Загуба на вода GOLF 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
kuki
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот kuki » Съб 19 май 2007 20:05


здравейте колеги ,аз имам Golf 3 1.6 ABU-93г.,при мене термостата ми отваря на 84 градуса ,а перката ми се включва някаде при 92-93 .Мисля че това е савсем нормално!!! А иначе термостата ми е някав Френски(10лв.) ,уж ментак ма даржи(поне за сега )




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 19 май 2007 20:48


Даскала™ написа:
joker написа: Уважаеми Даскал не виждам защо се чудиш на колегата,като пише,че ще спре ,ще угаси колата и ще чака да изстине?ти какво ще направиш???той пише не за прегряла!!!,а загряла кола...не виждам някаква грешка..разбира се кажи си аргументите против!

Оххххх,откога чакам да клъвне некой така нахъсан :twisted:
Слушай сега,тоя над мен нали прочете какво ти е писал за циркулацията на антифриза :?:
Като я угасиш на 100 градуса и какво мислиш става?Охлажда се на атмосферни условия и ако е лято (30-35 градуса) лееееекинко започва да криви алуминиевата главица докато поистине :roll:
И сега,ако някога ти загрее машината до 100 градуса НЕДЕЙ да правиш глупостта да я изгасиш,а сложи парното на топло и го включи на макс..........уважаеми Джокер :wink:

Номера с парното ми е отдавна известен....просто е азбучна истина и не мисля да го коментирам тук ....ползвал съм го когато ми изгоря вентилатора(по закона на Мърфи точно в най-високите температури през миналото лято)...методът е перфектен и действа чудесно...карал съм повече от 20 км градско в задръствания(знаете лятото Варна какъв ад е!!!) и колата не мръдна нито градус от нормата!!!!
Въпросът е,че при 100 градуса и да спреш двигателя кой знае какво няма да стане освен да се охлади по-бавно....иначе парното действа само ако се касе единствено за неизправен термостат или нарушение в охлаждането на радиатора(вентилатор,запушени канали и т.н...ясно е от само себе си ,че трябва да имаш перфектна циркулация за да помага парното,а точно тя не е рядка причина за загряването!!!
А кажи какво ще помогне парното при спукано съединение и изтекла течност или при скъсан ремък на водната помпа или при прегоряла гарнитура и изхвърлен антифриз т.н....дръж двигателя дя работи пък си пускай парното колко искаш...докато ти запекат сегментите....
Колега scruc ...като си толкове сензитивен и не искаш акъл що щеш в този форум.....тук има доста хора(аз може и не съм сред тях,но все пак...) които могат да те научат на много неща,ако така подхождаш към съветите на колегите и не ги искаш ....ами карай си колата и ходи на майстори..защото 5 градуса разлика между реалните и показаните от датчика не са малко! Ама понеже не ми искаш съветите извинявай ...млъквам..аз исках просто да ти помогна!


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Съб 19 май 2007 20:54


joker написа: Въпросът е,че при 100 градуса и да спреш двигателя кой знае какво няма да стане освен да се охлади по-бавно....
А кажи какво ще помогне парното при спукано съединение и изтекла течност или при скъсан ремък на водната помпа или при прегоряла гарнитура и изхвърлен антифриз т.н....дръж двигателя дя работи пък си пускай парното колко искаш...докато ти запекат сегментите....

Бавно охлажда и бавно криви mhihi
И никой не ти говори при такива случаи какво да прави :don't worry


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 19 май 2007 20:55


Колега моито лично мнение е че Голф 3 не е като Москвич дванайсетак и 80гр. е ниска за работна температура според мен а и според някои маистори с които съм разговарял нормалната работна температура за нашите каляски е 90-95гр. ако ти даржи 80гр. значи най-вераятно имаш някакъв проблем но това пак казвам си е мое лично мнение с което не искам да ангажирам никого.Що се отнася за 100-те градоса при Пасата по точно Б-3 охлаждането е решено малко по иначе и този модел е склонен да държи малко по високи температури.Онзи ден когато стана това с Голфа задръстването и наклона бяха големи жегата също а стрелката едва мина 100 и така или иначе щах да спра и да видя какво става.А до гасенето на колата това вече го дискотирахме.


Потребителски аватар
Виктор
Мнения: 223
Регистриран на: Вто 27 мар 2007 16:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Виктор » Съб 19 май 2007 21:11


:офф
То верно че в спора се ражда истината...Ама що го храните колегата от Варна? Ако всеки си изказва мнението (грешно или не) и не коментира мнението на другия (грешно или не) мисля че ще се получат нещо като съвети а не само някакви теории които май не са по темата...

ПП Аз не съм този който ше ви казва кво да пишете ама като тона е добър, проблемите се разрешават по-бързо и няма излишни спорове :roll:

Последна промяна от Виктор на Съб 19 май 2007 21:14, променено общо 1 път.


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 19 май 2007 21:12


карал съм повече от 20 км градско в задръствания(знаете лятото Варна какъв ад е!!!) и колата не мръдна нито градус от нормата!!!!

Дай боже всекиму.


Що се отнася до съветите не че не съм ги искал просто ти казах да не твърдиш толкова остро нещо които не си видял с очите си все пак от 5 години и косур го карам тоя Пасат и знам на колко градоса съм го карал.Извинявай ако съм те убидил повярвай целта ми не беше такава.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 19 май 2007 21:13


Отдавна не слушам какво казват т.н. майстори,ако не хора с доказан интелект и теоретични познания.....не е проблем да го установя и то много бързо...
По каталог работната температура на 1.8 ABSе от 87 до 102 градуса(диапазона от началното до пълното отваряне на термостата),като на 92 градуса се включва първата степен на вентилатора,а на 102 втората степен....Работната температура на Москич 412 е 90 градуса(15 години съм карал такъв и го познавам до последното болтче)...между другото за мерудия трябва да ти кажа ,че москвич 412(по-точно двигателят 331.10 с който той е оборудван)има степен на сгъстяване същата като 1.8 ABS.....и поради еднаквата работна температура на тези два двигателя и еднаквата им степен на сгъстяване свещите и за двата по параметри им са едни и същи!!!!И още нещо малко иза пиперче...на базата на двигателя 331.10 е създаден пре 60- те години двигателят от Формула 1 с най-голяма абсолютна и относително мощност....чрез тубиниране и други допълнителни подобрения BMW правят от 1480 сс двигателя 331.10 двигател с мощност 1480 к.с.-т.е. 1к.с на 1сс...
Толкоз с подправките и нафталинените спомени!!!!!Жив издрав бъди и дано решиш проблемите си по най-благоприятния начин!!!Ако все пък мога с нещо да съм полезен..... с удоволствиие!


scruc
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 0:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот scruc » Съб 19 май 2007 21:35


Колега Joker ти май савсем лично я прие тая тема дишай далбоко спокойствието е здраве този форум е за да си помагаме а не за да се караме и всеки има право да изказва мнения и да държи на тях стига те да не навреждат на другите аз даржа на своето и ти на твоето мнение и това не е пирчина за кавги.Както каза самият ти тук има хора които са доста по компетентни и ако те имат желание могат да се включат и да разрешат този спор.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пон 21 май 2007 13:58


scruc написа:Колега Joker ти май савсем лично я прие тая тема дишай далбоко спокойствието е здраве този форум е за да си помагаме а не за да се караме и всеки има право да изказва мнения и да държи на тях стига те да не навреждат на другите аз даржа на своето и ти на твоето мнение и това не е пирчина за кавги.Както каза самият ти тук има хора които са доста по компетентни и ако те имат желание могат да се включат и да разрешат този спор.

Жалко,че при писане не се усеща емоциолния привкус...Никакви караници няма .....това се нарича борба на аргументи.... и си влиза в тактиката на всеки спор.....Важното е аргументацията,пък дори и да се базира на грешни данни.....Логиката винаги се добира до истината дори и по заобиколни пътища....
Моите най-дълбоки уважения към всеки един участник в такива спорове,защото както бе написал колегата те раждат истината!(
Ще ми бъде много интересно какъв е крайният резултат от проверката и кои са крайните резултати....пиши колега SCRUC...... :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], mironski, pspetkow и 90 госта