Колата е като запушена !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lambi
Мнения: 169
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот lambi » Пет 18 май 2007 18:39


колега аз карам голф 2 имах сущия проблем преди месец,оказа се че медната тръба която се навива в изпарителя или по точно в един преходник е запушен имаше много странни работи вътре почистих ги и всичко се оправи




Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 18 май 2007 21:51


Я кажи за спортния филтър - какъв е,що е,как е монтиран?


Потребителски аватар
MobilLife
Мнения: 551
Регистриран на: Пет 31 мар 2006 16:39
Автомобил: Wv golf 5 +
Двигател:
Местоположение: Мездра-Марс
Контакти:

Мнениеот MobilLife » Съб 19 май 2007 7:15


Колега с какво масло караш и евентуално това да е станало след смяна на маслото?


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Съб 19 май 2007 12:08


Маслото е Репсол слагам го от доста време не е имало проблем никога.
Филтъра е пресечен конус не е оригинален сас сигурност но е нов.
монтиран е точно преди дебитомера на оригиналната отливка преди въздушния филтър само има един преходник за да може да се монтира. не ми се върва проблема да е в изпарителя защото колата е като запущена и на бензин.

Мислия дали е възможно да е от дюзите и дали ако е от тях може да се запуши чак толкова ? последно слагах преди началото на зимата така или иначе съм решил да ги продухам с добавка и ще пробвам тази седмица да я покарам повече на бензин.

Имах път през сервиза на Дунев разказах на едно момче за какво става дума с подробности искаше да оставя колата и каза че със сигурност ще кажат какво е за 35 лв. каза че може да е комп.
направо не ми се мисли ако се окаже това.

Проверих и изпускателната система не е от нея. отзад направо ще ме отвее не ми се върва да е запушена някаде.

колата се ускорава плавно все едно и липсва предварение на високите, а делкото не може да се пипа фиксирано е с болт.[/list]


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Съб 19 май 2007 19:44


След последния майстор с който си говорих каза, че за да го прави едновременно на бензин и газ най-вероятно има проблем с предварението, което в моя случай се упавлява от допълнителен вал, който е свързан с коляновия.

Имам един последен въпрос !!!

Възможно ли е белезите за зацепване на ангренажния да отговарят и въпреки това колата да не е с правилна центровка. Може ли да се получи изместване на тези белези ?

Благодаря на всички които писаха, май ще се ходи в сервиза на Дунев
въпреки че не ми харесва какво пишете за него. 10x


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 19 май 2007 19:45


А защо не отскочиш до ваското1, телефона му го има в "Сервизи"///


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Съб 19 май 2007 19:58


записъл сам го но видях че не иска да си дава адреса за което го разбирам . някак си ми се искаше да ме прочете за да види за последното което сам питал дали е възможно? въобще не ми се оставя колата без да съм там, ще го търся утре дано да не е далеч аз съм в Слатина



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 65 госта