Ако позлвам ключа и заключа в ключалката с него - и задържа - прозорците се вдигат до края и алармата се задейства автоматично, без да се натиска бутона.
Фабричната аларма- дали не може да вдига прозорците? Или просто това не е предвидено?
Пробвах и да задържа бутона на дистанционното на заключване- но нямаше ефект.Да не би дае някаква комбинация от натискане на бутони?
В5.5 Оригиналната аларма защо не вдига прозорците РЕШЕНО!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
В5.5 Оригиналната аларма защо не вдига прозорците РЕШЕНО!
Последна промяна от krraynov на Съб 09 юни 2007 15:29, променено общо 1 път.
- raziel
- Мнения: 313
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 20:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Оригиналната аларма на В5.5... защо не вдига прозорците?
krraynov написа:Ако позлвам ключа и заключа в ключалката с него - и задържа - прозорците се вдигат до края и алармата се задейства автоматично, без да се натиска бутона.
Фабричната аларма- дали не може да вдига прозорците? Или просто това не е предвидено?
Пробвах и да задържа бутона на дистанционното на заключване- но нямаше ефект.Да не би дае някаква комбинация от натискане на бутони?
Нямаш ли трети бутон на ключа м/у този за отключване и заключване. ?
При мен става с бутона за заключване, но съм виждал че на Ауди А6 след 2002 има допълнителен бутон.
Иначе на допълнителанта ми аларма ми я свързаха с комфорт модула и си ползвам 3я бутон на алармата за дигане на прозорците.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Оригиналната аларма на В5.5... защо не вдига прозорците?
raziel написа:krraynov написа:Ако позлвам ключа и заключа в ключалката с него - и задържа - прозорците се вдигат до края и алармата се задейства автоматично, без да се натиска бутона.
Фабричната аларма- дали не може да вдига прозорците? Или просто това не е предвидено?
Пробвах и да задържа бутона на дистанционното на заключване- но нямаше ефект.Да не би дае някаква комбинация от натискане на бутони?
Нямаш ли трети бутон на ключа м/у този за отключване и заключване. ?
При мен става с бутона за заключване, но съм виждал че на Ауди А6 след 2002 има допълнителен бутон.
Иначе на допълнителанта ми аларма ми я свързаха с комфорт модула и си ползвам 3я бутон на алармата за дигане на прозорците.
Имам три бутона на ключа - за заключване, среден-за отключване на задната врата (щото е Комби) и за отключване на цяло.
И Какво значи да се прекодира?
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Взе че стана :-)
Ето и всичко стана.. с малко помощ от братската Руска страна
1. Необходима е една програма VDC_pro (имам я)
2. Компютър с COM порт и кабел VAG COM KKL,
3. DOS режим (абсолютно не става с емулация под който и да е Windows!)
4. Намира се кода на комфорт модула (самата програма като се свърже с автомобила го написва долу в десния ъгъл), или пък от самия модул на него го пише (така казват), кой номер е (имам списък с номерата)
5. 10 минути свободно време
Моя блок е със следния номер:
1C0 959 799 B (Wagon)
Прочитат се три клетки от паметта 04361, 04362, 04363
какви стойности има записани в тях.
Моите бяха:
Memory Address old value
04361 75
04362 75
04363 75
После на тяхно място се записват новите стойности
Memory Address new value
04361 --> 67
04362 --> 67
04363 --> 67
Изключваш запалването и лаптопа от автомобила и пробваш
И да се неначуди човек: взе че проработи!
Сега, ако натисна на дистанционното катинарчето (заключване):
1. Ако е краткотрайно: заключва вратите и вс. останало, както беше преди.
2. Ако задържа копчето, започва да вдига прозорците (ако са били свалени) и ако пуснеш копчето по-рано предида са затворени догоре - остават си там. Ако искаш още да ги вдигнеш- натискаш пак заключване и задържаш...
А при отключване:
1. Ако не задържиш копчето за отключване - само отключва,
2. А ако го задържиш започва да сваля всички прозорци, докато държиш натиснато копчето, или до напълно отваряне (то няма накъде повече
Е аз успях да го направя това.
Ако някой се интересува, може да пише.
Програмата я имам, също така и стойностите на тези три клетки които трявба да се подменят, за различните модели комфорт модули (говорим за Пасат В5 и Б5.5, седан или комби)

1. Необходима е една програма VDC_pro (имам я)
2. Компютър с COM порт и кабел VAG COM KKL,
3. DOS режим (абсолютно не става с емулация под който и да е Windows!)
4. Намира се кода на комфорт модула (самата програма като се свърже с автомобила го написва долу в десния ъгъл), или пък от самия модул на него го пише (така казват), кой номер е (имам списък с номерата)
5. 10 минути свободно време

Моя блок е със следния номер:
1C0 959 799 B (Wagon)
Прочитат се три клетки от паметта 04361, 04362, 04363
какви стойности има записани в тях.
Моите бяха:
Memory Address old value
04361 75
04362 75
04363 75
После на тяхно място се записват новите стойности
Memory Address new value
04361 --> 67
04362 --> 67
04363 --> 67
Изключваш запалването и лаптопа от автомобила и пробваш

И да се неначуди човек: взе че проработи!
Сега, ако натисна на дистанционното катинарчето (заключване):
1. Ако е краткотрайно: заключва вратите и вс. останало, както беше преди.
2. Ако задържа копчето, започва да вдига прозорците (ако са били свалени) и ако пуснеш копчето по-рано предида са затворени догоре - остават си там. Ако искаш още да ги вдигнеш- натискаш пак заключване и задържаш...
А при отключване:
1. Ако не задържиш копчето за отключване - само отключва,
2. А ако го задържиш започва да сваля всички прозорци, докато държиш натиснато копчето, или до напълно отваряне (то няма накъде повече

Е аз успях да го направя това.
Ако някой се интересува, може да пише.
Програмата я имам, също така и стойностите на тези три клетки които трявба да се подменят, за различните модели комфорт модули (говорим за Пасат В5 и Б5.5, седан или комби)
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Ами.. как да стане - нз...
jafara написа:Оооо колега браво ... аз съм с Б5.5 кажи какво можем да измислим с теб, да го направим и при мен така![]()
ако е възможно разбирасе
Може би ако имаш познат в София който има VAG COM той ще ти свърши работа, аз мога да ти пратя програмата и всичко което съм намерил и ми е помогнало да го направя....
Направо се чудя - защо не го правят фабрично, а оставят такива вратички...
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Гледам че сте доста добре запознати с тези VAG-COM кабели и софтуера за тях и понеже съм си електричарче по душа се чудя дали не мога да си направя такава екстра
.
Какво всъщност представлява за Пасат като моя (В3 1.8RP) понеже явно с такова чудо се прави диарностиката или поне така предполагам
Гледам че до скоростите излизат 4 кабелчета ама не съм мерил на коя какъв сигнал има (за да игнорирам +12V и маса ако има) и предполагам че е някаква комуникация (RS422,485 или нещо от сорта) и самия кабел е само конвертор към RS232 ама само предполагам.Идея си нямам всъщност с това и някакъв софтуер ли се четат грешките или как става номера при коли като моята?
Ако има някъде линк-че към статия или нещо по темата ще съм благодарен!
Благодаря предварително!

Какво всъщност представлява за Пасат като моя (В3 1.8RP) понеже явно с такова чудо се прави диарностиката или поне така предполагам

Гледам че до скоростите излизат 4 кабелчета ама не съм мерил на коя какъв сигнал има (за да игнорирам +12V и маса ако има) и предполагам че е някаква комуникация (RS422,485 или нещо от сорта) и самия кабел е само конвертор към RS232 ама само предполагам.Идея си нямам всъщност с това и някакъв софтуер ли се четат грешките или как става номера при коли като моята?
Ако има някъде линк-че към статия или нещо по темата ще съм благодарен!
Благодаря предварително!
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
He he :-)
Не е много просто
, не е и много сложно,
Има доста видове кабели, - само напиши VAG COM на някоя търсачка
примерно www.google.bg, и ще ти докара тонове с инфо за това.
Има и любителски 'изделия' от тоя сорт, но са рядкост, поне аз само съм чувал де
PS: http://www.azlina.ru/
http://eshop.autodiags.com/index.php?cP ... 29652ea204

Има доста видове кабели, - само напиши VAG COM на някоя търсачка
примерно www.google.bg, и ще ти докара тонове с инфо за това.
Има и любителски 'изделия' от тоя сорт, но са рядкост, поне аз само съм чувал де

PS: http://www.azlina.ru/
http://eshop.autodiags.com/index.php?cP ... 29652ea204
Последна промяна от krraynov на Съб 09 юни 2007 23:50, променено общо 1 път.
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
jafara написа:Еее нямам познати с такива познания ... много тъпо верно как не го правят фабрично
Ами ако имаш път към Дим-град може да се обадиш- става за 5 минутки само, а си е голяма екстра!
Аз поне 3 пъти го забравях новия Пасатко - с отворени джамове, щото на предната В3-ка монтирах аларма и тя се грижеше за стъклата всеки път, и като разбрах че сегашния ми пасат не вдига стъклата - бях доста разочарован (смисъл не че е толкова фатално, ама навика си е голяма работа :-0


Добре че се оправи тва де

Последна промяна от krraynov на Съб 09 юни 2007 23:52, променено общо 2 пъти.