U=?V при плафона в купето?

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

U=?V при плафона в купето?

Мнениеот Rabbit » Чет 17 май 2007 12:31


става въпрос за Б3. при всички затворени врати имам ~3V напрежение на плафона (и предния и задния). бих искал някой да замери неговия и да съобщи тук.
междувременно може да давате акъл къде и как да търся повредата.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 17 май 2007 12:37


Би трябвало да е равно на напрежението на акумулатора (ел. системата). Лампата на плафона има постоянно "+", а масата се появява когато се отвори врата (или цъкне копчето). Това, че имаш толкова ниско напрежение (впрочем, с какво го мериш ?) означава че имаш някъде лоша връзка. Къде по-точно - ще каже схемата и някой, който си е играл с инсталацията (къде има съединения).


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 17 май 2007 12:42


В коя точка имаш 3V.
Нали имаш схема за плавно гасене :?:
При най-елементарния плафон горе са 3 жици, на коя ти излизат 3V и кога ?


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 17 май 2007 12:51


имам 3V при всички врати затворени (когато трябва да е 0V). меря преди схемата.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 17 май 2007 12:59


Пак не разбрах на жицата дето ходи към вратите ли има 3В.
Откачи връзката към вратите от аларми зумери и мери пак.
Откачи и схемата на плафона при измерването да не се бърка все пак.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 17 май 2007 13:02


3V между + и жицата от вратите (управлението). зумер нямам, алармата ще я боря като спре да вали . :?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 17 май 2007 13:04


Това е точно пада върху светодиодите :wink:, ако беше лампа щеше да е
близо 0.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 17 май 2007 19:16


Според мен идват от алармата (кой знае каква щура схема са използвали на входа и т.е. управлението на плафона).


Потребителски аватар
MamaMy
Мнения: 1040
Регистриран на: Вто 27 юни 2006 22:33
Автомобил: Galaxy
Двигател: AUY 2003г
Местоположение: Едно малко село край Плевен

Мнениеот MamaMy » Чет 17 май 2007 21:52


И на други плафони с електронно управление е така. При опит да се сложат светодиоди, светят постоянно.


Потребителски аватар
Rabbit
Зайцевъд
Мнения: 968
Регистриран на: Сря 15 дек 2004 8:50
Автомобил: Audi
Двигател: BAT 2005
Местоположение: София

Мнениеот Rabbit » Чет 17 май 2007 22:11


те не светят постоянно. тоест всичко е почти наред с изключение на това, че на задния плафон един (първия) диод леко мъждука при затворени врати. ще го преживея. пък може и да измисля нещо.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 17 май 2007 22:19


мъждукащ диод->протичане на ток през него->мериш му пада 3V->всичко е нормално.


***минавай на варианта с мосфет и шим, ако трябва ще помагам.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта