Повече мощност на газ.

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
zaio_baio
Мнения: 607
Регистриран на: Сря 11 май 2005 15:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот zaio_baio » Вто 11 окт 2005 9:07


musura написа: ......"как ли не са се сетили тези пичове от VW, BMW, Ferrari и т.н., че не са го изобретили по-рано бре ...

Сетили са се много отдавна ..... въпроса е че в българия се продават газови инсталции които са неокомплектовани - хубавите и скъпи модели си имат и ламбда контрол и тайм-адванс процесор/JetSpark ..... в българия все още върви евтиното а не качественото ... но с новите разпоредби за газовите инсталации нещата ще започнат да си идват по местата ... карайте си ракетите докато можете все още .... :No :No :drinking:




Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Мнениеот FELIPE » Вто 11 окт 2005 17:03


но с новите разпоредби за газовите инсталации нещата ще започнат да си идват по местата ... карайте си ракетите докато можете

Абсолютно сигурен съм че ще си дойдат по местата-едни пари от едно място(нашите джобове) ще отидат на друго място,там където отиват и парите от гр.отговорност,винетките,таксите по магистралите и други подобни.
Недейте така бе хора-предполагам че с парите за т.н. хубав и скъп модел газова ще карам на бензин 4-5 години и се губи смисъла.
За какво ми са джет спарк и тайм адванс процесори като и без тях колата си върви ,а който иска бегачка по принцип не би трябвало изобщо да помисля за газ(имаше въпрос във форума може ли да се сложи газова на 1.8Т -да се смееш ли, да плачеш ли).


Потребителски аватар
gyb
Мнения: 217
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот gyb » Съб 17 фев 2007 19:32


Колеги, има ли ефект от понижаване на температурата на всмукателните колектори при каране на газ чрез методите, които колегата RadoSi e дал в началото на темата?
Има ли значение температурата на изпарената вече газ или на сместа която се подава към двигателя, освен съдържанието на кислород в нея?

Защо в студено време при леко загрял двигател - 60-70 гр. върви повече отколкото като загрее?


red rider
Мнения: 1456
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
Автомобил: virgine blue B3
Двигател:
Местоположение: ruse

Мнениеот red rider » Съб 24 фев 2007 8:11


колега и аз съм забелязал че колата ми върви по добре ако не е загряла нормалното......набира по бързо и стегнато на какво се дължи това..


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Нед 25 фев 2007 0:03


И при мен го има този момент до 50 градуса колата си ускорява добре след тази температура не дърпа толкова. При мен ускорение е свързано със зверски разход 12-14. Забелязал съм също че при леко топъл двигател маркучите за газ влизащи в моното са направо ледени. Мисля върви повече защото постъпващата газ е с по ниска температура.

Последна промяна от Mapoka на Вто 07 авг 2007 17:20, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 26 фев 2007 12:26


VR666 написа:Аз пък днес поскъсих маркучите, които подвеждат газ от изпарителя
до моното. Майстора дето слага уредбата, за по-лесно, беше оставил
тия маркучи по половин метър дълги, при условие че изпарителя
ми е на една педя зад моното.
Та резултатът е :
1. По-добро ускорение;
2. Като превключвам газ-бензин или обратно в движение, преди
се усещаше леко пресецване а сега го няма.
:yeaha:

Бе и аз мисля ,че има ефект но ме мързи .Моя мъркуч е 1м дълъг и паля само на газ/доста въртя/ и ако тва растояние се скъси може и да палва по лесно/все пак е 1 м/.Някой да е монтиравал изпарител в ляво от инжекциона,точно под мъркуча за въздуха??


spahi
Мнения: 29
Регистриран на: Пет 18 фев 2005 13:20
Автомобил: VW Passat
Двигател: RP 1989
Местоположение: Троян / Плевен
Контакти:

Мнениеот spahi » Пон 26 фев 2007 13:37


Моя изпарител е там. Малко гадно се слага и трудно се бърка за настройка ама нали е удобно и близо. Нямам никакви грижи. Ключа газ бензин е автоматичен. Даже няма присяпване като превключва.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пон 26 фев 2007 14:00


