колеги имам голф 2 и мисля да си купя Лагуна от 95 до 98 несьм решил още.Ще ме посаветватели нещо
mod edit: vasstop



вьпрос за Рено Лагуна
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Имам 4-ма приятели с Лагуни - плащат, правят и карат, но се кълнат, че повече същата грешка - никога! 1.8 бенз. е слаб за купето и гори много - тъпо оразмерени скорости - поне на тази са така. Елементарна е за газифициране. Другите /от тях има и комбита, едното е 7-местно - огромна е!/ са 2000 куб.см. Горят си подобаващо. Написах "скорости" - нямам познат, който да не е правил кутията! Всички сменят здраво тампони под ДВГ и скорости, какво ли не по окачването и спирачките, а гърнетата и биелетките са им като консуматив... 2-ма с прецакано управление на климатроника - луди цифри и трудно се намира читаво 2-ра употреба... От слънцето тапицерията на корите на вратите се свива и оправянето е страшно "забавление"... Всички други типични за Рено болки по ел. инсталацията, /и не само/, но вече ме мързи да пиша... Една "издъхнала" кормилна рейка... Относително скъпи части и консумативи - за антифриза за Рено се знае отдавна, но не е само той...
Замисли се защо в чужбина 2-ра ръка е доста по-евтина от сходен Пасат /примерно/... Особено след 2-ката, с която си сега - направо ще полудееш...
Замисли се защо в чужбина 2-ра ръка е доста по-евтина от сходен Пасат /примерно/... Особено след 2-ката, с която си сега - направо ще полудееш...

Аз освен Вентото имам и Лагуна 1,8 моно. И двете коли са закупени през 2005 г. Въпреки всички коментари, че колата няма да излезе от сервиза, до сега съм сменил на 4-те колела накладките и съответно масло и филтри когато се наложи. Както каза колегата, от слънцето тапицерията на корите на вратите се свива в областта до стъклото. Оправя се като се смъкне кората, издърпа се и с телбоди се защипва към кората. След монтиране не се забелязва, но изисква малко време. Други ремонти не съм правил. Сега съм замислил да сложа АГУ-надявам се след това да не се прояват проблеми. Колата е с 4 вентилирани спирачни диска, спирачни апарати брембо. До сега не съм се качвал в кола с по-добри спирачки. Просторна, удобна. Ако някой каже, че е вдигнал с колата си 170-180 км/ч, тази кола ги поддържа по магистрала, ако пътя позволява. Доста устойчива е по завоите. Разхода е като на Вентото.
Недостатици:
1. Поне при мойта е ниския просвет. Предната броя е на 5 пръста от земята, която е прави трудно подвижна по разбити пътища. Но съм виждал и такива които са с по-голям просвет.
2. Предната колона между вратат и предния прозорец е широка и закрива в завои видимостта
3. 1,8 двигател е малко тромав ( сравнявайки с вентото, което е със същия по обем и конски сили двигател )
4. Не е за тесни улици
Недостатици:
1. Поне при мойта е ниския просвет. Предната броя е на 5 пръста от земята, която е прави трудно подвижна по разбити пътища. Но съм виждал и такива които са с по-голям просвет.
2. Предната колона между вратат и предния прозорец е широка и закрива в завои видимостта
3. 1,8 двигател е малко тромав ( сравнявайки с вентото, което е със същия по обем и конски сили двигател )
4. Не е за тесни улици
Последна промяна от DAXC на Пон 21 май 2007 13:39, променено общо 1 път.
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега DAXC, радвам се, че ти служи вярно и безпроблемно. Но написаното от теб просто подтвърждава част от това, с което вече съм се сблъсквал. Лагуната с 1.8 мотор /също е тромава и ниска.../ на моя приятел си е оригинално с барабани отзад /сменени цилиндърчета и накладки.../ и без АБС-а /оправи се само с почистване/ спира по-зле от моя Голф - факт... След 1.5 год. каране на газ и непрестанно човъркане за постигане на по-приличен разход започна да се "сърди" на бенз., но се оправи /слава Богу.../ след един хубав извънградски пробег на бенз. с присадка за инж. Разхода чак сега го е закрепил на 8.5-9/100 газ извън, без да е мн. скопена. Просто при него на 5-ия зъб 120 км/ч са му на 3.6-3.8к оборота и си е лакома...
Както за всяка кола - и до късмет опират нещата - твоята се е случила добра и грамотно поддържана /това Брембо ме впечатли, но я помисли защо го е монтирал?/, въпроса е, че от Италия мн. трябва да се внимава. Лагуна комби на друг мой приятел си беше с оригиналните свещи когато го купи /централен електрод просто липсваше - не знам как е вървяла?!?/ и с оригиналния филтър за купето /да те е гнус да го гледаш.../, и /съответно/ с изгоряло управление на климатроника, феродото отпред му се отлепи в движение /добре, че оживяха!/, може само да се предполага останалите консумативи /сменени веднага от - до/ в какво състояние са били... Но всичко това може да се случи с каквато и да е марка и модел автомобил, разбира се.
Както за всяка кола - и до късмет опират нещата - твоята се е случила добра и грамотно поддържана /това Брембо ме впечатли, но я помисли защо го е монтирал?/, въпроса е, че от Италия мн. трябва да се внимава. Лагуна комби на друг мой приятел си беше с оригиналните свещи когато го купи /централен електрод просто липсваше - не знам как е вървяла?!?/ и с оригиналния филтър за купето /да те е гнус да го гледаш.../, и /съответно/ с изгоряло управление на климатроника, феродото отпред му се отлепи в движение /добре, че оживяха!/, може само да се предполага останалите консумативи /сменени веднага от - до/ в какво състояние са били... Но всичко това може да се случи с каквато и да е марка и модел автомобил, разбира се.
Майка ми кара Рено , но поне 1 ден от седмицата то е в бокса
Моят съвет е да не се захващаш с френски коли
Моят съвет е да не се захващаш с френски коли

Последна промяна от saiman на Пон 21 май 2007 13:35, променено общо 1 път.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На един приятел с лагуна 99-та май .. му тракаше карето.. и какво става.. напът за сервиза то се "къса" (като предполагахме че е каре) излезе скоростна кутия.. една дозина запчатки изкъртени.. но това бе дреболия.. пича попринцип си купува нови неща и вика .. искам нова скоростна кутия .. и от сервиза ни питаха дали неиска нова лагуна защото са на приблизително еднакви цени..оказа се че скоростната кутия нова струва 8 бона ако не се лъжа 

kokovanev написа:... въпроса е, че от Италия мн. трябва да се внимава. Лагуна комби на друг мой приятел си беше с оригиналните свещи когато го купи /централен електрод просто липсваше - не знам как е вървяла?!?/ и с оригиналния филтър за купето /да те е гнус да го гледаш.../, и /съответно/ с изгоряло управление на климатроника, феродото отпред му се отлепи в движение /добре, че оживяха!/, може само да се предполага останалите консумативи /сменени веднага от - до/ в какво състояние са били... Но всичко това може да се случи с каквато и да е марка и модел автомобил, разбира се.
Не знам как са лагуните от Италия. Мойта е от алпийската част на Германия.
Но съгласи се с мен ( все пак си го споменал на края ), че тези заминали свещи са сменени поне веднъж преди колата да пристъгне в България. Същото се отнася и за накладките и филтъра. Знаем ли какви са сложени след това? На всеки може да се случи описаното за въпросната кола. Това не може да бъде критерий за некачествен автомобил. Чупи се това което се ползва. Влез в техническите раздели на нашия форум и ще видиш колко много проблеми има по нашите автомобили. Все пак караме автомобили по на над 10 години и на над 200000 км., хайдакани без дори да знаем как. Най-вече трябва да се случи на автомобил, което си е чист късмет.
Не защитавам, нито правя реклама на автомобила. Дори не сравнявам Рено с ФВ. Само дадох своето пряко впечатление по конкретен въпрос.
Малко да се отклоня от основната тема - Що се отнася до отлепено феродо по време на път, на колата не може да и стане нищо. Живее се. Пролетта на 2006 си смених предните накладки на Вентото с нови. Тази пролет прибирайки се от Хасково малко преди Шипка при натискане на спирачка започна да се чува ужасно стържене. Понеже знам, че накладките са на 1 година без да съобразя, че за тази една година съм изминал малко над 40 000 км. си помислих, че е влязло нещо механично. Беше тъмно и не съм спирал. Така се прибрах до нас. Сутринта я закарах на сервиз и разбрах, че накладките ги няма-износени са. Спирал съм с металната плочка. Учудих се че колата е спирала, и че не е сасипан диска.
Последна промяна от DAXC на Пон 21 май 2007 14:08, променено общо 1 път.
- jivkojj
- Мнения: 318
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 13:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kassel-DE / Варна
Да кажа и аз малко,
карах преди Лагуна за около 3 год 1.8 пълна инжекция. Колата беше на 5 год. когато я купихме от Холандия с Фабрично газово и гръмнал смукателен колектор и проблеми с компютъра на газовото. Колектора го стегнахме и залепихме, а газаджиите махнаха изобщо компютъра.
Позитивни впечатления:
- луксозно вози и удобно се кара
- за 1.8 мотор си вървеше учудващо добре. както споменаха, не е проблем да поддържа 160-170Км/ч. Няма ряз наистина, но предполагм заради аеродинамиката си поддържа скорости дето не могат и по-мощни коли. гореше към 11-12 градско и към 9-10 извън с ръчкане. ако караш бавничко и до 7 падаше - това на газ.
- голям вътрешен обем
Негативни:
- ходовата част много слаба. за 3 години - 3 пъти я правиха и все не беше наред и не знам що все чувам, че частите били евтини, на мен доста скъпи ми се виждаха
карах преди Лагуна за около 3 год 1.8 пълна инжекция. Колата беше на 5 год. когато я купихме от Холандия с Фабрично газово и гръмнал смукателен колектор и проблеми с компютъра на газовото. Колектора го стегнахме и залепихме, а газаджиите махнаха изобщо компютъра.
Позитивни впечатления:
- луксозно вози и удобно се кара
- за 1.8 мотор си вървеше учудващо добре. както споменаха, не е проблем да поддържа 160-170Км/ч. Няма ряз наистина, но предполагм заради аеродинамиката си поддържа скорости дето не могат и по-мощни коли. гореше към 11-12 градско и към 9-10 извън с ръчкане. ако караш бавничко и до 7 падаше - това на газ.
- голям вътрешен обем
Негативни:
- ходовата част много слаба. за 3 години - 3 пъти я правиха и все не беше наред и не знам що все чувам, че частите били евтини, на мен доста скъпи ми се виждаха
:)))
Не че обичам франсетата но е силно казано, че всичко френско е ...
Карам Рено и знам какво е - никакви ядове
Карам Рено и знам какво е - никакви ядове

- Thunder
- Мнения: 83
- Регистриран на: Пет 22 дек 2006 10:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Що се отнася до отлепено феродо по време на път
И на мен на Голфчето ми се отлепи феродото точно на едно кръстовище и ми потъна педала, но при второто натискане се възстанови и спрях, малко късмет, ама наистина и аз си продължих още около 100км. докато се прибера и така.
Искам да кажа че наистина на всяка кола може да се случи да се отлепи феродото, то не зависи от колата а от самите накладки:).
А колкото до Лагуната, наистина скъпички излизат частите като ги сравниш с Голф например, ама и комфорта се усеща в Лагуната.
Карах за кратко Лагуна 2.0л RXE(внос от Италия,с БГ газуредба) -в по комфортна кола и досега не съм се возил и управлявал.Първите и 3 год. във фирмата нямаше никакви проблеми,беше нонстоп по пътищата на родината.240к за три години измина и веднъж не се прецака.(караше я който хване
)После дойде ред на "срещата" с едно псе около Шумен и като се почна едно ремонтиране...-всичко по тая кочина грохна изведнъж.Сега е след основен ремонт и въпреки това не излиза от София....Много хубава кола беше горката,ама не случи на собственици
.
Ако някога си надвия на масрафа,ще си купя Лагуна(2) ама 1.9dCi пък квото стане.



Ако някога си надвия на масрафа,ще си купя Лагуна(2) ама 1.9dCi пък квото стане.
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Четох преди време в някакви списания, за коли втора ръка +/- и там имаше статия за Лагуна в единия брой. Понеже и аз ги харесвам се разочаровах доста от прочетеното. Пишеше ,че ходовата им част, скоростната кутия и двигателя са им слаба част особено на внесените от Италия. Обикновено двигателите им били страшно издухани и имало чести течове на масло от различни елементи по двигателя. Скоростните им кутии често давали дефект особено тези до 96 година ако не ме лъже паметта. Заради комфорта ходовата им част била доста кекава за нашите пътища. Имах една колежка в предната работа с Лагуна 94 и се сещам че си търсеше читава скоростна кутия втора ръка. Така че си правете изводи...
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта