Купих си 4 нови гуми. Минах 3 хил.км. и разгледах отблизо 1 дупка в резултат на което се появиха 2 дупки на предна дясна гума и гумаджията каза, че тва за вулканизация не ставало, нова да съм си купил. Да, ама точно тия вече ги няма на пазара - EUROTEC ML600 195x50x15. И сега се чудя кво да правя...
ПС Задна дясна гума не става за местене отпред дясно щото преди това и тя посети една дупка, но поне стана вулканизацията при нея...



Да хвърлям 3 нови гуми или да слагам 4-та различна?!
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
reinhard написа:Ами ще си вземе 2 нови различни от старите(с близка шарка).По-добре отколкото да хвъля нови гуми.Едната от тях ( с вулканизацията ) му остава ако му потрябва.Или продава старите и си купува комплект нови
И аз така бих направил, то и без това никога не мога да събера пари за 4 нови гуми, все по 2 купувам

- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Съгласен с колегите - 2 нови за отпред - с подходящи размер и шарка, 2 стари - отзад, 3-та /по възможност - вулканизираната/ - резерва за кратко използване при бъдещи подобни проблеми. Не, че ти ги пожелавам, но при нашите пътни условия...
П.П. Сега се усетих - ти пишеш, че не ти се иска задна дясна /вулканизираната/ да отива отпред отдясно. Не знам как изглежда този модел /не ми се "рови"
/ - асиметрични ли са, с посока или фиксирана външна страна? Всъщност е без значение - ако е така си я остави отзад отдясно и слагай 2 нови отпред.

П.П. Сега се усетих - ти пишеш, че не ти се иска задна дясна /вулканизираната/ да отива отпред отдясно. Не знам как изглежда този модел /не ми се "рови"

Колега kokovanev ти направо ми каза къде е ключа за бараката
Напълно са си симетрични гумите! Т.е. левите могат да станат десни без проблеми (просто външната "видима" част на лявата гума ще стане вътрешна като я сложа отдясно)! Аз обаче с всичкия си акъл...
Значи задната лява (напълно читава) я слагам отпред дясно на мястото на прецаканата. И отзад остават вулканизираната (която си я търкалям отдавна) + още една. Въпросът е за "още едната". Мисля си за сложа една стара с горе-долу читав грайфер и не същата, но подобна шарка. Какво ще кажат специалистите за този "бюджетен" вариант?
П.С. И що все пак вулканизатора не ми каза за тази възможност, а ме прати да търся нова гума??!

Напълно са си симетрични гумите! Т.е. левите могат да станат десни без проблеми (просто външната "видима" част на лявата гума ще стане вътрешна като я сложа отдясно)! Аз обаче с всичкия си акъл...

Значи задната лява (напълно читава) я слагам отпред дясно на мястото на прецаканата. И отзад остават вулканизираната (която си я търкалям отдавна) + още една. Въпросът е за "още едната". Мисля си за сложа една стара с горе-долу читав грайфер и не същата, но подобна шарка. Какво ще кажат специалистите за този "бюджетен" вариант?

П.С. И що все пак вулканизатора не ми каза за тази възможност, а ме прати да търся нова гума??!
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Съвет :
Шарката колкото и да е подобна, поведението на гумата няма да е същото. Неслучайно изискването е на една ос да се поставят еднакви (не подобни) гуми.
Решението няколкократно ти беше подксазано. Това, че не ти харесва (по финансови причини) не значи че не е правилно. Все пак безопасността трябва да е на първо място, нали ?
Шарката колкото и да е подобна, поведението на гумата няма да е същото. Неслучайно изискването е на една ос да се поставят еднакви (не подобни) гуми.
Решението няколкократно ти беше подксазано. Това, че не ти харесва (по финансови причини) не значи че не е правилно. Все пак безопасността трябва да е на първо място, нали ?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 109 госта