Централно заключване- Голф 3 ТДИ комби /поправено/
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Централно заключване- Голф 3 ТДИ комби /поправено/
Какъв е принципа на заключване на всички врати от една предна ключалка?
До днес всичко беше наред. от която и да е предна врата се заключваха и отключваха всички врати едновременно,включително и на багажника.
сега предна лява заключва само багажник и задна дясна.
предна дясна заключва багажник и задна дясна.
никоя обаче не заключва задна лява и другата предна освен себе си.
Може ли проблема да е възникнал от това,че в движиние дъщеря ми няколко пъти натиска и вдига бутоните на задните врати?
Ако някой има идея или информация моля да я сподели!
БЛАГОДАРЯ!!!
До днес всичко беше наред. от която и да е предна врата се заключваха и отключваха всички врати едновременно,включително и на багажника.
сега предна лява заключва само багажник и задна дясна.
предна дясна заключва багажник и задна дясна.
никоя обаче не заключва задна лява и другата предна освен себе си.
Може ли проблема да е възникнал от това,че в движиние дъщеря ми няколко пъти натиска и вдига бутоните на задните врати?
Ако някой има идея или информация моля да я сподели!
БЛАГОДАРЯ!!!
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това е невъзможно ако централното е електропневматично-сиреч оригинално. по простата причина че ключалките командват компресор който е с навързани към него всички машинки-няма начин да се отварят 2 по 2 или каквото и да е друго освен работи/не работи цялостно!
това е симптом на допълнително вграждано централно работещо само с електричество. предните машинки имат по 5 кабела докато задните по 2. или в кабелите или в предните машинки или в модула който ги управлява е проблема-трябва да се гледа. дистанционно няма да стане...
това е симптом на допълнително вграждано централно работещо само с електричество. предните машинки имат по 5 кабела докато задните по 2. или в кабелите или в предните машинки или в модула който ги управлява е проблема-трябва да се гледа. дистанционно няма да стане...
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:това е невъзможно ако централното е електропневматично-сиреч оригинално. по простата причина че ключалките командват компресор който е с навързани към него всички машинки-няма начин да се отварят 2 по 2 или каквото и да е друго освен работи/не работи цялостно!
това е симптом на допълнително вграждано централно работещо само с електричество. предните машинки имат по 5 кабела докато задните по 2. или в кабелите или в предните машинки или в модула който ги управлява е проблема-трябва да се гледа. дистанционно няма да стане...
Благодаря!
ще сваля корите на вратите и ще видя как изглежда отдолу.явно,ако е електропневматично ще трябва да има маркучи,ако не е ще са само кабели.ако някой от маркучите/ако ги има де/ е запушен или прекъснал не може ли да се получи този ефект? а къде се намира "евентуалния" компресор, който движи ключалките.
между другото стъклата работят нормално-при заключване вдига ВСИЧКИ забравени стъкла , а при отключване и задържане на ключа сваля отново ВСИЧКИ стъкла. като проверя пак щи пиша какво съм открил
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Vladko написа:Компресора ти е в багажният отсек от дясно под едана пластмасова кора близо до стопа-Щом от ключа сваля и дига стъклата това е конфорт и гаранция централното ти е оригинално-пробвай да го погледнеш за някъкви явни аномалии ако не се справиш пиши ще измислим нещо
днес и утре съм доста натоварен, но при първа пролука ще го разгледам.
до десния стоп има пластмасов капак,но под него няма нищо.всъщност и от двете страни има капаци в корите , но и двете на пръв поглед са празни. да не е заврян някъде встрани от тези капаци?
най-рано утре ще го разгледам

- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:компресора трябва да е в багажника и на всяко заключване да мръфти по малко. стъклата са с комфорт модул-характрено е за оригиналните. но също е характерно и за пневматично заключване... яко ме обърка...трябва да се види!
днес най-после успях да обърна малка внимание на вратите.
намерих и компресора-намира се при резервната гума,както каза последния колега! явна той работи,защото при отключване се чува "фъшкане" от вратата която не се отключва централно.вероятно мъркучът е изваден или скъсан,но в тези проливни дъждове не успях да сваля кората. ако е скъсан маркучът къде мога да намеря такъв за да си купя! благодаря за отзивчивостта на всички колеги!
- ЧАНДЛЪР БИНК
- Мнения: 456
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
malogramoten написа:vaskoto1 написа:компресора трябва да е в багажника и на всяко заключване да мръфти по малко. стъклата са с комфорт модул-характрено е за оригиналните. но също е характерно и за пневматично заключване... яко ме обърка...трябва да се види!
днес най-после успях да обърна малка внимание на вратите.
намерих и компресора-намира се при резервната гума,както каза последния колега! явна той работи,защото при отключване се чува "фъшкане" от вратата която не се отключва централно.вероятно мъркучът е изваден или скъсан,но в тези проливни дъждове не успях да сваля кората. ако е скъсан маркучът къде мога да намеря такъв за да си купя! благодаря за отзивчивостта на всички колеги!
Аз на моя пасат сложих маркучета от тези за декоративните рибки за въздух.
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
разглоби внимателно кората на колонката в основата й между левите врати. долу в основата ще намериш една Т образна вакуумна връзка. ако тя е наред провери с уста къде (в кое от разклоненията) ще ти е свободно да засмукваш и надуваш. това ще те ориентира дали проблема е в предната или в задната врата. аз си мисля че проблема така както го описваш е в присъединителната букса с кабелите на задна лява врата. или отвън (откъм колонката) или отвътре (откъм вратата) и най вероятно е причинен от щерката ти която с резките последователни отключвания-заключвания е предизвикала измъкване на някое от маркучетата на въпросните снадки.
много рядко се късат тия маркучи-по вероятно е да са се измъкнали.
провери си ги защото тая утечка води до прекомерна работа и прегряване на компресора. да не си слагаш главата във фризера после.
много рядко се късат тия маркучи-по вероятно е да са се измъкнали.
провери си ги защото тая утечка води до прекомерна работа и прегряване на компресора. да не си слагаш главата във фризера после.

- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
vaskoto1 написа:.......
благодаря за съвета!
да питам още нещо-това че повредата може да е придизвикана от резки манипулации с бутоните,означава ли, че вратите не могат и не трябва да се заключват отвътре една по една с бутоните. ако е така, как да ги заключвам когато колата е в движение и искам някои да са заключени. дано не се налага да свалям стъклото и да заключвам отвън с резервния ключ.
а каква ли ще е повредата в предните врати? те също не се влияят една от друга ..... но ще карам наред!
- malogramoten
- Мнения: 68
- Регистриран на: Съб 30 апр 2005 8:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта