Проблеми със скоростите

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Проблеми със скоростите

Мнениеот zfa159 » Чет 17 май 2007 19:21


Случката е следната - дори при изгасен двигател и натиснат съединител всички скорости влизат трудно.Всяка поотделно ако я вкарам един път си влиза много мазно като върна до 0-во положение и я бодна пак.
Същото е и в движение и в покой.
Дотук какво направих
-смених тампоните на двигателя - никакъв ефект
-опънах колкото успях едното жило (това,което е за ляво и дясно положение на лоста) - никакъв ефект
-гресирах много хубаво избирача отпред и този вътре под лоста - никакъв ефект
-преглеждах нивото на маслото - долях малко - никакъв ефект.
Къде да диря проблема?
замислих се че не съм сменял изцяло маслото в скоростите ама то в книжката пише че само се долива пък и в покой надали е от значение какво е маслото а и тогава си го има проблема.
И да не карам колата няколко дни ефект няма - пак по същия дървен начин си влизат....какво може да е? :(

Последна промяна от zfa159 на Пон 28 май 2007 12:57, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 17 май 2007 21:48


мани ти какво пише ... аз мойто го смених и скоростите заспаха, но може при теб проблема да е друг


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Чет 17 май 2007 22:51


Аз направих една глупост и май разбрах къде е проблема....изнервих се че ми трака съединителя като го натискам и пускам или по-скоро скърца.И хванах едно спрейче имам с тефлонова грес високотемпературана и отгоре през дупката на камбаната на скоростите (при мен е запушена с гумен тампон) пръсках като луд и при загасен и при запален двигател.Ефекта :
-скоростите ня място влизат още по-трудно освен задна и 1-ва които сега влизат много мазнички.
В движение обаче дпри при 120 си вкарвам 2-ра без проблем и без усилие.Същото се отнася и за другите скорости.Като връщам от 2-ра на 1-ва при по-голям баир или при неравности също става много леко.
Отделно колата взе да потегля много по-леко,съединителя спря да ми скърца и педала на съединителя сана по-мек от преди.
Общо взето май разбрах еднозначно къде ми е проблема.....и за мен това е притискателен и феродов за смяна :(


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пет 18 май 2007 21:20


Мда...днес вече явно ми изгоря греста след цял ден каране напред-назад (там си е жечко все пак) и ефекта се повтори - сега пак си включват трудно....май следва смяна на съединител и масло в скоростите за да се спася от тази напаст....


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 19 май 2007 20:03


Не ми се вярва да е от температурата. Тефлоновият спрей има работна температура до 240 градуса и пръските са бели на цвят, както и напръсканото.
Да не си слагал силиконов спрей ? Тойе с работна температура около 130 градуса.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 19 май 2007 20:05


Води се яла тефлонова грес за движещи се детайли.Със същата пръсках избирача на скоростите отгоре (при края на жилата) и гледам че постепенно изчезва т.е. май се изпарява понеже при по-дълго каране като отворя капака се вижда че е станала страшно рядка.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Съб 19 май 2007 20:56


"Бестимекс" продават тефлонов спрей на 'Den Braven" зелен флакон със зелена капачка .Не е скъп.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Съб 19 май 2007 21:07


Предполагам ще свърши работа а и не пречи да пробвам все пак....благодаря!


rumenpezii
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 24 май 2007 12:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот rumenpezii » Чет 24 май 2007 14:45


здравейте .моят проблем със скоростите е следния. колата е вв голф 1.9 тди . като включа на пета скорост на място и колата мръдне малко после едвам исклъчвам пета скорост.при движение нямам проблеми флизаси като масло и си е исклъчвам. смених маслото същата работа на 60-70 километра малко трудно исклъчва но си исклъчва и нямам проблеми.някои ако може да ми каже какъв е проблема ще съм му благодарен. :dontknow: :roll:


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 20:03


Хъм май си е проблем на скоростите.....забелязвам че на място много трудно мога да забия 1-ва (примерно на светофар) което обаче въобще не е така ако колата се вдижи дори съвсем леко.Също така 2-ра не винаги влиза и понякога въобще не иска да влиза.
Възможно ли е да ми е разбит механизъма под лоста и как мога да го проверя.Прави ми впечателние че не винаги като изключа от скорост лоста се връща където трябва т.е. ако изключа от 2-ра примерно лоста излиза напред ама остава между 1-ва и 2-ра за много кратко време.Също така ми се струва че по посока 5-та отива по-надалеч спрямо средното положение и отклонението за 1-ва и 2-ра.
Отделно независимо на коя скорост е мога да го местя вляво или вдясно макар и с по малко (да кажем половината от нормалния му ход в ляво или в дясно спрямо изключено положение).Започва страшно много да ме дразни понеже на градско направо може да се каже че се боря с лоста а не ми се сменя колата заради подобно нещо което не мога да открия къде е.Иначе има ли някъде някакво място където като я закарам колкото искат пари да ми вземат ама да я направят? (разбира се варианта да сменя всичко и аз съм си го мислел ама нямам това в предвид а да се намери какви са причините).
Благодаря!


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2080
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Нед 27 май 2007 20:41


Бе я си смени маслото,преди малко сменихме маслото на един мерцедес 190,скоростите влизаха дращейки,а сега сякъш съм ги масал с мъзга направо не повярвах на ефекта след смяната.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 20:47


Само кажи каква марка и какво количество да сложа и още утре го правя.
Засега съм долял малко BP Energear в зелено шише (ако е хубаво да купя още и да го сменя всичкото а ако не е да си изхвърля останалите 800мл от 1-ия литър и да си купя друго колкото трябва).
Благодаря!


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Нед 27 май 2007 21:02


Я първо си огледай хубаво захващането на лоста в купето под маншончето, данеби някоя втулка или зегерка която ограничава свободния ход на лоста вляво и вдясно да е счупена и оттам лоста да ти се разхожда свободно по оста която го държи. При мен беше счупена лявата ограничителна зегерка и лоста излизаше много в ляво и трудно се налучваха 1-ва и 2ра скорост.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Нед 27 май 2007 21:08


Как мога да го погледна по-подробно там.Т.е. как се разглобява до възможност за по-голямо наблюдение на нещата.Аз успях само да вдигна пластмасата на която е закрепена кожата нагоре (докъдето успях да опъна кожата).
Също така пробвах друго - дори със зор успея ли веднъж да вкарам 1-ва после нямам никакъв проблем и влиза много лесно само че при условие че не пускам съединителя а го държа натиснат.
Т.е. да обесня какво се случва - паля колата и натискам съединителя.Изчаквам малко за да няма инерция на вал-а и набивам 1-ва макар и с повечко зор.След това връщам лоста обратно в изключено положение.Без да пускам и натискам пак съединителя вкарвам отново 1-ва.....влиза страшно леко и мазно.Това май си е проблем на скоростите.
Ако намалявам примерно заради гърбица и още докато намалявам (със скорост под 20км/ч) се опитам да включа 1-ва не става а в даден момент прихърква няколко зъба и влиза.Незнам заводски дали има синхронизатори 1-ва ама и да има моя отдавна явно е пътник.


Потребителски аватар
vergo
Мнения: 42
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 22:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vergo » Нед 27 май 2007 21:13


Kato smenih skorostnata kutia mi se poiavi sushtia problem na peta i purva."Novata" sk.kutia javno si ima niakakuv problem,priznacite sa absoliutno sushtite-na svetofar trudno vliza purva(vkarvam vtora i togava purva) i ako karam po-burzi4ko na peta i spria,sled tova nemoga da izkliu4a ot skorost.Na men mi kazaha 4e moje da e ot zaminal sinhronizator ?!?



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта