Централно заключване- Голф 3 ТДИ комби /поправено/

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Централно заключване- Голф 3 ТДИ комби /поправено/

Мнениеот malogramoten » Пон 23 май 2005 19:03


Какъв е принципа на заключване на всички врати от една предна ключалка?
До днес всичко беше наред. от която и да е предна врата се заключваха и отключваха всички врати едновременно,включително и на багажника.
сега предна лява заключва само багажник и задна дясна.
предна дясна заключва багажник и задна дясна.
никоя обаче не заключва задна лява и другата предна освен себе си.
Може ли проблема да е възникнал от това,че в движиние дъщеря ми няколко пъти натиска и вдига бутоните на задните врати?
Ако някой има идея или информация моля да я сподели!
БЛАГОДАРЯ!!!




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Пон 23 май 2005 22:01


това е невъзможно ако централното е електропневматично-сиреч оригинално. по простата причина че ключалките командват компресор който е с навързани към него всички машинки-няма начин да се отварят 2 по 2 или каквото и да е друго освен работи/не работи цялостно!
това е симптом на допълнително вграждано централно работещо само с електричество. предните машинки имат по 5 кабела докато задните по 2. или в кабелите или в предните машинки или в модула който ги управлява е проблема-трябва да се гледа. дистанционно няма да стане...


Потребителски аватар
jettro
Мнения: 662
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 13:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе / Любимец
Контакти:

Мнениеот jettro » Пон 23 май 2005 23:42


наскоро един приятел имаше такъв проблем(но на Астра)заключваха се или само левите и багажника, или само десни и резервоара, никаква зависимост, постоянно му гореше и бушона на централното, оказа се че има проблем в самата ключалка на предната лява врата, незнам точно какво беше :dontknow: просто споделям


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Вто 24 май 2005 7:08


vaskoto1 написа:това е невъзможно ако централното е електропневматично-сиреч оригинално. по простата причина че ключалките командват компресор който е с навързани към него всички машинки-няма начин да се отварят 2 по 2 или каквото и да е друго освен работи/не работи цялостно!
това е симптом на допълнително вграждано централно работещо само с електричество. предните машинки имат по 5 кабела докато задните по 2. или в кабелите или в предните машинки или в модула който ги управлява е проблема-трябва да се гледа. дистанционно няма да стане...

Благодаря!
ще сваля корите на вратите и ще видя как изглежда отдолу.явно,ако е електропневматично ще трябва да има маркучи,ако не е ще са само кабели.ако някой от маркучите/ако ги има де/ е запушен или прекъснал не може ли да се получи този ефект? а къде се намира "евентуалния" компресор, който движи ключалките.
между другото стъклата работят нормално-при заключване вдига ВСИЧКИ забравени стъкла , а при отключване и задържане на ключа сваля отново ВСИЧКИ стъкла. като проверя пак щи пиша какво съм открил


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 24 май 2005 9:42


компресора трябва да е в багажника и на всяко заключване да мръфти по малко. стъклата са с комфорт модул-характрено е за оригиналните. но също е характерно и за пневматично заключване... яко ме обърка...трябва да се види!


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Вто 24 май 2005 11:51


компресора на мен ми е в багажника под кората на левия калник.като черен куб изглежда.ама ти е достатъчен един човек който да натисне бутона а ти да слушаш и положително ще го локализираш.мърка доста чувствително.


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 24 май 2005 13:57


Компресора ти е в багажният отсек от дясно под едана пластмасова кора близо до стопа-Щом от ключа сваля и дига стъклата това е конфорт и гаранция централното ти е оригинално-пробвай да го погледнеш за някъкви явни аномалии ако не се справиш пиши ще измислим нещо :D


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Вто 24 май 2005 14:15


Vladko написа:Компресора ти е в багажният отсек от дясно под едана пластмасова кора близо до стопа-Щом от ключа сваля и дига стъклата това е конфорт и гаранция централното ти е оригинално-пробвай да го погледнеш за някъкви явни аномалии ако не се справиш пиши ще измислим нещо :D

днес и утре съм доста натоварен, но при първа пролука ще го разгледам.
до десния стоп има пластмасов капак,но под него няма нищо.всъщност и от двете страни има капаци в корите , но и двете на пръв поглед са празни. да не е заврян някъде встрани от тези капаци?
най-рано утре ще го разгледам :(


Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vladko » Вто 24 май 2005 18:23


Точно за под този капак става въпрос.Погледни трябва да е там и да се вижда лесно не е заврян на вътре но е облечен с нещо като стереопор но черно.


Потребителски аватар
anger
Мнения: 788
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 18:50
Автомобил: GTE GMK7 und Tiguan MK2 TDI
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот anger » Вто 24 май 2005 20:24


malogramoten компресора ти се намира в багажника при резервната гума. Махаш капака за резервната, поглеждаш надолу и наляво и виждаш една черна кутийка опасана със стиропор. Е тва е! :) Аз съм с комби и при мен се намира на това място. Успех!!!


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Съб 28 май 2005 18:35


vaskoto1 написа:компресора трябва да е в багажника и на всяко заключване да мръфти по малко. стъклата са с комфорт модул-характрено е за оригиналните. но също е характерно и за пневматично заключване... яко ме обърка...трябва да се види!

днес най-после успях да обърна малка внимание на вратите.
намерих и компресора-намира се при резервната гума,както каза последния колега! явна той работи,защото при отключване се чува "фъшкане" от вратата която не се отключва централно.вероятно мъркучът е изваден или скъсан,но в тези проливни дъждове не успях да сваля кората. ако е скъсан маркучът къде мога да намеря такъв за да си купя! благодаря за отзивчивостта на всички колеги!


Потребителски аватар
ЧАНДЛЪР БИНК
Мнения: 456
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ЧАНДЛЪР БИНК » Съб 28 май 2005 18:47


malogramoten написа:
vaskoto1 написа:компресора трябва да е в багажника и на всяко заключване да мръфти по малко. стъклата са с комфорт модул-характрено е за оригиналните. но също е характерно и за пневматично заключване... яко ме обърка...трябва да се види!

днес най-после успях да обърна малка внимание на вратите.
намерих и компресора-намира се при резервната гума,както каза последния колега! явна той работи,защото при отключване се чува "фъшкане" от вратата която не се отключва централно.вероятно мъркучът е изваден или скъсан,но в тези проливни дъждове не успях да сваля кората. ако е скъсан маркучът къде мога да намеря такъв за да си купя! благодаря за отзивчивостта на всички колеги!


Аз на моя пасат сложих маркучета от тези за декоративните рибки за въздух.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Съб 28 май 2005 19:02


разглоби внимателно кората на колонката в основата й между левите врати. долу в основата ще намериш една Т образна вакуумна връзка. ако тя е наред провери с уста къде (в кое от разклоненията) ще ти е свободно да засмукваш и надуваш. това ще те ориентира дали проблема е в предната или в задната врата. аз си мисля че проблема така както го описваш е в присъединителната букса с кабелите на задна лява врата. или отвън (откъм колонката) или отвътре (откъм вратата) и най вероятно е причинен от щерката ти която с резките последователни отключвания-заключвания е предизвикала измъкване на някое от маркучетата на въпросните снадки.
много рядко се късат тия маркучи-по вероятно е да са се измъкнали.
провери си ги защото тая утечка води до прекомерна работа и прегряване на компресора. да не си слагаш главата във фризера после. mhihi


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Съб 28 май 2005 19:33


vaskoto1 написа:.......

благодаря за съвета!
да питам още нещо-това че повредата може да е придизвикана от резки манипулации с бутоните,означава ли, че вратите не могат и не трябва да се заключват отвътре една по една с бутоните. ако е така, как да ги заключвам когато колата е в движение и искам някои да са заключени. дано не се налага да свалям стъклото и да заключвам отвън с резервния ключ.
а каква ли ще е повредата в предните врати? те също не се влияят една от друга ..... но ще карам наред!


Потребителски аватар
malogramoten
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот malogramoten » Съб 28 май 2005 19:36


Аз на моя пасат сложих маркучета от тези за декоративните рибки за въздух.[/quote]
идеята е добра, но те издържат ли на налягането?
ако се наложи ще се възползвам разбира се!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта