Немога да запаля !!!
Немога да запаля !!!
Значи отивам си преди млако в гаража врътват ключа и ... Давам на контакт и всичко светва, вартя за страртера и всичките лампички изгаснаха. Връщам ключа обратно и нещо изпилква. Дали ще е от акумулатора, ама всичко си работи - касетофона, фаровете, ел. стъкла. ПОМОЩЩЩ ...
Има две възможности..........
1. Няма ток в акумулатора.
2. Лоша връзка. Между клемите на акумулатора и кабелите. Или в другия край на плюсовия или минусовия кабел. Става въпрос за силовите кабели /дебелите/
Разбира се лесно. С мултицет се замерва напрежението директно на клемите на акумулатора. При опит да се завърти стартера в първия случай напрежението на акумулатора пада рязко. Във втория случай си остава на 12 волта.
Успех.
1. Няма ток в акумулатора.
2. Лоша връзка. Между клемите на акумулатора и кабелите. Или в другия край на плюсовия или минусовия кабел. Става въпрос за силовите кабели /дебелите/
Разбира се лесно. С мултицет се замерва напрежението директно на клемите на акумулатора. При опит да се завърти стартера в първия случай напрежението на акумулатора пада рязко. Във втория случай си остава на 12 волта.
Успех.
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Проблема ти според мен е - клема 15
Имах такъв проблем преди време
Ако изобщо не ти завърта стартера си погледни ключа. Галимацията е много но:
1. Сваляш волана
2. разкачваш целия контактен ключ и го изваждаш
3. В задната му част има една клема цвета и ако е оригиналната е черен и за нея ми искаха 45 лв. (бразилската такава е бяла и струва 14-15 лв) сменяш я въртиш и палиш
Погледни за какво става въпрос:
Имах такъв проблем преди време
Ако изобщо не ти завърта стартера си погледни ключа. Галимацията е много но:
1. Сваляш волана
2. разкачваш целия контактен ключ и го изваждаш
3. В задната му част има една клема цвета и ако е оригиналната е черен и за нея ми искаха 45 лв. (бразилската такава е бяла и струва 14-15 лв) сменяш я въртиш и палиш
Погледни за какво става въпрос:
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
A9A написа:Проблема е в акумулатора. Обаче как за 40 часа се изхаби незнам. Идеи ?
Ами някъде може да има студена спойка, сигорен ли си че консуматорите на ток са ти спряни, примерно аз така в един сервиз си уставям колата и отивам да си я взема и на другия ден не може да запали................оказа се че те са я държали с отворени врати а плафона на Пасата може да се нагласява, а аз го бях нагласил да свети при отворени врати.
На мен помпата за централното ми прави проблем и така няколко пъти ми изпапка акумулатора !
Откачаш + та клема и последователно връзваш ампермер и виждаш каква ти е консумацията !!! С алармата трябва да е под 20 mA , най-много до 50 !!! Ако е повече почваш да откачаш бушоните един по един и да следиш кога ще изчезне консумацията !!! И после като откриеш веригата търсиш кои елемент е проблемен .....
Откачаш + та клема и последователно връзваш ампермер и виждаш каква ти е консумацията !!! С алармата трябва да е под 20 mA , най-много до 50 !!! Ако е повече почваш да откачаш бушоните един по един и да следиш кога ще изчезне консумацията !!! И после като откриеш веригата търсиш кои елемент е проблемен .....
- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил: Passat B35i
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
- Контакти:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=654
виж тука малко сме писали по тия болежки
виж тука малко сме писали по тия болежки
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 188 госта