нищо,че някъде прехвърчат искри.....тъкмо действат каталитично(по медицински -като ензими)!!!
- yossarian
- Мнения: 526
- Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ...
vaskoto1 написа:yossarian ... но тона ти не е никак добронамерен!
попромени го това много те моля...
Дано тази редакция ти хареса:
yossarian написа:ssliga написа:...
Молибдена има лигиращи своиства при ...
Много се радвам че този ФОРУМ съществува! Винаги може да се научат нови и интересни неща. Ето например от колегата ssliga. Никога не бих заподозрял че молибдена е способен да разреши проблеми с които автомобилните производители се борят вече над 100 години, а решението е било толкова просто. Хвала на такива колеги и на техните постове!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ми не yossarian не ми допада и другата крайност.
ти си човек с много богати познания в доста области и не мисля че е нужно да ти обяснявам какво точно имам предвид.
много ми се ще да се получава един конструктивен диалог/спор в който да се аргументират мненията така както го правиш но без да се ползва заядливия ти тон-нищо повече.
joker-с нищо не си виновен-това си е много интересна тема. просто дайте да я поддържаме интересна а не да изпростяваме и да се дракаме! големи хора сме!
kamus11 нищо лично-тука не е чат и няма нужда да се пише за щяло и нещяло. обмисляй малко мненията си и се опитай да синтезираш информацията която пишеш. иначе се получава излишен пълнител който сме принудени да ходиме и да триеме постоянно. ако юзърите на тоя форум не са длъжни да четат където не им харесва или не ги интересува-модераторите сме длъжни да четеме всичко-това пили малко повече нервите, поради което понякога реакциите ни са малко по остри-за което аз лично от свое име се извинявам.
ти си човек с много богати познания в доста области и не мисля че е нужно да ти обяснявам какво точно имам предвид.
много ми се ще да се получава един конструктивен диалог/спор в който да се аргументират мненията така както го правиш но без да се ползва заядливия ти тон-нищо повече.
yossarian написа:joker написа:...защото колите и двигателите са ми хоби повече от 20 години...!
Щом за 20 години не си разбрал, че има и неща за които може да не си чувал и първо е по-добре да попрочетеш и помислиш малко преди да ги отречеш...joker написа:...просто нещата са много близко до професията ми..
Хем хоби, хем професия докара го май на като майсторите във VW Варна.joker написа:...е разбра ли сега...страст бе какво да правиш. макар,че не съм длъжен да ти давам обяснение...
Нито съм ти искал да ми се обесняваш, ама страст бе какво да правиш! Явно гониш да докараш средно по 100 мнения месечно
joker написа:...Пък ти си стой в чужбината и си карай на long life service...
Как кажеш началник! Ти си майстора, хоби ти е от 20 години а от 25 професия, само дето малко нещо, без докачение, на кисело грозде го докарваш
joker-с нищо не си виновен-това си е много интересна тема. просто дайте да я поддържаме интересна а не да изпростяваме и да се дракаме! големи хора сме!
kamus11 нищо лично-тука не е чат и няма нужда да се пише за щяло и нещяло. обмисляй малко мненията си и се опитай да синтезираш информацията която пишеш. иначе се получава излишен пълнител който сме принудени да ходиме и да триеме постоянно. ако юзърите на тоя форум не са длъжни да четат където не им харесва или не ги интересува-модераторите сме длъжни да четеме всичко-това пили малко повече нервите, поради което понякога реакциите ни са малко по остри-за което аз лично от свое име се извинявам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 87 госта