Mapoka написа:И при мен го има този момент до 50 градуса колата си ускорява добре след тази температура не дърпа толкова. При мен ускорение е свързано със зверски разход 12-14. Според мен се дължи на това че температурата на изпарителя е доста по-ниска от тази на двигателя и газта не се дозира правилно (смисъл че изпарителя замръзва в някаква степен и пуска повече газ). Забелязал съм също че при леко топъл двигател маркучите за газ влизащи в моното са направо ледени. Мисля че се дължи на това ама не съм сигурен.

Самовнушението е голяма работа!Махай термостата и карай само на студен двигател :twisted:


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Пет 09 мар 2007 17:52


Написал съм до 50 понеже датчика отчита толкова температурата може и да е по-голяма. Но от прочетеното по горе в темата аномалиите в газовата не са само при мен а и при други затова надали е самовнушение .

Последна промяна от Mapoka на Вто 07 авг 2007 17:21, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Мнениеот kossel » Съб 10 мар 2007 6:08


Mapoka написа:И при мен го има този момент до 50 градуса колата си ускорява добре след тази температура не дърпа толкова. При мен ускорение е свързано със зверски разход 12-14. Според мен се дължи на това че температурата на изпарителя е доста по-ниска от тази на двигателя и газта не се дозира правилно (смисъл че изпарителя замръзва в някаква степен и пуска повече газ). Забелязал съм също че при леко топъл двигател маркучите за газ влизащи в моното са направо ледени. Мисля че се дължи на това ама не съм сигурен.


Да оптималната температура за изпарителя е до 60 градуса, гледах някъде да се продава термо клапан който се поставя преди маркуча с антифриз за изпарителя за да не се повишава температурата до 90-100 в изпарителя.


Потребителски аватар
MrDeath
Мнения: 46
Регистриран на: Чет 23 мар 2006 11:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MrDeath » Пон 19 мар 2007 15:47


Да! На студен двигател повече дърпа, колегите са прави в наблюденията си (или поне и моите са такива). Въпросите ми са:
1) Това повече вървене не е ли свързано и с повече разход
2) Към kossel: Ако видиш пак някъде такъв клапан - би ли споделил къде и колко струва, ако не ти е проблем?


krusnika
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 24 мар 2007 10:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

качили ти расхода като ги накаси

Мнениеот krusnika » Съб 24 мар 2007 12:04


смисъл 4е примен също са дълги


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Вто 27 мар 2007 18:56


Колеги аз забелязах следното нещо:
Когато сутрин е студено колата на газ ускорява толкова добре,колкото и на бензин-почти.Щом се постопли малко времето на обяд или по късно се мотам ама..
Та мисля си че по-влажен и студен въздух идват добре на газовото и двигателя.


smooth_dog
Мнения: 8
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот smooth_dog » Сря 16 май 2007 18:42


Аз карам Б3 и съм забелязал същото нещо. Сутрин когато въздуха е около 10 градуса върви много добре със съвсем малко натискане на газ, после става съвсем друго.
Това може да е от загряването на всмукателния колектор, но може и да е понеже нагреватела в колектора изключва. Трябва да се пробват и двата варианта, защото разликата не е малка.
А ако се окаже,че е по-добре със сдуден въздух дали не може да се сложи някакъв интеркулер.


qnis3
Мнения: 328
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик

Мнениеот qnis3 » Сря 16 май 2007 19:13


Този ефект със студената смес се използва при газ инжекцията течна фаза на ВИАЛИ. Той впръсква течна газ в смукателния колектор пред всеки цилиндер и при изпаряването на газта се отнема температура както всеки от вас знае. Така се постига ефекта на ИНТЕРКУЛЕРА който специялно при тази система повишава мошноста с 5% над бензина. Аз съм склонен да вярвам че се дължи точно на това че в цилиндрите се пълнят със студена смес съответно навлиза повече горивна смес, по голяма мошнос.



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта