Благодаря на колегите за споделените идеи. Вероятно ще се спра на варианта със смяната на калниците с такива - секънд хенд. Ще обиколя моргите из Пловдив пък ако намеря нещо сносно ще го вкарам в употреба. Чак до София не мисля да разширявам търсенето обаче. Така де - не съм женен за тая кола, макар и да си ми хаесва и да не съм се замислял още да я "женя". Така че - търся сравнително дългосрочен ефект.
Та, за калниците е почти ясно. Остава да си изясня политиката с праговете. Май не са на винтове, като калниците !? Някой спомена, че могат да се сменят и те. Не че ще го правя аз, предполагам, че майсторите си знаят работата, но ми се ще да си изясня приблизително процедурата. А дали и те се намират по моргите?
Предните калници - да ги сменям ли или да?
- sin orel C20XE
- Мнения: 944
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Аз лично моя калник си го смених.
А дали има опасност от ръжда по новия (стар) калник, се вижда веднага, защото в моргите са свалени и се вижда отвсякъде в какво положение е.
Е, за 10 мин може да не можеш да го смениш калника, но все пак са 4 болтчета М10 отгоре, към купето са 3, а към предницата-2 пластмасови нита. Аз се справих за около 45-50 мин с пазенето от недоизсъхналия антикор и нагласянето на детайлите
А дали има опасност от ръжда по новия (стар) калник, се вижда веднага, защото в моргите са свалени и се вижда отвсякъде в какво положение е.
Е, за 10 мин може да не можеш да го смениш калника, но все пак са 4 болтчета М10 отгоре, към купето са 3, а към предницата-2 пластмасови нита. Аз се справих за около 45-50 мин с пазенето от недоизсъхналия антикор и нагласянето на детайлите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: caro, Google [Bot] и 93 госта