Трябва да има, най-малкото защото винаги може да ти свърши газта неочаквано (ако са те преебали на някоя газостанция) или просто да ти се повреди нещо по АГУто.
Ако помпата се върти постоянно или пали на бензин - то е ясно че трябва да има.
И друг момент - не само трябва да има бензин, но той трябва да се подменя все пак. Т.е. - да се покарва по малко на бензин, така че поне веднъж на 2 месеца да доливаш.
Иначе бензина си променя характеристиките, леките фракции се изпаряват и това което остава разлага гумените детайли в помпата и всичко гумено в резервоара. А остатъците от разложената гума засират филтъра и цедките на помпата, от което тя се претоварва. Така разложената гума цапа страшно и се чисти много трудно, само с коресилин!
Казвам го от личен опит - старата ми помпа я вадих и разглабях, и след като я почистих от разложената гума (2 литра коресилин и после 2 седмици ходех с черни ръце!) изкара още година преди окончателно да сдаде, а беше спряла да помпа бензин и виеше мъчително (виенето след почистването също изчезна).
Гумените демпфери вътре напълно се бяха разложили и бяха задръстили цедката с гадна лепкава чернилка, а също и уплътнителя на капака на резервоара се бе разложил и в резултат се бе засрала външната цедка.
И всичко защото като сложих АГУто резервоара беше почти пълен, и с този бензин сетне изкарах 2 години.
